I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur fungerar detta med nätdejting? Tips på sidor?

Övrigt - Blandat

   
Producent

2012-09-14 19:25

Hur fungerar detta med nätdejting? Tips på sidor?

Vilken sida ska man välja? Här i Norge så hade jag en profil på något som heter Sukker men efter ett halvår så hade bara en person skrivit till mig (men det var bara för att berömma min profiltext), och totalt 20 personer varit inne ens och kollat på profilen (och detta ska tydligen vara Norges överlägset största mötesplats på nätet). Man ska liksom fylla i en miljon frågor osv så blir man matchad genom något patenterat system utvecklat av psykologer osv blah blah. Men efter jag hade fyllt i allt för mig så slutade det med att typ max 200 tjejer var på min totala matchinglista över 70, haha! Och det betyder att alla andra inte dyker upp i listan för det var bara de över 70 som syntes. Säkert för att jag är allt för annorlunda och har svarat allt för udda och avvikande gentemot normen eller ngt?

Så har någon här något tips på vad man ska välja för ställe? Har i stort sett ingen erfarenhet alls med detta förutom det halvåret på Sukker men där skrev ju aldrig någon något, hehe..

Har inte bott i Sverige på en god stund nu men flyttar tillbaka inom kort så det är mkt jag inte vet om vad som finns osv.

Helst något ställe där det inte är massa ytliga och svenniga tjejer som dricker sig fulla, röker, hoppar i säng efter 5 min, sminkar sönder sig och bara är ute efter att flörta och hålla på osv. Den sortens tjej är helt uteslutet. Såg att i stort sett 90% av random tjejer utanför matchningssystemet på Sukker var exakt sådär (man kan kolla något grafiskt träd där dessa aspekter som "hur flörtig man är i ett förhållande", "hur ok det är att dricka sig redlös" eller "hur okej det är att ljuga för sin partner" syns på löven) vilket var rätt avtändande..

Är mer på jakt efter typ en soft tjej som är ordentlig och inte är falsk. Detta är helt omöjligt att hitta ute på någon nattklubb.. Behövs ju iaf ett par månader för att lära känna varandra ordentligt, man lär ju inte känna någon på en kväll liksom. Märkte också att i stort sett ingen av de norska tjejerna enligt deras profiler trodde på något öht, det var straight up ateism med kraftig övertygelse. Det chockade mig en aning ärligt talat men folk får väl tro på vad de vill liksom.

Så om det finns något mindre, lite mer nischat ställe på nätet som kanske passar mig bättre så kan någon gärna tipsa om det isf, :)

Tacksam för tips!

//Paz