Profilbild på facebook

Övrigt - Blandat

Profilbild på facebook

Jag la upp en bild på mig själv för ett tag sen som fick ganska många gillningar för en gång skull. Jag vill nu ha den som profilbild men när jag trycker på "använd som profilbild" så blir det som att den kopieras till en ny bild och alla gillningar försvinner. Gillningar är ju sorgligt nog samma som status på det där jävla facebook..hur som helst så vill jag att alla ska se hur många som gillat. Går det att fixa?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Formerly known as BobbyBlingBling
okej
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2012-06-13 22:10
haha. nä det tror jag inte
Vardagshjältar som gått för långt.
är detta historiens första whoarape?
Holken är vad alla egentligen tänker, men aldrig säger högt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-06-14 10:32
Jag har aldrig förstått det där med att faktiskt värdera gillningar så högt. Jag tycker mest att de är i vägen. Det kan vara kul att se vilka som gillar om man skriver på ett visst sätt, men det ligger ju knappast någon prestige i det.
Hahahaha AneekDivine !!

OT: Det går inte.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
skriv till alla som gillade förra gången och be dom gilla din nya profilbild.
lätt som en plätt!

du kanske kan twittra att du har en ny profilbild oxå? kanske får några gillningar på den vägen.

kör hårt!
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
dela med dig av ditt konto här så kan alla på whoa as-gilla ditt nya profil-foto!

LIKE WHOA!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
(Gillade nyss tråden)
SMÅLAND!
Manager

2012-06-16 14:39
Kan vi inte hjälpas åt att ge honom massa likes då? Langa kontot!
/ Deedz.
www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment
http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
Herre
Gud.
det är isåfall nu det gäller. lägg upp bilden igen och om lika många gillar den så är du snygg på riktigt
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
HAHAHAHA

Poet

2012-06-17 14:39
Go for it! Vi kommer gilla dig på Facebook! :o)
www.wallyjohnson.se