I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krönika: Whoarför Whoa?

Övrigt - Blandat

Redaktionen

2012-07-23 12:42

Krönika: Whoarför Whoa?

Jag fann mig själv sitta och läsa en krönika häromdagen, bajsandes. Jag tänkte: ”krönikor är fan bra att läsa på toaletten!” – och vill därför uppmana er alla att klämma fram en tvåa när ni läser detta. Eller åtminstone bara ta det jävligt lugnt och slå av informationstörsten för en liten stund. Ni kommer inte bli smartare av att läsa detta, ni kommer inte heller få några nya livsomvälvande perspektiv eller idéer (förhoppningsvis…) Jag tänkte försöka sätta ord på varför i hela helvete jag stannat på ett och samma forum under snart ett decennium. Lite skitsnack helt enkelt.

Läs hela här

Jag har knåpat ihop en liten text om varför jag stannat kvar på detta forum. Läs gärna!

Sen hoppas jag att någon annan känner för att dela med sig av lite whoakärlek och skriva i tråden, kanske någon skön liten anekdot eller whoahistoria som ni har på lager. Det finns förmodligen en hel del roligheter där ute!

namaste
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-07-23 13:48
Härlig krönika! Roligt att du nämnde två trådar i den som jag har startat *stolt*

:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-07-23 14:21
Haha, du sammanfattade det rätt så bra tycker jag!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2012-07-23 15:05
Kungligt!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Poet

2012-07-23 15:38
Fett! :D
At the gates of Eternity...
Redaktionen

2012-07-24 20:18
kul att ni gillar!
namaste

2012-07-25 00:27
sweet:)
kom för att alla andra grabbar gick med en gång i tiden. nu lyssnar jag inte på hiphop och kulturen kring den skulle man nästan kunna säga att jag förkastar men whoa är whoa. du träffade nerven perfekt!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2012-07-29 10:14
Jävligt skön krönika! Fick mig att logga in på whoa igen efter år av frånvaro.
Producent

2012-07-29 15:19
Helt klart bra! Man kände allt igen sig i flera saker. Whoa har räddat många sömnlösa nätter, och kommer med största säkerhet att göra det igen. :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2012-08-04 04:06
Bra skrivet åder. Blev glad av att läsa.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2012-08-05 02:23
herregud
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-05 03:18
Whoa är ett levande fossil som överlevt sig själv, här står tiden stilla.
Intressepenisen hårdnar!
Redaktionen

2012-08-05 12:08
couchsurfaren

kul o höra asså!

d-beck

<3

vanilla

vad? skrämde jag dig?

waste

litegrann kanske, men inte i musikforumen, där är det mo fresh than evva! men jo jag har känt mig strax över 20 här i många år nu..
namaste