I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinsamheter som du gör i smyg...

Övrigt - Blandat

2013-01-24 09:51

Pinsamheter som du gör i smyg...

Vad gör ni för pinsamheter i smyg? Något som ni skäms över och ingen vet om er? Jag själv har svårt att sova utan en nalle som jag fått av pojkvännen. Kramade om den en natt efter att jag första gången såg en död människa. Efter det har det blivit en vana, känns tomt i famnen utan nallen, den är perfekt som armstöd.. Haha.. Ja detta skäms jag över riktigt mycket.. Så vad skäms ni över? :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-01-24 10:09
Jag sjunger rihanna - man down varje morgon i duschen
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2013-01-24 10:20
Drar en handtralla, ibland ngt ofta. Oavsett förhållande, regelbundet eller inte så kan jag då o då inte låta bli... Skäms lite... Bör jag skämmas för d? Har jag överdriven drift, är d bättre att skaffa sig en, inte älskarinna men en KK...??
Manager

2013-01-24 10:40
Forward:Jag vet inte om du trollar, men jag väljer att svara seriöst.

Nej, du bör inte skämmas.

Tyvärr hittade jag inte med rörlig bild, men budskapet kommer fram ändå.
Redline!

2013-01-24 10:58
D är sant... Tråden är ju om Pinsamheter i smyg.. Enda jag kommer på som jag själv tycker är pinsamt, att prata om alla fall...

Skribent

2013-01-24 11:05
Jag brukar dansa med golvmoppen och använda den som mick då jag städar och lyssnar på musik
Söder Om Söder - Vi gör det för musiken
http://www.soderomsoder.net

2013-01-24 15:00
Forward skrev:
Drar en handtralla, ibland ngt ofta. Oavsett förhållande, regelbundet eller inte så kan jag då o då inte låta bli... Skäms lite... Bör jag skämmas för d? Har jag överdriven drift, är d bättre att skaffa sig en, inte älskarinna men en KK...??

Människor är olika. Jag ser inget problem med att man gör det med sig själv när man är i en relation, så länge man inte hellre gör det med sig själv än med sin partner. Då kan man börja undra...

Jag tror inte jag har något pinsamt, eller iallafall inte något som jag skulle tycka vara pinsamt att säga idag. En pinsam grej som jag haft dock, som jag skämdes för som fan då, är att jag älskade att tugga på gummi. Jag brukade köpa hem såna här gummiband i olika färger och tugga ihjäl mig. Har aldrig förstått varför, och särskilt hälsosamt kan det inte varit. Jag älskar dock fortfarande lukten av gummi, kan typ gå förbi cykeldäck och nästan få orgasm av den lukten. haha... jävligt märkligt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-01-24 15:13
krossad_anka skrev:
Vad gör ni för pinsamheter i smyg? Något som ni skäms över och ingen vet om er? Jag själv har svårt att sova utan en nalle som jag fått av pojkvännen. Kramade om den en natt efter att jag första gången såg en död människa. Efter det har det blivit en vana, känns tomt i famnen utan nallen, den är perfekt som armstöd.. Haha.. Ja detta skäms jag över riktigt mycket.. Så vad skäms ni över? :)

Ingenting att skämmas över! Jag har haft min nalle (Teddy) sen jag var typ ett år, började sova med honom varje natt (förutom om jag är på en kort övernattning) sedan jag var tretton/fjorton. Vissa tycker det är konstigt, men för mig är han en trygghet. Han brukar hänga med överallt! Hittills har han väl varit i nästan alla länder jag har varit i och några festivaler, dessutom!

Han är SÅ bäst <3

Men ja, vad skäms jag över då.. Det får nog bli att jag verkligen älskar att läsa Gossip Girl-böckerna. Det skäms jag lite över. Alltså, dom är verkligen riktig skit. Men fan, dom är så underhållande, lättlästa och bara, asnajsa! ^_^ men ja, det är inte direkt någonting jag skryter om, eftersom jag ska vara den som bara läser fantasy och sci-fi, typ.

