I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Relationsproblem

Övrigt - Blandat

2012-01-21 19:59

Relationsproblem

Går väl rakt på sak.

I november erkände min flickvän att hon hade hånglat med en kille på en hemmafest. Jag blev naturligtvis upprörd och under vår diskussion sa jag "En del av mig säger att ni gjorde mer än bara hånglade" men hon lovade att så var inte fallet.
Naturligtvis förlät jag henne och under den konversationen sa jag att om dom gjorde mer än att bara hångla var det där den rätta tiden att berätta för mig, för jag skulle förlåta henne oavsett, och det sa jag. Hon lovade igen att inget mer hände.

Men nu här om dagen erkänner hon, drygt två månader senare, att hon hade gett killen oralsex. Jag blev arg och sårad för att hon hade ljugit för mig, trots min schyssta attityd till det.

Jag är helt tom, jag vet inte hur jag ska gå vidare. Vi har under en period snackat om att flytta ihop och hela skiten, men just nu känns det som att hennes löften inte betyder ett shite för mig och att jag helt enkelt inte kan lita på henne.

Thoughts?

Fuck karma, I don't need karma!

2012-01-21 20:02
gå skilda vägar. Detta kommer du alltid ha någonstans i tankarna. Oavsett om det är om en vecka eller 15 år så kommer du tänka på det/må dåligt över det.

Det är då in åsikt och inget direkt faktum.
Manager

2012-01-21 20:22
Lämna subban
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-01-21 20:45
Dumpa henne, hon ljög dig rakt upp i ansiktet.. Du gav hon en ärlig chans att berätta vad som hände, hon tog den inte:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2012-01-21 21:01
Förlåt henne. Uppenbarligen är du för vek för att göra det självklara, alltså dumpa henne, så då är det lika bra att du biter ihop och kämpar vidare.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2012-01-21 22:22
Om ni dejtade när det hände :Jag skulle säga att ge henne en chans.
Hon kanske inte ville säga det där och då för att du skulle lämna henne, hon kanske vill ha dig och hon erkännde ju faktiskt att hon gjorde det. Klart man blir upprörd och förbannad. Man känner sig lurad,blåst och som ett jävla skämt att man har haft på känn att det har varit nå mer och personen har bara sagt MEN NEJ DET ÄR INGET. Sen när man minst anar det så kommer de som ett slag i ansiktet "jo vi har gjort det". Men fortfarande så är hon ju kvar hos dig, hade hon velat suga av fler killar eller något så hade hon ju dumpat dig och fortsatt med hennes spel.

Det var två månader sen. Ge henne en chans att bevisa att hon vill ha dig om hon vill det, är de att det skulle upprepas att något händer. Då vet du att hon förlorar bara på det och inte du. För du gav henne en chans, och hon fuckade upp den.

Då är det ju hon som är skämtet

om ni var tillsammans när det hände : ge henne fingret och säg att det är jävligt synd att hon är en sån tragisk attention whore.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2012-01-21 22:25
Lämna subban

2012-01-21 22:26
dude, hon sög en annan snubbes kuk. hon är en keff hora. period.

2012-01-21 22:30
hahaha, va fan....om jag dejtar någon som går och suger av en annan snubbe så får hon fortsätta med det. mig rör hon inte. kom igen!

visst att man i livet kanske ska försöka vara lite förlåtande men kom igen. hon ljög och hon ljög inte bara om var rainy-day-pengarna tog vägen....HON SÖG AV EN SNUBBE!

hur kan du ens gör tråd av det? hon leker med dig gubben.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2012-01-21 22:33
Ja men jag tänkte om man dejtade så är man ju inte helt säkra på vars man har varandra. Då kanske man råka göra ett snesteg i fyllan..

Men jag insett att dem va tsm tror jag när detta hände, så då äre bara att be henne dra. Jag skulle ha blivit äcklad av att se henne om jag var kille iaf.

2012-01-21 22:40
LillJ skrev:
råka göra ett snesteg i fyllan..

inget märkvärdigt men om hon skyller på fyllan så kick her in the head. hard.

2012-01-21 22:42
Ne det är sant.

2012-01-21 22:47
tror dejta kan variera i sin betydelse....

jag skulle aldrig acceptera att den jag dejtar suger av någon annan. varför liksom?

Då kanske man råka göra ett snesteg i fyllan..

gör du ett sånt snesteg på fyllan så ska du se över hur mycket och hur ofta du dricker. och kanske vad du blandar din dricka med.

-Mark Twain

2012-01-21 22:55
Jag har aldrig gjort något sånt i fyllan när jag dejtar, men varit med om motsvarande dem jag dejta gör "snesteg" i fyllan..

