|
|
|
|
|
Har ni inget för er på fredag från 15:00- 17:00, så....
... ratta gärna in Din Gata 100,6. Har fått äran att vara med på deras fredagshow! :) Kommer bli lite allmänt snack, men ni som känner mig vet att jag inte kommer dra mig för att bli lite politisk.
För er som inte bor i Smutsiga Södern, så kan ni checka online
Din Gata 100,6 SR
Love!
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Kommer nog att lyssna!:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Please do! :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Ska fan jobba in en timme bara för att kunna lyssna på detta hemma vid datorn :D
|
|
|
Haha tack :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
ska spela in allt och använda några väl valda citat från dig till någon psy-translåt:) ....om jag nu lyssnar. men det gör jag med största sannolikhet;)
"It is the prohibition that makes anything precious"
-Mark Twain
|
|
|
Hahahaha, jag måste höra resultatet :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
haha, om det blir något så självklart;)
-Mark Twain
|
|
|
kul! Lyssnar nog jag med!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Moderator
2012-08-08 12:53
|
Var det nice?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
--->var<--- det nice... tror att det k o m m e r bli nice...skulle ju vara på fredag;)
eller är jag ute med trehjulingen igen...?
-Mark Twain
|
Moderator
2012-08-08 13:30
|
Haha sorry, jag var lite lat i min läsning.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
sånt som händer:) men då finns alltid hjälpande ögon;)
-Mark Twain
|
|
|
jag kommer inte kunna lyssna:(
men visst samlas sr´s program i arkiv så att man kan lyssna i efterhand???
...vill inte förlora möjligheterna till ett kul projekt.
-Mark Twain
|
|
|
Don't worry about it, homes! :) Tror det sparas, yes.
www.wallyjohnson.se
|
|
|
nice man:) hoppets gnista sprakar till igen;)
-Mark Twain
|
|
|
Det ska det nog göra, big things are happening right now for me :)
Tack för ert stöd, uppskattar det verkligen <3
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Fick, precis som Kaptenen, för mig att det var försent. Hoppas jag kan lyssna idag. Men om inte så lär det ju sparas. Ska mos def spana in det iaf :).
Det händer verkligen grejer för dig BC! Kul att se
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
kan du int försöka uttala mitt nick i rado. helt omotiverat. kuppa sr!!!
...kommer förövrigt kunna lyssna live tack vare den segaste förskylningen i modern tid.
-Mark Twain
|
|
|
Du har börjat ta dig några steg uppåt nu på sistone! keep it up! "plötsligt händer det" som triss-reklamen, haha. Ska försöka få tid att lyssna live.
I'm a different kettle of fish
|
|
|
kan du int försöka uttala mitt nick i rado. helt omotiverat. kuppa sr!!! Du kan ju nämna oss bara helt spontant liksom, behöver inte vara något särskilt, kanske nånting i stil med: "ja jag vill tacka mina två största inspirationer: Bölöweria som fick mig att fortsätta kämpa och Metastrof som har lärt mig allt jag kan."
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Haha, jag ska tänka på det ;)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
sweet, det blev ju ganska nice:)
den där snubben (ena programledaren)...fan va han vill höras...ville ha mera wally att sampla. men jag fick en del. återkommer inatt med någon typ dubstep/wally mix;)
-Mark Twain
|
|
|
Hahahah! Ser framemot resultatet :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
kanske en form av theme-song...två experiment i ett. hoppas du kommer gilla. den laddas upp på molnet nu;)
-Mark Twain
|
Redaktionen
2012-08-10 21:31
|
haha sicken grej bulwerja
kimmo kanon
|
|
|
Ser fram emot det ;)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Fan vad fett, det ska jag kolla in!
Jag, Tretton och Zipper kommer också att vara med i Din Gata om ungefär en månad. Fast vi är förstås inte lika omtyckta som du på det här forumet, så färre kanske bryr sig.
|
|
|
vad är det för självömkande jag läser!?
alla älskar scrotum!!!
-Mark Twain
|
|
|
Jag lyssnade men tyckte den här killen pratade alldeles för mycket, blev tröttsamt =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Ehsan är chill :) Din Gata har en speciell profil och Ehsan gör vad han måste göra för att hålla skeppet flytande. Visst kanske jag inte fick samma utrymme, ville snacka om massa andra grejer, men jag är fortfarande ny/okänd, så då blir det mer om stå-upp komik som konstform, än mig som person. But I'm happy :) Detta öppnade bara nya dörrar för mig. Jag är 100% säker på att jag kommer få vara med fler gånger och då lär jag få mer space. Jag är bara ödmjukt tacksam för att de vill ha mig där :) Scrotum: Nice! :) I vilken egenskap ska ni vara med som? Rap? While I have your attention, ni som kan, kom gärna förbi! :)  Och ni som vill lyssna på en kortare version av gårdagens show, kan göra det här. P, L & U!
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Scrotum: Hur gick det? :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
haru bytt kön än ällläää??
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
Hangaround
2013-01-13 20:10
|
Det var väl Tekone^^, du blandar ihop fro
|
|
|
BC99 skrev: Scrotum: Hur gick det? :) Oj, den här tråden har jag inte kollat in i på ett tag. Jo, det gick riktigt bra, det var kul som fan. Men vi glömde rippa det så jag tror inte att det går att få tag på fortfarande.
|
|
|
Ok, tråkigt. Hade velat höra :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Här är en låt vi körde i P4 annars, men tyvärr ingen intervju med i detta klippet.
|
|
|
din gata är inte det som är på P3? är du programledare där?
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
|
Toastare
2013-02-03 18:51
|
BC, Har du alltid hetat Wally Johnson??
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
Scrotum: Tackar :) Lill J: Jag är inte programledare :) Bounty: Haha nej nej det är bara ett strategiskt artistnamn :) Förövrigt så ska jag vara med igen, denna fredagen 15-17! Lyssna gärna :) Stora saker som händer just nu! <3
www.wallyjohnson.se
|