"Nazitvillingarna" började röka marijuana - lämnade nazismen

Övrigt - Blandat

"Nazitvillingarna" började röka marijuana - lämnade nazismen

Oh shit!

Prussian Blue-sångerskan: 'Marijuana räddade mitt liv.'

De två tvillingarna Lamb och Lynx väckte anstöt och blev kända över hela världen när de, bara elva år gamla, turnerade runt som ett slags 'gulliga' nazisttrubadurer under namnet Prussian Blue (namnet på den gas som användes för att avrätta judar i koncentrationslägren).

Men nu har de små nazistflickorna, som kallades 'hatets nya ansikte', vuxit upp. Och efter att ha ordinerats medicinsk marijuana, av olika skäl, har de nu 20-åriga kvinnorna förändrats i grunden.

I stället för att fortsätta på inslagen nazistisk väg har de två nu börjat med healing och beskriver sig själva som 'ganska liberala'.

- Jag är glad att vi har så många olika kulturer, säger Lynx enligt Daily Mail och fortsätter:

- Det är fantastiskt och gör mig stolt över mänskligheten, varje dag, att vi har så många olika platser och olika människor.

Lynx började med medicinsk marijuana mot smärtan i kroppen efter att hon besegrat cancer för drygt två år sedan.

- Jag måste säga att marijuana räddade mitt liv. Jag skulle nog ha varit död om jag inte hade den.

När också Lamb, som lider av skolios, börjat medicinera med marijuana förändrades de båda 20-åringarnas inställning radikalt. De säger att de numera kanaliserar sin kreativitet på andra sätt än genom nazistiska visor.

- Vi vill bara komma med kärlek och ljus, säger de enligt Daily Mail.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2012-06-28 17:34
Fett när nyheten kom till svenska tidningar (som jag antar att du kopierat ifrån utan att ange källa) så hade hela delen om hur de flyttat, börjat träffa folk och så försvunnit från den lika missledande första artikeln jag läste. Nu verkar det ju som att gräs är någonslags magisk nazistavprogrammering vilket det såklart inte är inte ens i det här fallet.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
gott för dem
URSKOGEN
Det finns inga nazistiska barn, av sina föräldrar politiskt och ideologiskt indoktrinerade barn finns det dock gott om, de allra flesta växer dock upp och utvecklar en egen föreställningsvärld, med eller utan marijuana.
Vi blir aldrig som dom från stan!
jag undrar lite varifrån den där texten kommer, hänger upp mig lite på det här: "Prussian Blue (namnet på den gas som användes för att avrätta judar i koncentrationslägren)"

Zyklon B hette den väl ändå?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Tydligen innehöll Zyklon B-behållarna ett blått pigment kallat "Prussian Blue" eller "Preussisch Blau" om man vill vara lite extra tysk. Här en bild från lägret i Majdanek:

Färgen preussisk blå i sig har däremot inget med varken nazistiska tvillingar eller gas att göra.
Preussisk blå är ett viktigt inslag i många förintelseförnekares bevisföring. Det hävdas att färgavlargringarna inte har hittats i gaskamrarna och således att inga judar gasades där.

Misery_chick:

Det där är bara en urusel översättning och extrem vinkling av den här artikeln: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2165342/Prussian-Blue-twins-Lynx-Lamb-Marijuana-changed-Nazis-peace-loving-hippies.html
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Är inte detta supergammal nyhet? Varför tar svensk media upp det nu?
burden skrev:
Är inte detta supergammal nyhet? Varför tar svensk media upp det nu?

För att svenskar är sena med ALLT.
Wurrup?
Preussisk blå är ett viktigt inslag i många förintelseförnekares bevisföring. Det hävdas att färgavlargringarna inte har hittats i gaskamrarna och således att inga judar gasades där.

Allt om Vetenskap tog upp det där för något nummer sedan. Då gasen inte var i rummen längre än 30 minuter per gasning och eftersom man gjorde rent från blod och avföring mellan varje gång så är det inte konstigt att inte väggarna är färgade.
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.