Och så skäms jag nog över att jag är väldigt romantisk och puttinuttig av mig, eftersom jag hatar allt sådant, egentligen.
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-01-24 15:32
så länge man inte hellre gör det med sig själv än med sin partner

Shit... Aldrig tänkt på... Finns det såna? Menar varför inte då bryta upp, wat the point med förhållande då liksom? Men håller med, d skulle vara nåt annat och sjukt..

Men sjukt och att det är nåt fel och inte längre lite "vardagliga" pinsamheter och kan betyda smärre störning är ju;
köpa hem såna här gummiband i olika färger och tugga ihjäl mig. Har aldrig förstått varför, och särskilt hälsosamt kan det inte varit. Jag älskar dock fortfarande lukten av gummi, kan typ gå förbi cykeldäck och nästan få orgasm av den lukten.

Vad snurrigt.. D är väl inget att skämmas över, vad menar du?; Och så skäms jag nog över att jag är väldigt romantisk och puttinuttig av mig

Men nåt som också kan betyda smärre störning, nåt gått fel och nåt som inte stämmer är ju;började sova med honom varje natt (förutom om jag är på en kort övernattning) sedan jag var tretton/fjorton. Vissa tycker det är konstigt, men för mig är han en trygghet. Han brukar hänga med överallt! Hittills har han väl varit i nästan alla länder jag har varit i och några festivaler Har ni inga, haft flick/pojvänner? Blev ni inte omhändertagna av föräldrar och fick all bekräftelse, omsorg o trygghet då? Blir ju bara skitjobbigt med dom behoven kvar som vuxen....

2013-01-24 15:42
Nä alltså det är inte så att jag tänder på däck :P Lukten av dom ger mig bara typ samma känsla som när jag luktar på choklad. Jätte märkligt!

2013-01-24 16:31
kan typ gå förbi cykeldäck och nästan få orgasm av den lukten.

2013-01-24 16:33
haha... ja. Ungefär samma känsla som när man äter choklad. Det är en störd grej, I know!

2013-01-24 20:54
Forward skrev:

Vad snurrigt.. D är väl inget att skämmas över, vad menar du?; Och så skäms jag nog över att jag är väldigt romantisk och puttinuttig av mig

Men nåt som också kan betyda smärre störning, nåt gått fel och nåt som inte stämmer är ju;började sova med honom varje natt (förutom om jag är på en kort övernattning) sedan jag var tretton/fjorton. Vissa tycker det är konstigt, men för mig är han en trygghet. Han brukar hänga med överallt! Hittills har han väl varit i nästan alla länder jag har varit i och några festivaler Har ni inga, haft flick/pojvänner? Blev ni inte omhändertagna av föräldrar och fick all bekräftelse, omsorg o trygghet då? Blir ju bara skitjobbigt med dom behoven kvar som vuxen....

Det är inte meningen att jag ska vara puttinuttig, då jag egentligen hatar allt sådant. Men mitt ex var expert på att ta fram det hos mig :P

Äsch, mitt ex hade inget problem med det, behövde ju inte ha Teddy när jag sov med honom liksom, men min nalle är helt enkelt en trygghet; något jag har haft med mig sen jag var liten och som har varit konstant i mitt liv. Det hände grejer med mig när jag var liten, som ledde till att jag har svårt att lita på folk och som gjort att jag känner mig otrygg. Men Teddy lindrar det ^_^ Nu har han även sällskap av Freddy och Igge :D Så nej, det skäms jag inte ett dugg över; har man någonting som fungerar, varför inte köra på det då? Det är ju bättre än att trycka i sig sömntabletter varje kväll! :)
- Dexter Morgan

2013-01-25 10:16
Det hände grejer med mig när jag var liten, som ledde till att jag har svårt att lita på folk och som gjort att jag känner mig otrygg. Men Teddy lindrar det ^_^ Nu har han även sällskap av Freddy och Igge :D Så nej, det skäms jag inte ett dugg över; har man någonting som fungerar, varför inte köra på det då? Det är ju bättre än att trycka i sig sömntabletter varje kväll! :)

Det var d jag menade, att det föreligger nånting som gör att du finner trygghet i leksak.
Och undvik sömntabletter så länge du kan. Går du på terapi? Bra för d flesta!