2012-01-21 22:57
det tragiska är ju att dom flesta skyller på fyllan också, vilket vi redan nämnt dock :)

2012-01-21 23:05
tsm med en som hade ett ons medans vi dejta och kysste sin frisör. Levde lite sitt "singel" liv tills han tyckte att ja men nu har jag bestämt mig för johanna. Jag är fortfarande fruktansvärt upprörd, men jag har väl börjat inse att han ville ju bli tsm med mig av en anledning trots att den starten var inte heller någon vidare. Men nu efter allt drama så är det faktiskt bra och vi är lyckliga.

de va väl de jag menade med att ge en ny chans, om man verkligen känner att de är rätt att göra det så ska man ju göra det. De kan ju ha varit ett .. nu använder jag ordet igen. snesteg, ett fruktansvärt stort misstag.

Men som sagt, jag försvarar inte denna brud som sög av en annan kille. Jag har redan skrivit att han ska lämna henne.

2012-01-21 23:08
kan inte ha kännts så bra va lillJ.. även om du bara dejtade snubben?

men det är inget snesteg i mina ögon. det är ett hugg i ryggen oavsett hur mycket någon har druckit.

-Mark Twain

2012-01-21 23:09
Ja smaken är som vanligt precis som baken om vad man ska göra. Men sen är ju situationen aldrig densamma. Så svårt att fråga andra om vad man ska göra. Så han får lösa detta själv.

2012-01-21 23:14
vissa är mer förlåtande än andra och det dömer jag aldrig. men hade jag varit i dina skor skulle jag varit singel...

-Mark Twain

2012-01-21 23:15
Nej de var inge roligt, speciellt när jag som killen här ovan har haft känslan att han hade gjot nått med sin frisör (eftersom hon är så satans kåt på honom) så har han alltid nekat tills vi bråkade i fyllan för några månader sen och jag röt till honom "vad fan ha ni gjort" då sa han "vi har kysst varandra men de var i maj - juni. Men vi kom överrens att vi kan inte hålla på och flirta, för hon vill vara med sin man och jag vill ju vara med dig. (hon är 30+ gift och har två barn och min pojkvän är 23) Han och jag träffades på krogen i slutet av april. Jag hade dock varnat honom att ifall han ville träffa massa andra och ha svårt att hålla sig bara till mig så skulle han lämna mig för jag ville inte bli sårad. Men han lämnade mig inte och vi blev tsm i juli typ. Sen aug va han otrogen fram för mina ögon i en as kalas fylla och jag va nykter..

MEN efter allt drama.. så har jag sett i hans ögon och hans sätt som han är mot mig att han ångrar det, han pratar inte ens med den tjejen längre som han va otrogen med dom slutade prata samma dag jag och han pratade om det. Dock prata han med sin frisör fortfarande. men de kan inte göras så mkt.

back till tråden. Jag tycker han ska lämna sin tjej. om han verkligen känner det själv, men känner han att de finns något där emellan och vill ge henne en chans så kan man inte tvinga nån att inte göra det, de kan ju vända till något bra.

2012-01-21 23:25
Men det är ganska svårt som K-bag skrev att bestämma vad han ska göra, eftersom det är bara han som vet vad han känner för henne hur pass starkt det är mellan dem. Även om han kommer att tänka på det, så kanske han kan förlåta det om han verkligen vill det.

Många sa i början typ men johanna.. lämna han förfan.
men jag hade så pass starka känslor att jag skulle bara grubbla om jag inte gav han en ny chans och vi blev tsm igen för typ se om det skulle bli bättre eller sämre. (jag gjorde ett uppehåll med honom)

tillslut så gav jag han en ny chans, och vi har det mycket bättre nu än vad vi hade innan det. För båda kanske insåg hur mkt vi ville ha varandra än innan. För det gick ganska fort allt mellan oss.

Som Paulo Coehlo säger på ett ungefär - I kärleken måste man våga ta risker och låta det mest oväntande hända för ett mirakel ska komma.

2012-01-21 23:35
han har en frisör...?:)
väldigt off-topic men jag vill veta mer om det....

du har en rejäl andra-kind att vända till saker och det är väl kanske bra...

eller jag tycker inte alls att det är bra. inte i alla lägen. inte när det kommer till otrohet. vem som helst flyger då. spelar ingen roll om ögonen säger att personen ångrar sig. det e klart som fan ögonen kommer visa änger för något. klart det är "ärligt". men det spelar ingen roll. det finns så många, som är så mycket bättre. ska man behöva ta någon som gått bakom ens rygg? ska DET vara den man har närmast?

