Hur får man snygg "raggarsträng" under läppen?

Övrigt - Blandat

Hur får man snygg "raggarsträng" under läppen?

Jag vet inte vad det heter eller hur jag ska beskriva det, men man kan ju ha som en raggarsträng precis under läppen. Alltså inget skägg runt om, utan bara som ett brett "streck" mellan underläppen och hakan, ni kanske fattar.

Hursomhelst, jag brukar spara ut ibland för att få denna "raggarsträng" men det blir bara långa hårstrån i stället för korta och täta. Hur får man ett sådant skägg-streck under läppen? Ska man klippa det ofta? Ska man klippa av så att alla hårstrån blir lika långa?

Jag är 20 år, så jag vet inte om det är för tidigt för att spara ut till det?

Jag bryr mig inte om ni tycker att sånt är fult eller snyggt, så gärna seriösa kommentarer tack.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Poet

2012-06-07 02:32
först måst du äta gröt så du får skäggväxt, sen är det ba att raka lämpligt.
"life's a garden, dig it."
det heter soul patch
URSKOGEN
Om du menar som en hitler-musche fast på andra sidan läpparna så kallas det soul patch.

förmodligen är det väl bara att trimma dig fram till rätt längd, bredd och form?
och varför skulle 20 år vara för tidigt för att odla det för? jag har då iaf odlat fram fina polisonger, soul patch och getskägg.
I'm a different kettle of fish
Det finns en mer strängaktig "soulpatch" (även kallad fittskägg). Det är den absolut fulaste ansiktsbehåring man kan ha, men berättar iofs för den som ser den att man är ett slemmigt äckel, så den fördelen har den förstås.

Har man inte hår i fejan så har man det inte, vissa får aldrig. Man kan förstås öka mängden hår med androgen.

Binjurebarksförstoring, binjuretumörer, prolaktinproducerande hypofystumör av godartat slag och ökad mängd manligt könshormon kan framkalla ökad behåring. Och läkemedel som fenytoin, cyclosporin, PUVA, penicillamin, tamoxifen, interferon, prednisolon, androgener kan också som biverkan ge ökad hårmängd.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Rahamadjan av GU-PA!
Redaktionen

2012-06-07 17:29
mitt skägg växer som fan när jag dricker öl.

har för mig det har med B-vitaminerna o göra.

beeeervitamins..
kimmo kanon
ÅderpåleOne..

SISU! :)

dundermannen
Det finns en mer strängaktig "soulpatch" (även kallad fittskägg). Det är den absolut fulaste ansiktsbehåring man kan ha, men berättar iofs för den som ser den att man är ett slemmigt äckel, så den fördelen har den förstås.

Pahaha!
I'm a different kettle of fish
Rappare

2012-06-08 09:46
Soul patch AKA Fittrem.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
B-vitaminer gör faktiskt så att hår och naglar växer snabbare!
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Toastare

2012-06-08 11:59
Det stämmer. Det är därför alkoholister är så håriga och alltid har så långa naglar. Det har absolut inget att göra med bristande hygien, det är helt enkelt resultatet av tidsbrist.
www.twitter.com/jimmypistol232
Redaktionen

2012-06-08 12:15
nuuuuuu vet jag varför jag ser ut som en luffare!

jävla b-vitaminer
kimmo kanon
Menar du såhär fast utan skägg runt?

eller soul patch?
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Producent

2012-06-08 13:35
Alltså inget skägg runt om, utan bara som ett brett "streck" mellan underläppen och hakan
Helskägg eller ingenting ska det vara
http://duckdown82.tumblr.com/
Det kallas fittkittlare
vi är överallt!
Hangaround

2012-06-12 10:13
/r/whoapunktnu
Skivsamlare

2012-06-12 10:53

Hahahaha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Rappare

2012-06-15 07:34

Lugna sej nu haha... Du är bara avis för att du inte har nån :)