99 saker man måste göra innan man dör

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
nali, haha men det är fett jobbigt att fånga fisk med bara händerna! och vad händer om fisken är en haj??
I'm a different kettle of fish
Rappare

2012-05-25 10:11
42. Fånga en haj med bara händerna.
43. se samtliga avsnitt och filmer av samtliga Star Trek serier.
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
44. Få sitt nylle tryckt på ett mynt/sedel
URSKOGEN
Fånga en haj med bara händerna.

Hahahaha!

45) Flyg luftballong
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
42. Berätta sanningen och berätta vad man tycker, till de man älskar och hatar. (T ex, säga till sin familj hur mycket man älskar dem, innan det är för sent)

Groupie

2012-05-30 17:22
46 ^

47. Köpa minst 4 olika arter av husdjur
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Hangaround

2012-05-30 17:54
lol antingen kan edgeman inte räkna, eller så skriver han sjuuuukt långsamt:D
Delayed:(

Moderator

2012-06-24 23:47
48. Ha sex till denna och sen posta den på fb.

Postade nyss. ;DD

/inte joto
Vardagshjältar som gått för långt.
Rappare

2012-06-25 10:05
49. Res i tiden genom att hoppa fram och tillbaka över gränsen mellan Sverige och Finland.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
50). Döda ett djur som väger mer än en själv!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2012-06-25 21:29
51. beöka denna plats (Salar de uyuni)
52. Smyglimma fast sig på en skitarg tjur och vinna en rodeo-tävling.

Moderator

2012-06-26 13:29
Kärlek, hahahahaha!

53. Inte råka glömma sig inloggad hos någon...

edit: hahaha, men vafan... jag är ju mod, kan ju ta bort inlägget.
(Inlägget ändrat av Trixig-person3 2012-06-26 13:29:20)
Vardagshjältar som gått för långt.
Ta knark är väll inget man bör göra
för att jag kallas koma :P
antar att du skämtade
för att jag kallas koma :P
Trix :D

54. Bita sig fast i en grisknorr och släpas runt utan att använda händerna och se hur länge man kan hålla sig fast.

55. Örfila en busschaufför medan han är upptagen med att stämpla någon annans åkremsa.

56. Sitta tyst intill en fiskare i tre timmar tills h*n frågar varför man inte fiskar själv och svara tillbaka att man inte har tålamod till det.

57. Krossa en glödlampa i huvudet på Thomas Alva Edison (nåja, drömma kan man...).

58. Ta jobbet som ambulansförare, och vid stressrus till sjukhus med en person inlastad i bilen som brutit ena lilltån ska man ljudligt vråla "ÖÖÖÖRN, ÖÖÖ...öööÖÖÖÖÖRN, ÖÖÖ...öööÖööÖöÖÖÖÖÖÖRN" medan man kör som ett jävla svin och dessutom kör ihjäl 76 personer på vägen till sjukan - allt enbart för att se reaktionsblicken från assisterande ambulansgubbe i passagerarsätet.

Producent

2012-06-27 16:14
58. Ta jobbet som ambulansförare, och vid stressrus till sjukhus med en person inlastad i bilen som brutit ena lilltån ska man ljudligt vråla "ÖÖÖÖRN, ÖÖÖ...öööÖÖÖÖÖRN, ÖÖÖ...öööÖööÖöÖÖÖÖÖÖRN" medan man kör som ett jävla svin och dessutom kör ihjäl 76 personer på vägen till sjukan - allt enbart för att se reaktionsblicken från assisterande ambulansgubbe i passagerarsätet.

- HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

59. Kliva på en buss/spårvagn/tunnelbanevagn med bara en passagerare, titta runt, och sätta sig bredvid denne som om sätet bredvid vore tomt.

60. Sätta sig i parken och filosofera med de lokala alkoholisterna.

61. Klara av kanelutmaningen.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Rappare

2012-06-27 23:17
60. Sätta sig i parken och filosofera med de lokala alkoholisterna.

Done n Done!

62: Ha sex på bussen mellan Norrtälje -> Stockholm eller Stockholm -> Norrtälje
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
hahaha efter att jag gjort allt det här kommer jag framstå som en sjuk jävel
I'm a different kettle of fish