I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Justera Ray-Bans

Övrigt - Blandat

Graffare

2012-09-08 12:31

Justera Ray-Bans

Någon som har erfarenhet? Är det enkelt? Mina nya Aviators glider ner över näsan hela tiden... tänkte att man borde kunna justera detta själv genom att vrida på "näs-dynorna", men vet inte hur mycket jag vågar pilla själv.

My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2012-09-08 19:29
NEEJ!!
Jag knäckte mina, de gled också. Glid in hos närmaste optiker som säljer dem och säg att du behöver hjälp, och har köpt dem där så fixar de biffen!

Poet

2012-09-08 19:37
gör de ba fattiglapp
"life's a garden, dig it."
Graffare

2012-09-09 16:29
conspicuous: Haha hur lyckades du knäcka dom? Jag fattade mod och vinklade in "kuddarna" med varsam hand, verkade fungera för nu sitter som som handen i handsken! Hittade en how to-video på tuben och följde den.
-Jus Allah

2012-09-09 23:28
Jag justerade mina ett par gånger för mycket tror jag, till slut blev de väl för veka :/

2012-09-09 23:45
det är oftast väldigt skört så en liten justering kan fungera medans två kan förstöra allt.
vilken optiker som helst brukar kunna hjälpa till med sånt utan kostnad...
dom har utrustningen och är stolta över att få använda den!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Graffare

2012-09-10 00:25
Hoppas dom håller sig bra nu. Känns som att jag riskerar få skämmas över mitt icke-fackmannamässiga ingrepp om jag behöver gå till affären för att justera än en gång.
-Jus Allah
Producent

2012-09-14 09:19
haha "justera ray-bans" "mina nya aviators"... precis som när folk köper iphone "ge mig min iphone" inte "ge mig min mobil" ååh gud i love this.

2012-09-14 09:49
"ge mig min iphone" inte "ge mig min mobil"

jag har en mobil, ingen "mini-dator". jag skulle bli sjukt lack om någon kallade sin "mini-dator" mobil. iPhones mm. har en liten mobilfunktion....that´s it.

samma gäller märkesbrillor. det är inte solglasögon från statoil och det är verkligen inte vanliga glasögon med individuellt slipade glas.

det är en produkt med ett namn främst...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Graffare

2012-09-14 19:31
Vad är problemet, trampade jag på någon öm tå? Berätta vart du vill komma med ditt inlägg istället.

Blweria har en poäng, hade jag enkom skrivit "mina nya solglasögon" hade antingen (1) riskerat att få felaktigt råd som i sin tur riskerat att förstöra brillorna eller (2) någon hade ändå frågat huruvida det var Statoil-brillor eller märkes. Jmf någon frågar om råd om sin bil. Tagga mannen. Förövrigt är min iPhone "min lur".
-Jus Allah
Graffare

2012-09-14 19:32
Ursäkta formuleringarna, skriver från min lur.
-Jus Allah