I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

pinsammaste publika misstaget

Övrigt - Blandat

   

2012-02-21 22:38

pinsammaste publika misstaget

Ja tänkte man kan skriva om det allra pinsammaste man har råkat göra på allmän plats/sedd av ett större antal människor i den här tråden.

som sig bör drar jag iväg några bravader jag lyckats med i ämnet pinsamheter.

första grejen hände på skolbussen för större antalet år sedan. jag sitter med ett par klassvänner och alla börjar prata om en musiklärare vi hade som var väldigt underlig, jag kan inte hålla inne vad jag varit med om kvällen innan, något som gav mig vissa men, och berättar med halvhög stämma om att jag skulle hem till läraren i fråga på lektion kvällen innan, och när jag väl blir insläppt så glider en ung tjej som är alldeles röd om kinderna ut ur lägenheten.. väl inne i lägenheten så stinker det snopp och ollon berättar jag halvhögt.. plötsligt ser jag hans kalufs sticka upp ett buss säte ganska långt fram i bussen. ingen av oss har någon aning om han har hört något av det vi pratat om, men det blir iaf helt tyst från oss större delen av resan.

andra grejen utspelar sig i första eller andra klass, jag ska till skolan och känner mig lite yr och dålig men tänker att det är nog inget... så jag går till skolan, och väl där så öppnar jag klassrumsdörren, spyr en jäkla vattenpistolsspya rakt in i klassrummet(den bestod inte av vatten men tedde sig som skjuten från en vattenpistol) för att sedan stänga dörren och hastigt bege mig hemåt igen.

tredje är i 4-6 klass nångång, är försenad till klassen och tänker jag ska smyga in i klassrummet, glömmer bort det där med att lyfta på fötterna när jag smyger fram och snubblar därmed på dörrkarmen när jag öppnar dörren till klassrummet, jag faller handlöst framåt å slår ut hälften av två tänder på en utav skolbänkarna.

tog mig ett tag att komma ihåg alla dom här pinsamheterna, är övertygad om att samtliga har ex antal lika illa eller värre att dela med sig om lite tid ges tänkas efter. shoot.