2013-01-25 10:37
Brazen: Haha det dyker bara upp mer och mer likheter mellan oss. Är vi själsfränder må man tro? :) Känns bra att inte vara ensam om nalle-grejen :) Haha, visste väl att du var en romantiker innerst inne! ;)

SofiaBayo: Haha! Det var udda! Jag älskade att tugga på blött hår när jag var liten. Vad för slags gummiband menar du? Kan relatera till att få orgasm av lukter, brukar uppleva lite av samma av bensin.. Men tycker den doftar som godast från båtmotorer :) det är riktig orgasm!

Forward: Hört talas om Harry Harlows experiment?
Rappare

2013-01-25 14:32
Kollar på Gossip Girl
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you

2013-01-25 14:36
krossad_anka skrev:

SofiaBayo: Haha! Det var udda! Jag älskade att tugga på blött hår när jag var liten. Vad för slags gummiband menar du? Kan relatera till att få orgasm av lukter, brukar uppleva lite av samma av bensin.. Men tycker den doftar som godast från båtmotorer :) det är riktig orgasm!

I'm going all in om min pinsamhet! ÄLSKAR lukten av dom och det var såna här jag tuggade på.
Fan va härligt! Jag har hört att bensin-lukt ger samma orgasm-känsla, även om jag aldrig haft nån läggning för bensin :P haha
Rappare

2013-01-25 14:38
Jag pratar VÄLDIGT mycket med mig själv. Även om jag är med folk kan jag sitta och småviska för mig själv. Tänker högt, typ. Lite smått pinsamt till och från när folk börjar undra vem fan jag snackar med.
Wurrup?

2013-01-25 15:57

Jag brukar kolla på barnprogram ibland bara för att jag tycker att det är så sjukt roligt.
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-01-25 17:12
Forward skrev:

Det var d jag menade, att det föreligger nånting som gör att du finner trygghet i leksak.
Och undvik sömntabletter så länge du kan. Går du på terapi? Bra för d flesta!

Inte leksak! Nej, det kan jag inte kalla honom ^_^ Men varför inte, liksom? Det är väl bättre det, än att inte sova alls?
Och när jag väl tar sömntabletter, innehåller dom melatonin, som är det som gör att man somnar. No harm done!

krossad_anka skrev:
Brazen: Haha det dyker bara upp mer och mer likheter mellan oss. Är vi själsfränder må man tro? :) Känns bra att inte vara ensam om nalle-grejen :) Haha, visste väl att du var en romantiker innerst inne! ;)

Haha verkligen :D! Antagligen är vi det ^_^! Det är du nog verkligen inte, min polare sover med sin nalle och likaså min kusin. Och efter jag såg Toy Story 3, och lipade hur mycket som helst och hade så mycket skuldkänslor, letade jag upp mina gamla gosedjur, hehe. Ja, jo. Jag är ju det... Usch, gillar verkligen inte sånt puttinuttigt trams egentligen ju! :P

Manel skrev:

Jag brukar kolla på barnprogram ibland bara för att jag tycker att det är så sjukt roligt.

Barnprogram är ju awesome! Adventure Time kollas varje avsnitt. Längtar verkligen till nästa kommer ut. Fantastisk serie! :D
- Dexter Morgan

2013-01-25 20:23
Luktar på mitt öronvax.

2013-01-25 21:15
orkaorka skrev:
Luktar på mitt öronvax.

euwwwww.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2013-01-26 00:15
jag gråter till disneyfilmer väldigt lätt men inte till vanliga filmer.
det kan jag tycka är lite pinsamt om man ska se nån gammal disneyfilm typ lejonkungen då simba får sin första läxa av sin pappa och dom blir vänner på slutet och rullar i gräset och ser på stjärnorna. den scenen har jag väldigt svårt för gråter direkt.

