drop in tatuerings studio i malmö??

Övrigt - Blandat

drop in tatuerings studio i malmö??

Ska till malmö på fredag och tänkte tatuera mig då. finns det någon drop in nära värnhem? entre? Stationen ? eller något i närheten.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Toastare

2012-06-28 19:50
En tatueringsstudio som har drop-in tider är ofta ett tecken på att det är en dålig tatueringsstudio.
Jag skyller allt på Emma!
^^^ What she said.
Intressepenisen hårdnar!
Meh, de flesta har drop-in då och då. Kan vara att en kund ställde in i sista sekund. Så du får väl chansa.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
BountyBoo skrev:
En tatueringsstudio som har drop-in tider är ofta ett tecken på att det är en dålig tatueringsstudio.

Mja... Gamla Tattoo world Malmö och som sedan blev Old Bones tattoo (som dessutom under tragiska omständigheter brann ner, tyvärr :( ) hade alltid drop-in på lördag, och studion var känd för sitt välutförda arbete och duktiga, prisbelönta tatuerare. Så det där stämmer inte.

Nu vet jag inte om Tacua på Infierno Tattoo kör med drop-in, men han är rätt duktig. Han ligger dock mer nära Nobeltorget.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Toastare

2012-07-02 22:24
jennie-is-back, jag gjorde min första tatuering hos Charlie Nilsson på Tattoo world 1999 och då hade de ingen drop-in, däremot ca 6 månaders väntetid. Men jag vet att de hade lärlingar som körde drop-in ett tag.

Men som sagt, det man kan göra är att skriva upp sig på en lista så de ringer en när någon droppat av. Det gjorde jag med ovanstående och var inne på fredagen och på tisdagen ringde de och undrade om jag kunde komma in med 1 timmes varsel.
japp och back in the days så var det just för att efterfrågan på tider var inte lika stor. när jag började tatuera mig när jag blev 18, vilket är 9 år sen, så hade dom drop-in på tattoo world malmö och hade haft det ett tag med, däremot så var väntetiden 1 år på bokning och dom hade bokningsstopp var 3-4e månad. så efterfrågan ökade drastiskt och därför började doom med drop-in. dom flesta kör med drop-in nu faktsiskt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Toastare

2012-07-07 15:21
Fast drop-in är det ju bara i den bemärkelsen att man inte behöver boka tid för en viss dag, ofta är det ju inte ordinarie tatuerare som har dem utan lärlingar eller de som inte är fullbokade. Dessutom bara för mindre grejer. Så man kan ju visst säga att vill man ha de bästa så är de fullbokade. På en tatueringsstudio kan det ju jobba 4 pers där en är prisbelönt och omtalad och de andra tre kanske är bra, men saknar det där lilla extra som den 4e har. Och det beror ju helt på stil och motiv.. Tror inte jag vet nån av de bästa tatuerarna i Sverige som kör drop-in, men sen kan de ju vara bra ändå.