Graffare
2013-01-17 16:52
Myers-Briggs personlighetstest - hur väl stämmer det på dig?
En vän till mig, tillika psykolog, har vid upprepade tillfällen dissat dylika personlighetstester. Det gjorde mig nyfiken och jag utförde MB-test och resultatet var faktiskt slående träffsäkert på min personlighet, men jag kan inte komma ifrån känslan av att det påminner om att få sitt horoskop ställt. Stämmer resultatet in på er andra? Testet hittar du här Läs vidare om din personlighet här (Myers-Briggs är ett av världens mest spridda instrument för personlighetstest)
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
Meh, liksom man gärna försöker tolka ett horoskop till att faktiskt handla om en, gör man nog samma sak här. Plus att Jung var crazy. Mer crazy än freud, och mannen, då är man crazy.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Graffare
2013-01-17 17:06
Absolut det säger jag ingenting om, det intressanta är väl mer att det är så pass vedertaget.
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Battlerappare
2013-01-17 18:28
Haha de va kul ju, stämde rätt ok
Jag började svara, men skippade det. Jag kan inte svara ja eller nej på sådana frågor eftersom allting beror på. Tex: ibland kan jag tycka att det är bra att följa reglerna strikt och ibland är det bättre att man inte gör det. Ibland är jag mer intresserad av en generell ide, och ibland är jag mer intresserad av att fullfölja ideer. Hade testet haft en skala så hade det känts mer trovärdigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Testet passar väldigt bra in på mig, för en gångs skull tog jag mig tid att översätta de frågor jag varit osäker på innan o kunde svara rätt. Fick INTJ - vilket är det som passat mig bäst av alla test jag gjort. Ballt att ha samma personlighet som Gandalf & USA: s presidenter: Chester A. Arthur, Calvin Coolidge, Thomas Jefferson, John F. Kennedy, James K. Polk & Woodrow Wilson
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fick ENFP..
Dra åt helvete
http://typelogic.com/estj.html Yes ska bli en kristen rockefeller bush president... Så jävla svårt att svara på vissa frågor, allt beror på situationen och vilken miljö man är, har inte samma värderingar som på krogen och jobbet eller till nära vänner och nya människor. Men tror att T utgör mycket så på något sätt stämmer det.
Ballt att ha samma personlighet som USA: s presidenter.. Shit.. Då skulle jag blivit orolig!
Shit.. Då skulle jag blivit orolig! jag skulle nog också tänka efter ett par gånger....
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Ja jag med
Fick INTJ när jag gjorde den för ett par år sen. Har för mig att jag gjorde den igen för nåt halvår sen och fick ENTJ.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Blweria, Forward Ni är bara avundsjuka för att jag och krossad har en grym framtid som presidenter
Graffare
2013-01-18 22:45
Själv likställs jag med Alexander den store! :D
Tombombadilla du kanske har rätt... eller egentligen inte. en president måste verkligen kunna kyssa arslen och jag är inte så bra eller sugen på det :p
Ni är bara avundsjuka för att jag och krossad har en grym framtid som presidenter +1
Blweria I slutändan kanske det är värt det :D
hahaha.... nu gjorde jag det ändå för jag blev nyfiken och jag fick samma typ som moder Teresa, Martin Luther King och Nelson Mandela. Det gör mig glad med tanke på att jag ser upp till sådana människor :) Den stämde, förvånansvärt, väldigt bra in ändå.
Producent
2013-01-20 14:05
Eller hur, amerikanska presidenter kan väl vara hiphop. RZA fick sitt namn Robert uppkallat efter Robert Kennedy som var bror till JFK och dead presidents är ju slang för pengar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
I slutändan kanske det är värt det nej, inte under några omständigheter!!!! :p
Spoiler slutändan = thiiii änal
Hangaround
2013-01-24 03:44
ENTP. Är förvånansvärt korrekt utan att göra för många uppenbara barnum statements. Har däremot ett flertal vänner på vilket det inte stämt alls.
Thalamus detta stämmer till punkt och pricka, det är något fel på dina vänner! Byt-umgänges-krets.nu
Dessa "kända personer" bör man nog inte ta på allt för stort allvar. Folk har gissat utefter vad de fått för bild från media eller andrahandsbeskrivningar.
Ganska ofta går det dock enkelt att se andra människors agenda, åsikter, inställning och tyckande etc.. Människor som fått och bärare av sjukdomen rasism är bland d lättast att genomskåda och misstänkta drabbade stämmer alltid diagnosen rasist.
Låter som flera här utgår från att alla som gör detta test och känner igen sig tar detta på absolut största allvar? Jag utgår från att de flesta här osm känner igen sig i sitt resultat mest tycker det är en kul grej. Ofta att man identifierar sig med ett test man gjort på nätet... Typ låt oss säga: "Agda 45 går ut på restaurang och träffar Örjan 33 som Agda tycker är superhot! Hon går fram till Örjan och säger: Du var en ung sexig pöjk. Vad har du för personlighet? Jasså du har ABCD, ja men då kommer vi inte gå ihop, för ett test på nätet sa att jag passar bäst med ZÅÄÖ! Lycka till pöjk! Vi höres xoxo /Agda!"
Jag fick ADHD
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
stämmer rätt bra
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
åh verkade intressant men så jävla dålig på engelska. kan ju knappt säga att vädret var monligt igår. hur ska jag då kunna ta tag i det där. SÖG JU :(
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ: Googles översättning hjälpte mig :P