Jag dansar i smyg på jobbet när jag har lite kunder, och då blir jag oftast i min egna lilla värld, idag tex så småsjöng jag dansade lite och mitt i mitt solo och jag är som mest inne i det jag gör och tar fram sopen och dansar med den så kommer en kund och kolla lite konstigt på mig.

Men annars har jag som inga direkt pinsamheter som jag gör, men däremot är jag jätte bra på att säga fel saker vid fel tillfälle och ibland kan det bli så himla fel och spelar ingenroll hur jag vrider och vänder på det.

Jag dansar med dammsugaren och det finns bara en låt jag kan dansa med den, det värsta är att jag dansar med dammsugaren som en strippstrång och liksom dirtydancea som fan. och jag älskar att dammsuga i underkläder. (kanske inga pinsamheter bara konstig vana)
denna låt äre iaf.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-01-26 10:37
När jag är ensam hemma brukar jag spela John Legend-låtar jättehögt och sjunga ut ordentligt... framför spegeln. Ibland blir det så pinsamt, för mig själv, att jag skrattar högt och blir tvungen att stänga av musiken. Sen går jag och skakar på huvudet i en kvart och småfnissar åt mitt beteende.
www.nativeswedes.se

2013-01-26 13:13
jag tycker det låter mer som en stjärna än att det ska vara pinsamt.

2013-01-27 09:46
Hahaha, pervetrerad_bäver: Låter bara gulligt ju! Mest för att du skäms :P Tror de flesta sjunger ut i smyg framför spegeln/duschen/framför datorn etc.

Något annat jag brukar göra i smyg är tamejfan smygfisare, såna där som inte låter... Räddare i nöden. Trodde jag iaf.. Till killen och jag började komma varandra närme... Och han jämt började anmärka fisdoften... Undrar hur många som vetat om att jag fist medan jag gått och klappat mig själv på axeln för att vara en bra smygfisare? Hahaha...

2013-01-27 09:48
LillJ: Ååå, brukar också gråta där! Jämt! Gråter också vid Elton John låten av någon konsgtig anledning. Den film jag gråter mest till dock är Skönheten och odjuret.

2013-01-27 12:14
lyssnar på justin bieber haha, denna låt är skitskön imo

Battlerappare

2013-01-27 12:56
Fy dig

2013-01-27 13:57
Jag kan stå länge framför spegeln och kolla på mina bröst och beundra min kropp. Det kan ju kännas lite nördigt kanske att bara stå där ta på tuttarna kolla lite i profil och hur dom ser ut framifrån. om dom sitter på plats (vilket dom oftast gör). Men jag gör de för att kolla om dom har växt haha, jag hade ju skämts ihjäl om det kom in nån och såg de jag gjorde.

De där med smygfisar kan jag också göra, det är rådrygt när man är bakis!! och ska jobba i klädaffär som jag gör sen så känner man att ojsanhoppsan där kom en smygis sedan så försöker man som gå därifrån lite diskret sen så luktar de nåsåjävulst.

Jag skrattar åt mina egna skämt. Drar skämt som ingen fattar sedan så står alla där "??" och jag skrattar och försöker förklara medans jag skrattar. Det är lite pinsamt.

2013-01-27 22:41
LillJ och krossad_anka: Inte så mycket stjärna eller gulligt känner jag. Brukar sjunga med jag-är-med-i-en-musikvideo känsla. Tillslut blir det så löjligt att jag inte klarar av mig själv längre. haha!

Och vem smygfiser inte? Går ju inte att kliva på ankan bland en massa folk. Då måste man ju smyga ut den.
www.nativeswedes.se

2013-01-27 22:43
Pevereterad_Bäver : inte mer än helt rätt haha ju mer inlevelse desto bättre! Jag känner mer att jag avgudar dig mer än att u ska vara pinsam. Jag hade bara känt mig stolt att få se en sån show från dig!

