I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Ragga cyperbitches

Övrigt - Blandat

2012-11-28 15:48

Ragga cyperbitches

.....kanske en missledande topic men hur fixar man att hooka sin brud via sms eller fb osv, jag freezar totalt när tjejen jag gillar skriver till mig och det blir ofta något corny tillbaka..hur löser man detta

// in whoa i trust

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-11-28 16:49
Vad skriver hon till dig, och vad är det du skriver som du tycker är corny?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-28 16:55
skriver inget speciellt faktiskt utan mer allmänt, men ändån freezar jag på något mystiskt vis jag inte gör irl utan när det kommer till att skriva ett sms tillbaka jag få det så corny så det är sjukt.. ingen?

2012-11-28 17:01
jag är helt tvärtom, skitsmooth på internet, men när jag väl ser en brud IRL så stoppar jag huvudet i sanden som en struts. true story.

2012-11-28 17:08
Jag tycker inte du ska oroa dig så mycket för att låta corny. Säg att du blir nervös av att prata med henne, de flesta tjejer tycker sånt är gulligt.

2012-11-28 19:36
Överanalysera inte och bre på mera när du kommunicerar i text för att kompensera för bristen av kroppskommunikation är det receptet jag tror på.

2012-11-28 19:43
cyperbitches

om det nu är såna du vill ha så kanske du ska lägga in liknande ord som ovanstående...?
tror det där "corny" byts ut mot nåt annat då iaf. kan inte säga om det blir bättre
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Toastare

2012-11-29 00:20
Du kan ju börja med att inte referera till kvinnor som bitches..

.. sen är det bara att börja battla.
www.twitter.com/jimmypistol232

2012-11-29 00:23
Att skaffa en halstatuering är en beprövad metod.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Toastare

2012-11-29 00:24
App skrev:
Att skaffa en halstatuering är en beprövad metod.

Just ja det också!
Moderator

2012-11-29 12:54
SofiaBayo skrev:
Jag tycker inte du ska oroa dig så mycket för att låta corny. Säg att du blir nervös av att prata med henne, de flesta tjejer tycker sånt är gulligt.

Gör inte det här.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2012-11-29 13:17
Du kan ju börja med att inte referera till kvinnor som bitches..

.. sen är det bara att börja battla.

Haha :D
At the gates of Eternity...

2012-11-29 13:50
KaptenKrok skrev:
SofiaBayo skrev:

Gör inte det här.

Say what? Kom med nått bättre förslag då!
Poet

2012-11-29 15:10
Vanilla: Var dig själv, för ingen kan spela din position bättre än just du. Var helt "unapologetic" med vem du är, men ändå omtänksam med dina ord. Med andra ord, var självsäker men ödmjuk. Hitta inte på saker, du behöver inte imponera, var ärlig med allt du känner att du vill vara ärlig med och lyssna genuint på vad hon har att säga.

Antingen kommer ni gillar varandra, eller så gör ni inte det. That's it. Så länge du är dig själv, så kommer inte möten med flickor/pojkar vara ångest.

Ha det kul! :)
At the gates of Eternity...
Battlerappare

2012-11-29 16:33
KaptenKrok skrev:
SofiaBayo skrev:

Gör inte det här.

word?

2012-11-29 16:39
BC99 skrev:
Vanilla: Var dig själv, för ingen kan spela din position bättre än just du. Var helt "unapologetic" med vem du är, men ändå omtänksam med dina ord. Med andra ord, var självsäker men ödmjuk. Hitta inte på saker, du behöver inte imponera, var ärlig med allt du känner att du vill vara ärlig med och lyssna genuint på vad hon har att säga.

Antingen kommer ni gillar varandra, eller så gör ni inte det. That's it. Så länge du är dig själv, så kommer inte möten med flickor/pojkar vara ångest.

Ha det kul! :)

Fint skrivet :) Självsäkerhet är nog sånt som kommer med tiden som man lär känna någon, om man inte har det naturligt i sig. Men det är verkligen så, antingen gillar man varandra eller inte.

2012-11-29 18:48
videochatt..
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2012-11-29 18:55
Kasta snorkråkan är en klassiker...
Poet

2012-11-29 23:16
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Toastare

2012-11-30 12:38
KaptenKrok skrev:

Gör inte det här.

+1

2012-11-30 13:59
Hepp. Jag kanske börjar bli gammal, för jag tycker det är attraktivt med killar som kan vara trygga och okej med att dom är osäkra och nervösa. Men jag kanske föredrog killar som körde med förbestämda raggnings-repliker när jag var yngre. Det var nog så.

2012-11-30 14:02
Det är lätt att missförstånd uppstår i text, då kroppspråket står för ungefär 90 procent av kommunikationen. Dock är det kanske så att man lättare kan lära känna någon på djupet i text? Och eftersom vissa blir nervösa one-on-one med en person de är attraherade av så kanske man håller tillbaka lite i samtal och framstår som ointresserad/blåst/konstig.. osv.

Var dig själv, för ingen kan spela din position bättre än just du. Var helt "unapologetic" med vem du är, men ändå omtänksam med dina ord. Med andra ord, var självsäker men ödmjuk. Hitta inte på saker, du behöver inte imponera, var ärlig med allt du känner att du vill vara ärlig med och lyssna genuint på vad hon har att säga.

Bästa rådet!

2012-11-30 14:49
Jag röstar på halstatuering, alternativt att du skriver att du tatuerat in hennes namn nånstans på kroppen men du tänker inte berätta var.

Skrivet talspråk funkar rätt bra när man snackar snabbt också.
Ridå

2013-03-02 19:07
Skööön snubbe!

Rappare

2013-03-02 21:50
Vanesak helt och hållet bara, umgås du mycket med tjejer på fritiden osv? Har man många tjejpolare försvinner en del av det där automatiskt tror jag. Grejen är att inte varje gång du snackar med en tjej tänka "oh shit hur ska jag få henne att gilla mig nu" utan mer bara agera som du gör i andra sammanhang. Visst är det lite skillnad eftersom man kan flörta och har som mål att eventuellt hooka upp men va mer avslappnad bara, alla samtal eller möten behöver inte vara de mest intressanta eller givande ever. Våga driva med dig själv och henne (utan att framstå som dryg), ha kul bara vafan, leder det ingen vart eller känns fel med en specifik brud så finns det rätt många andra alternativ liksom.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you