I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sälja valuta . Nordea

Övrigt - Blandat

2013-01-04 15:52

Sälja valuta . Nordea

Har nu kollat igenom heeeela Nordeas sida efter kostanden för att växla valuta (sälja i mitt fall) men hittar inget.

Har nån här inne koll på hur mycket avgiften ligger på?
Forex tar 50 :- vilket ändå är okej så vill veta om Nordea tar mer eller mindre.

FUN LIGHT!!
Poet

2013-01-04 16:36
Gå till araberna, de har bäst priser och många av de har inte ens avgift på att växla.
At the gates of Eternity...

2013-01-04 19:58
hmm bra tips där, har faktiskt inte tänkt på det. Värt att åka och kolla iallafall.

Annars är jag fortfarande intresserad av vad det kostar hos Nordea, så får jag in pengarna på kontot direkt!
FUN LIGHT!!<br>
Poet

2013-01-04 20:31
Är du kund så ska det inte kosta vad jag vet. Eller det kanske beror vilken bank man har.

Har de inget 24/7 du kan ringa?
At the gates of Eternity...

2013-01-04 20:51
njaa dom har ju olika kundprogram som t.ex förmånskund, check-in, student och då är det tydligen bara dom som är förmånskunder och nått mer som växlar utan avgift.

Får väl skicka iväg ett mejl istället.. åhhhhhh varför ska allt vara så jobbigt för???!!
FUN LIGHT!!<br>

2013-01-05 19:34
Banker vill inte ha folk som kommer in med kontanter av något slag på deras kontor så därför upplyser dom inte om såna saker...