2013-01-27 23:37
LillJ: haha fint av dig!
Ja, du borde nog känt dig stolt om du fått se det för ingen lär få se en sån show från mig. haha!
www.nativeswedes.se

2013-01-27 23:42
erkänn det är ordinary people du maxar näru står vid spegeln??

2013-01-27 23:45
Lätt! Där går ju klimax typ. Men det är hela Get Lifted plattan. Drar igenom hela skivan oftast haha!
www.nativeswedes.se

2013-01-28 00:12
haha åååååh vad jag hade velat se det!! fyfan. hatar folk som har såna här sjukt fantastisk hemlighet. sånt som ska delas ju!

2013-01-28 00:22
Haha! Livet är hårt! Och delar jag det så är det ju ingen direkt hemlighet.
www.nativeswedes.se

2013-01-28 00:25
du har det bäst! njut av det!:)

2013-01-28 09:15
Denna tråd får mig och tänka efter varje dag på nått, jag kom på nått jag tycker är pinsamt som jag gör. Om jag är nervös inför ett telefonsamtal då sitter jag oftast innan och pratar med mig själv och genomför en dialog så jag vet vad jag ska säga på ett ungefär. typ "Hej mitt namn är johanna och jag såg en annons du har lagt ut" sen tänker jag "nae lät tråkigt" "Tjenare! såg annonsen du la ut, jag undrar om den är fortfarande ledig" sen tänker jag "fast.. ne.. nu glömde jag ju säga mitt namn, och vad för annons" Kan sitta sådär jätte länge, sen hittar jag på frågor som dom kanske ställer till mig så jag vet hur jag ska svara på det. Men oftast så leder de till att när jag har kommit på de jag ska säga och ringer samtalet så säger jag allt i fel ordning och jag sitter bakom telefonen kallsvettig.

Samma sak om jag ska ha deeptalk med personer, (jag gillar sällan att deeptalka med folk om tex relationer, och jag är verkligen ingen face to face människa när de gäller att komma till den saken) Då brukar jag sitta med mig själv och prata högt och går igenom olika dialoger "Du. jag skulle vilja prata med dig om en sak" "vadå?" "jamen om oss.. vars är vi nånstans vars leder det?" sen tänker jag "ne.. fan vad de där lät som en film" sen börjar jag om "Du jag skulle vilja prata med dig om en sak.." "Vadå?" "jamen hur mycket energi kan man lägga på nått som redan har ett slutdatum? jag menar, du är osäker, du vet inte vad du vill och förmodligen så vill du inte. Ska jag bara liksom följa med strömmen?" sen så säger jag för mig själv "De där lät ju alldeles för knäppt" Kan sitta sådär hur länge som helst tills jag hittar nått jag kan komma på vad jag kan säga, för jag är en person som tycker det är lättare att skriva för då kan man ju ändra de man säger och sånt. De är ju försent när man ska prata.

Gör exakt samma sak om det är nån som är sur på mig, och jag ska möta upp dom för att snacka. Då går jag också igenom olika dialoger frågor som dom ställer till mig som jag ska besvara på bästa möjliga sätt. Det kanske är lite knäppt egentligen, många brukar ju bara kunna dra denna "nu tar vi ett snack" sedan bara prata på utan att förbereda sig. Men jag måste alltid förbereda dialogerna när jag är nervös.

