Tjejer och sex?

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Det är ju därför man först luktar på blomman. Även när jag var ungdom och min ståndare tänkte på pistiller mer än något annat så ville inte plocka nån jag inte tyckte luktade gott.

Ja, jag ser ingen annan anledning till att inte vilja plocka samma blomma mer än en gång än att blomman inte luktar rätt.

haha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här kanske är en dum fråga, men varför vill du ligga med nån du aldrig mer vill träffa?

Som jag skrev så har jag aldrig tänt så mycket på någons kropp som hennes, har fantiserat mycket om henne sen första dagen och jag vill verkligen ha sex med henne. Vill inte vara elak men om jag har sex med henne är det nog tyvärr så det kommer sluta. Hon är inte min typ alls i sättet, därför vill jag inte att det ska leda till något förhållande.

Ja jag ska fråga vad hon menade.
Mjuka upp henne. släpp loss lite testa henne. du kan inte få mer än ett nej?
och du låg inte med henne första gången. inte andra gången. du säger att du inte vill bli tsm med henne å du bara vill ligga ? vad är problemet ? säg bara ja klart vi kan ses mer.. stoppa in brandslangen tandpetaren eller va du nu har , kör hår gå hem you win ? du kan inte få stämpeln att du är killen som är föör på? eftersom du väntade TVÅ kvällar utan att få mus ? :P
Let's kick it !!
Hon verkar ju också bara vara ute efter sex. så egentligen förlorar ingen på det :)
Let's kick it !!
säg bara ja klart vi kan ses mer.. stoppa in brandslangen tandpetaren eller va du nu har , kör hår gå hem you win ? du kan inte få stämpeln att du är killen som är föör på? eftersom du väntade TVÅ kvällar utan att få mus ? :P

Om man är ett röv-hål, ja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man är ett röv-hål, ja.

Det beror ju lite på vad hon vill. Jag säger inte att jag ska sluta skriva med henne efter att vi har haft sex, jag vill bara inte att det ska leda till ett förhållande så jag måste nog fråga vad hon menade innan jag vet hur jag ska göra.
Freddson hahaha så skönt sagt :P
I'm a different kettle of fish
Manager

2012-04-21 13:55
Hon har ju redan sagt: "jag menar inte att vi ska bli tillsammans men jag vill ändå veta om du vill fortsätta ses ibland".

Hon tänker säkert likadant om dig, alltså att du är het men helt kef i huvudet.
Redline!
Kan ju hända att jag missförstått, att hon menade att vi inte behöver bli tillsammans direkt. Men som jag sa till henne igår så kan vi fortsätta ses och liksom se vart det leder ^^
men stoppa bara fingret i henne så kommer hon att be om mer eller det värsta som kan hända en örfil.
gjorde ju nästan det igår, hon var våt som fan :)

Känns inte som jag kommer våga ta första steget till sex med henne hädanefter, eftersom hon sa sådär. Lite drygt
Dr.Octagon

Nu tänker jag på tjuren Ferdinand...
Latmasken

Att säga till en tjej att man kommer fortsätta träffa henne bara för att hon ska gå med på sex, för att sedan inte fortsätta träffa henne mer = rövhål.

För övrigt så tror jag du tolkar in henne för mycket igen. Hon har inte sagt att hon vill ha ett förhållande, de enda hon har uttryckt är att hon inte vill ha sex med dig en gång för att sedan inte ses mer. Wow, ni killar är fan värre än tjejer på att övertolka märker jag nu.
Hangaround

2012-04-21 14:50
hehe så vad en snubbe säger gäller nu alla killar?, genomtänkt det där.
Jag syftar på några av killarna i den här tråden. Att läsa diskussionerna ger lite perspektiv på hur det är dom analyserar tjejer "hon vill att du ska ta första steget" "hon vill bli tillsammans först" Allt det är övertolkningar.

Hon skrev till mig idag och sa att hon ville ha sex, hon verkar värsta på nu så :)
Moderator

2012-04-21 23:39
GLHF!

