I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

behöver tips på resemål från 24 sep

Övrigt - Blandat

2012-09-11 19:39

behöver tips på resemål från 24 sep

Så sitter här å funderar på åka på semester men jag vet inte vart än.

så ge mig tips på ställen där de e sol å varmt och billigt å finns massor med folk.

Behöver även tips på bra hemsidor man kan hitta billiga resemål på :)

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Graffare

2012-09-11 19:49
Åk till Hong Kong, du kommer inte att ångra dig.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2012-09-11 19:57
e de inte fett dyrt där? de e la huvudstaden typ?

men jag diggade bangkok så lär gilla hong kong åxo
- Gôr-many.
Graffare

2012-09-11 20:05
HK är en egen administrativ zon (med egen valuta etc) som består av i stort sett staden med samma namn. Nu har jag inte varit i i New York men folk säger att det är lite samma känsla. Till skillnad från resterande Kina, inklusive Peking, så kan hongkongeserna (?) prata engelska. Särskilt dyrt minns jag inte att det var, möjligen att resan är dyr men om du orkar så kan du flyga till Shenzen via Peking och sedan ta båt eller buss över gränsen.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2012-09-11 20:32
hmm får kolla in..

Vi säger så här jag har 10000kr till för flyg å hotell å mat å dryck fram tills 5 oct, vad skulle ni tipsa då?
- Gôr-many.

2012-09-12 17:44
Venedigt? :) varmt, billig mat, mkt folk (iaf turister xd).
Även om småstäder inte riktigt är vad du är ute efter så tycker jag att det är lätt värt att åka dit. Nästan ett måste.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2012-09-12 19:58
Patong
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-12 20:06
Barcelona? Är ju inte svinvarmt i slutet av sep/början av okt men behagligt och staden har ju mycket annat att erbjuda som fantastisk kultur till exempel. Går att komma rätt billigt undan också :)

2012-09-12 21:03
nä helst ingen "storstad" jag vill ha strand å fest, å billigt skall de vara.

vart hittar man billiga biljetter till thailand eller annat asatiskt land?

å skall någon med eller? haha
- Gôr-many.
Admin

2012-09-12 23:08
För 10,000 på 12 tolv dagar skulle jag nog försöka hålla mig runt Medelhavet. Nu har jag själv inte varit där alls när jag tänker efter, men flyget lär ju kosta mindre än att åka österut. Och eftersom jag bara åkt på riktig solsemester en gång (föredrar städer) så kan jag inte tipsa vidare mycket. Azorerna, som utgjorde den enda gången, var jäkligt lugnt och skönt men nära två veckor hade nog blivit lite långtråkigt där. Kolla nån site som reseguiden.se och se vad hittar.

stayblack
HK är lite NY men ändå inte. Förstår varför folk kallar det "Asiens NY" men det är något helt eget. Likheterna är att det är tätt och höga hus men förmodligen är snitthöjden på husen i HK högre. Vet faktiskt inte vilken av städerna jag gillar bäst, båda är grymma på sitt sätt. HK har ju en grym mix av vacker natur och storstad. Och "fried pig intestines" som snabbmat... (vilket jag bangade på att testa).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2012-09-12 23:31
Malta med en medeltemperatur på 32 grader i oktober.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-09-13 09:32
Tel Aviv 2266:- med air baltic.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-09-13 15:13
http://sv.wikipedia.org/wiki/Zadar

Zadar, ganska säker på att Ryanair flyger dit.
Producent

2012-09-13 18:51
Sicilien
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.