-Mark Twain

2012-01-21 23:37
Som Paulo Coehlo säger på ett ungefär - I kärleken måste man våga ta risker och låta det mest oväntande hända för ett mirakel ska komma.

...har lite svårt att se den filosofin passa in men inte helt omöjligt. miraklet skulle kanske få vara att han inte hade gjort något med någon som låg så uppfläkt att alla hans polare skulle dödat honom om han inte gjort nått...

-Mark Twain

2012-01-21 23:41
dunno.. jag har helt ärligt funderat på att ta bort mig härifrån.
har precis insett hur tragisk jag är som skriver ner såna här saker. Integritet är det sista jag har här iaf.

2012-01-21 23:48
har precis insett hur tragisk jag är som skriver ner såna här saker.

disagree!

-Mark Twain

2012-01-21 23:51
skit dålig på engelska, vad menar du?

2012-01-21 23:54
han menar att han inte håller med!

ps. kör bara!
Rahamadjan av GU-PA!

2012-01-21 23:55
jag håller inte med dig om att det är tragiskt att lämna ut delar av sitt privatliv.
tycker det är rätt tufft...

-Mark Twain
Groupie

2012-01-22 00:11
"Apologizing does not always mean you are wrong and the other person i right.
It just means you value your relationship more than your pride"

Detsamma gäller förlåtelse, så då är det bara upp till dig.. Förlåtelse är till för dom starka..
Hade jag gjort det? Lätt att säga nej nu, men jag hade säkert kämpat vidare om det var en person som är otroligt viktig för mig.. Klart det gör ont, och det kommer det göra varje gång du tänker på det. Frågan är om det är värt det, för att det gör ondare att vara helt utan henne i längden.

2012-01-22 00:12
Tack de va de jag ville få fram det amoure skrev.

2012-01-22 00:48
Tack för alla svar utan pikar och otrevligheter.

Att dumpa henne var ingen självklarhet för mig eftersom att det här var min första flickvän av denna "kaliber", alltså det mest seriösa jag haft och jag ville satsa på det. Jag hade som sagt förlåtit henne om hon hade berättat det när det hände.

Och jag bad inte er att berätta för mig vad jag skulle göra, för er som tolkade det så. Behövde bara, som jag sa, "thoughts".

Men hennes ass ska kickas to the curb, det har jag bestämt mig för. Har bilder på hennes bröst för dom som vill ha.

Fred
Fuck karma, I don't need karma!
Groupie

2012-01-22 05:47
aktone skrev:
Har bilder på hennes bröst för dom som vill ha.

Haha hur många PM har du fått? :D
(,_____(ò_Ó)____,) this big

2012-01-22 21:54
Skulle aldrig kunna lita på min flickvän igen om hon var otrogen. Nån jävla måtta får det vara. Och hur "seriöst" kan förhållandet vara om hon suger av en annan snubbe?

2012-01-22 22:26
Men hennes ass ska kickas to the curb, det har jag bestämt mig för. Har bilder på hennes bröst för dom som vill ha.

haha!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-01-23 12:37
Det går nog alltid att lita på en person, om man vet att det aldrig händer igen och hon får en chans att bevisa att det aldrig skulle hända. Vissa har ju dåliga perioder i förhållanden där de kanske gör att man blir sjukt osäker på varandra. Detta kanske gör att dom kommer varandra närmre och inser hur jävla dumt det var.

Han vet nog bäst vad han gör, har han tillräckligt starka känslor för sin brud och han känner att de är rätt och vill satsa på det. Så vet han nog att han gör rätt. Skulle det upprepas så är det ju bara synd att hon är en sån person. Och det är inget som bara han kommer skadas av, säkert alla hennes pojkvänner i framtiden hon hittar lär ju skadas av det.

Jag tror på han iaf. Känslan inom sig brukar stämma om det gäller kärlek, bara det inte är en desperat känsla där man känner att man vill inte vara själv. Det bygger nog upp ett negativt förhållande än en postivit

2012-01-23 13:25
Gå fram till henne och fråga:

Vad sa dem fem fingrarna till ansiktet? SLAP!

Skämt åsido, du mår piss, det förstår jag, ditt förtroende för kvinnor som kommer
komma in i ditt liv kommer att behöva bestiga berg för att vinna över ditt tillit (av naturliga skäl så klart).

Viktiga är att nästa tjej får rätt chans och att dina tidigare erfarenheter inte blir orättvisa till hennes karaktär...

Men din nuvarande brud har gjort det en gång och kommer göra det igen, kärlek är en hora, jag hade spottat henne i ansiktet o dragit!
I be around, just out of sight