För att framställa dig som en väldigt osäker brud i olika trådar måste jag ändå säga att du fan har game :P
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
SÅDÄRJA!
Rahamadjan av GU-PA!
grattis, hoppas du fått till de nu då ;)
waguan booooy just brrrrrrrrrake her

Om du är osäker på om hon vill, så får du se till att göra så att hon med all säkerhet vill!
Hon skulle inte ha dig där och strula med dig om det inte fanns nån möjlighet till sex imo
Så därför får du se till att "få igång henne" ordentligt , ta för dig lite, visa att du är säker på va du gör

Och att smeka mellan benen är inte direkt enda sättet att få igång en tjej ! ;D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Hatar brudar som tror att endast deras närvaro får en kåt. Måste vara samma sak för tjejer som håller på med killar som tror att lite touchy touchy gör en fotänorgasm.
Don't!
för jävlete! Bara ta på hennes fitta, finns bara 2 reaktioner.. hoppas på den bästa ;)
eller vänta!? Har du fått doppat nudå? : )
Det är bara att långsamt smeka mot intima ställen, förslagsvis bröst först. Hon avbryter dig om hon inte vill. Hon lär inte heller sparka ut dig med huvudet före...

Jag älskar internet
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
hoppas att hon har någon skum fetish, det tycker jag vore kul.
 graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.
hoppas att hon har någon skum fetish, det tycker jag vore kul.

+1

I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
Vi hade sex idag, kom precis hem!

Felet nu är att hon sa "jag hoppas att det inte var sista gången vi ses efter det här" sen låg hon och tog på mig och smekte mig på kinden och massa, som om vi vore tillsammans. Jag vill inte ha ett förhållande med henne, men säger jag nu att jag inte vill det så kommer hon ju såklart tro att det bara var sex jag va ute efter.

Hur tycker ni jag borde göra? Umgås med henne mer innan jag berättar att jag inte vill ha ett förhållande? Blir det inte värre ju mer jag träffar henne?

Tipsa tack, behöver dra mig ur det här på ett så snällt sätt det bara går
Poet

2012-04-27 04:10
ignorera henne ett tag sen ligg med henne igen om ett tag. gärna i fyllan. då fattar hon vinken kanske!
"life's a garden, dig it."
Ge fan i att vara ett as, var ärlig från början så kanske du ändå får ligga men slipper förhållandet om det är så du vill. Väldigt onödigt att vara ett as.
Karma is a bitch yo

Manager

2012-04-27 09:47
men säger jag nu att jag inte vill det så kommer hon ju såklart tro att det bara var sex jag va ute efter.

Hon kommer alltså tro på sanningen?

jag hoppas att det inte var sista gången vi ses efter det här" sen låg hon och tog på mig och smekte mig på kinden och massa, som om vi vore tillsammans.

Jag gör det med alla kvinnor jag är med, trots att jag ibland inte vill vara tillsammans med dem. Får man inte njuta av en annan människa utan att man måste bli tillsammans? Som vi kom fram till innan, hon har redan sagt att hon inte vill bli tillsammans men vill ses då och då. Varför fuckar du för dig själv?
Redline!
Hon kommer alltså tro på sanningen?

Egentligen inte, alltså hon sa ju själv att vi inte behöver bli tillsammans så om jag säger till henne att jag inte är ute efter ett förhållande så kan hon ju inte bli sur. Eller har jag helt fel?
Manager

2012-04-27 13:23
Hon kan bli sur, men hon har egentligen ingen anledning till att bli det.
Redline!
Word på suckafree och dr octagon

Jag är själv sådan som ligger och myser med killar när jag varit med dom, även fast jag inte vill bli tillsammans. För mig ingår närheten i sex.

Jag uppskattar även när killen säger till mig att han inte vill ha ett förhållande, istället för att hålla på och spela spel. Då kan du ju själv oxå ligga och mysa med henne, utan att oroa dig för att det ska leda till något mer. Sen får du ju säga det på ett bra sätt, som typ:
jag är lite orolig för att du inte ska ta det här bra. Tycker om att ha sex med dig och du är jätte härlig och vill fortsätta träffas för att ha sex, men jag vill inte ha ett förhållande och vill inte ge dig förhoppningar om det iheller.

ääh, gå med flowet! pilla lite på låren osv och invänta signal, knävecken är också lite erogent. våga lite, men var ändå vaksam på hennes signaler.
att fråga rakt ut känns lite pang på imo och kan i värsta fall förstöra själva "spänningen".
börja treva lite runt dem förbjudna zonerna så får du se om hon verkar pepp.

Som sagt, våga lite. det är nice
- men nog om dig nu.
Producent

2012-05-02 14:39
läs i tråden... det är också nice.
Ska nog gå och skrika lite i en kudde nu, och eventuellt gråta av pinsamhet för att jag inte läste igenom hela tråden innan jag svarade på hans fråga!
- men nog om dig nu.
Groupie

2012-05-24 01:32
Ritsch ratsch filliboomboom ye! Hon är nervös.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!