Lägenheter utan kösystem Malmö

Övrigt - Blandat

Lägenheter utan kösystem Malmö

Zup och sånt, har snokat lite i arkivet angående min fråga, hittar dock inget angående lägenheter utan kösystem i malmö så jag tänkte droppa min fråga och hoppas på vänliga svar ( hö hö ...)

Söker en lägenhet då alltså i vårt fina malmö, pallar tji kösystem och vill veta om ni känner till bra fastighetsägare ( skiter i om de är bra egentligen)... har googlat och sökt men ville kolla mer er om ni vet nåt som inte jag vet ;)

Droppa namn på privata fastighetsägare ;)

Peace & Pling!

You are not your fucking Khakis!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
En tjejkompis till mig fick via Lifra, ringde på måndagen, skrev kontrakt på onsdagen.
Stena ska tydligen inte heller använda sig av kösystem alla gånger...

Jag fick precis lägenhet genom att ringa runt till privata hyresvärdar. Jag vet dock att det blir en etta ledig i huset som jag flyttade ifrån. Hemsidan till dem är www.malmoborg.se. Trevligt hus och bra hyresvärdar. Jag flyttade ut eftersom jag inte hade råd att bo kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för svar! Letar efter en 2:a/ 3:a ...

AneekDivine- har du koll på vad de privata hyresvärdar heter? :)
Jag hade visst inte kastat alla nummer så här har du några:

Christofferssons Fastigheter

040 - 51 09 99

henrik@christofferssonfastigheter.se

Bergengrens Fastighetsförvaltning

040-12 32 22

mellan 8-10

Fastpram AB

Telefon 040-44 71 55

Mobil - 0704- 44 60 51
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PUSS på nosen :)
BTW .. hur fick du tag i dessa - jag har googlat sönder mig men nada!
De två första fick jag tag i genom visningar när jag försökte byta till mig min lägenhet, den tredje av att jag kollade upp namnet på värden som står ovanför portar, så dom är nog svåra att hitta på gula sidorna. Ibland skriver dom ut värdarna på bytesannonser, eventuellt så kan du vara fräck och bara skicka ett mail och fråga vad deras värd heter vilket var på det sättet jag fick min nya lägenhet :)
Behöver också vetaaaaa böhööhöhöö

Jag har bott i JYMAs fastigheter och fick lägenhet där 2v efter ansökan.
Samma sak när jag sökte lägenhet hos Willhem, tror även det tog ca 2v innan jag skrev kontrakt.
har tyvärr inga kontaktuppgifter men google funkar nog bra för mer info =)
Formerly known as BobbyBlingBling
Nonbei - skickade du bara en intresseanmälan? Inget mer?
369
jupp =)
Formerly known as BobbyBlingBling
opp opp

Kapar tråden! Nice tips! kom gärna med fler och gärna Lund också.

Toastare

2012-08-28 14:35
Kolla de privata i Lund så de inte är svartlistade, finns mängder som utnyttjar studenter och skiter i resten. Samma gäller iof Malmö, finns många privata där som också skiter i husen..

Finns register för hyresvärdar som man betalar några 100-lappar för som finns på nätet, de har listat alla. http://www.hyresvard.se/
Jag skyller allt på Emma!
Hur har de gått?