I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Metallica har gett med sig!

Övrigt - Blandat

2012-12-10 19:22
Äntligen! Tänkte direkt på spotify när jag såg rubriken :D
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Poet

2012-12-11 07:19
HÖRRNI DET HETER THRASH METAL!! inte trash metal omfggg, och ni (vissa) pratar som ni kunde genren..............

metallica var så jävla bra.. bäst är att man kan sjunga med i alla riff och alla solon med MUNNEN! doodidilililiibambam baaaa!! metallica fram till Load=kung!
"life's a garden, dig it."
Poet

2012-12-11 07:49
och låten Dyers Eve är typ bäst.. eller många är, en av dom iaf som glöms av många
Producent

2012-12-11 08:43
Producent

2012-12-11 11:26
Jag säger bara trash oftast
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Poet

2012-12-11 16:48
börja säg thrash då
Producent

2012-12-12 11:59
"We heard this wild solo going on and thought, 'I don't see any guitar player up there.' We were both counting the strings and I finally turned to Lars and said, 'Dude, that's a bass!' Cliff was up there on stage with his band Trauma with a wah-wah pedal and his huge mop of red hair. He didn't care whether people were there. He was looking down at his bass, playing."

Satt och läste lite på wikipedia om de olika skivorna, hittade detta btw under Kill 'Em All, :)

//Paz
Producent

2012-12-13 18:05
Börjar blir löjligt nu.. Spelar Metallica nonstop hela dagarna på spottan, haha.. Bara för att det äntligen är tillgängligt!
Rappare

2012-12-17 19:52
flummithuve skrev:
Vissa tycker att bandet är/var det bästa genom tiderna eller i varjefall bäst inom sin genre medan andra väljer att gå emot strömmen (bara för att?) och menar att det är enormt överskattade.
Haha, så underbart objektivt.

2012-12-18 08:25
scrotum man måste visa vilken sida man står på :-D
Poet

2012-12-19 00:37
Metallica är egentligen ett pissband som blivit omsprunget av allt, dom lyckas dock ha med 1-2 hits per album (förutom black album där dom slog rekord med typ 4 låtar).

Favoritlåt: Fade to black, den är världsbäst tills dom slutar köra balladstuk och ska fucka ur den totalt.

Jag gillar bra musik så jag lyssnar på alltifrån dubstep till screamo, har artisten gjort ett bra jobb så gillar jag det förmodligen. Finns väl några undantag jag försöker undvika all grotesk popmusik men ibland så finns det även den typen av skit som är bra.

Och som någon skrev över så är Maiden x antal huvuden högre än Metallica
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2012-12-19 00:50
njaa agree to disagree..
Poet

2013-04-24 23:59
sen är james helt otroligt bra på skriva texter.. fade to black, dyers eve, for whom the bell tolls, trapped under ice är ngra exempel-. sen And justice for all där james var waay före sin tid då den låten är så on point i nuläget och kommer säkert va om 100 år också..

har metallica vecka här, lyssnar ständigt på tallica o kollar metallica dokumentärer :) häng på

2013-04-25 09:17
Until it sleeps har varit en favorit så länge jag kan minnas <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.