I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asåå nu vill jag bah dö så arg jag blir

Övrigt - Blandat

   

2012-10-16 19:23

asåå nu vill jag bah dö så arg jag blir

asså jag har en super fin kille som är ett år äldre 14 och han är ba bästmen...
nu har jag fått vet att det är en person i hans klass vi går inte på samma skola som håller på att flörta med han hela tiden och jag blev jätte arg så jag gickoch pratade med han om det och då sa han att det vat sant att det är en tjej i hans klass som håller på med han hella tidem men när jag frågade vem det var så sa han "du vet babeden där som du känner hanna din kusse" och jag trodde att jag skulle dö jag är fortfarande arg och jaf fick vet att det var hon typ kl8 i morse men jag kan inte släppe det och vi har typ fickatmed henne och så så hon vet att vi är ett par åh jag vill typ döda henne nu.......


jag är så arg att jag inte kan skriva så förlåt om det onye ens är menigar men jag pallade inte att hålla det i mig längre.....

jaj vissa kan ju inte se skilnaden på mitt och ditt....

PUSS PUSS PÅ ER SKA SKRIVA ETT RIKTIGT INLÄGG SEN MEN NU VAR JAG TVUNGEN ATT FÅR UR MIG DET HÄR PUSS PUSS<33333

blond-och-het-tack-jag-vet PUSSPUSS...