De är normalt och är inget specifikt för killar. Nu har jag jobbat med mig själv och det händer mer sällan, men förut bad jag alla i min närhet att dra åt helvete när jag blev arg eller besviken, fastän jag inte menade det. För mig handlade det om en stark rädsla för att bli sårad eller lämnad.
Jag tycker du ska snacka med din flickvän och säga allt detta som du skrivit här i lugn och ro. Förklara att din känslo-kallhet inte beror på henne, och att du är rädd för att de ska fucka upp ert förhållande. Det bästa vore ju om ni kommer överens om vad ni ska göra när du går in i ett sånt mode. Typ att hon ska dra sig undan och vänta tills känslorna lagt sig.
Sen är det nog viktigt att du försöker gå till botten om varför du stänger av när du bråkar. Ofta handlar det om att man vill skydda sig själv på något sätt. Sen tror jag det kan hjälpa att du försöker lära dig att stanna kvar i den känslan och låta henne se dig vara sårbar. Kan du inte hantera det själv så finns det hjälp för sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|