Åker till Australien imorgon, vad får jag inte missa?

Övrigt - Blandat

Åker till Australien imorgon, vad får jag inte missa?

Som rubriken lyder, vad får jag inte missa när jag är där? Ska vara där i två veckor i sex olika städer. Stannar längst i Sydney (6dagar).
kort inlägg för jag är stressad!

Sfinxen.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Groupie

2012-05-09 23:53
Surfa på Bondi (Sydney) och festa i Fitzroy (Melbourne)...

Lättare att ge fler tips om du berättar vilka städer du skall till, Oz är STORT.
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit!
Bullshit.
FLYGET!
Rahamadjan av GU-PA!
FLYGET!

Asgarvar!

Aldrig varit i Australien så har egentligen ingen aning. Men flyget är en fördel att inte missa, helt klart.
Not a follower, so Twitter's never been an option.
Rappare

2012-05-10 06:23
Surf på Bondi suger, finns betydligt bättre surfspots. Du tjänar mer på att dega på Bondi istället.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2012-05-10 06:24
Missa inte Botaniska Trädgården, en kväll i Kings Cross, Operan är liksom ett måste.

The Rocks, Harbour Bridge, Sydney Tower, Side Bar, ja asså Sydney erbjuder en hel del!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

Baren i Melbourne som e byggd av containrar va soft! Bra musik å skönt folk.

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!