2013-02-01 15:06
När jag e ensam så spelas de hög musik o så strå jag och mimar med i rappen och låsas att jag är på en scen/i en video
There ain't no dick like the one I've got

2013-02-01 15:22
LillJ skrev:
Denna tråd får mig och tänka efter varje dag på nått, jag kom på nått jag tycker är pinsamt som jag gör. Om jag är nervös inför ett telefonsamtal då sitter jag oftast innan och pratar med mig själv och genomför en dialog så jag vet vad jag ska säga på ett ungefär. typ "Hej mitt namn är johanna och jag såg en annons du har lagt ut" sen tänker jag "nae lät tråkigt" "Tjenare! såg annonsen du la ut, jag undrar om den är fortfarande ledig" sen tänker jag "fast.. ne.. nu glömde jag ju säga mitt namn, och vad för annons" Kan sitta sådär jätte länge, sen hittar jag på frågor som dom kanske ställer till mig så jag vet hur jag ska svara på det. Men oftast så leder de till att när jag har kommit på de jag ska säga och ringer samtalet så säger jag allt i fel ordning och jag sitter bakom telefonen kallsvettig.

Samma sak om jag ska ha deeptalk med personer, (jag gillar sällan att deeptalka med folk om tex relationer, och jag är verkligen ingen face to face människa när de gäller att komma till den saken) Då brukar jag sitta med mig själv och prata högt och går igenom olika dialoger "Du. jag skulle vilja prata med dig om en sak" "vadå?" "jamen om oss.. vars är vi nånstans vars leder det?" sen tänker jag "ne.. fan vad de där lät som en film" sen börjar jag om "Du jag skulle vilja prata med dig om en sak.." "Vadå?" "jamen hur mycket energi kan man lägga på nått som redan har ett slutdatum? jag menar, du är osäker, du vet inte vad du vill och förmodligen så vill du inte. Ska jag bara liksom följa med strömmen?" sen så säger jag för mig själv "De där lät ju alldeles för knäppt" Kan sitta sådär hur länge som helst tills jag hittar nått jag kan komma på vad jag kan säga, för jag är en person som tycker det är lättare att skriva för då kan man ju ändra de man säger och sånt. De är ju försent när man ska prata.

Gör exakt samma sak om det är nån som är sur på mig, och jag ska möta upp dom för att snacka. Då går jag också igenom olika dialoger frågor som dom ställer till mig som jag ska besvara på bästa möjliga sätt. Det kanske är lite knäppt egentligen, många brukar ju bara kunna dra denna "nu tar vi ett snack" sedan bara prata på utan att förbereda sig. Men jag måste alltid förbereda dialogerna när jag är nervös.

Haha... alltså sådär kan jag också göra fast jag har alltid utgått ifrån att alla gör det, om man typ inte är jesus eller nån övermänniska som aldrig är nervös. Det som för dig verkar som att människor bara gör hur lätt som helst, är oftast planerat i deras huvuden också :)

2013-02-01 22:00
LillJ
Haha jag sitter och gråter till Pocahontas nu! Jag brukar inte gråta av filmer, men Pocahontas är så vacker och rörande.

2013-02-02 09:04
Kom precis på mig själv med att gå och sjunga backstreetboys - i want it that way med ett decilitermått som microfån..

2013-02-04 10:47
När man sitter på tuben,spårvagn,buss eller går och man har hörlurar och sjunger,visslar eller nynnar högt för sig själv och folk tittar konstigt på dig.
Fast när jag ser att dom stirrar när jag sjunger brukar jag ta i lite mer och sjunga högre så dom verkligen tycker att man är psykopat,vad gör det jag sjunger ju bra liksom..så det är mer pinsamt för folk än för mig själv.
 http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Moderator

2013-02-04 19:06
Jag äter med händerna när jag är ensam:/ har svårt för att använda bestick så äter allt utom glass med händerna när jag är själv.
Om mina bröder ser detta: nu vet ni det och säg inget till mamma, hon kommer tycka att jag är äcklig.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Producent

2013-02-04 19:36
Jag dricker direkt ur juice, fil eller mjölkpaketet-jag bor själv.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Rappare

2013-02-05 00:56
orkaorka skrev:
Luktar på mitt öronvax.
Satt och luktade på mitt öronvax när jag läste det där.

2013-02-05 01:24
Jag äter med händerna när jag är ensam:/ har svårt för att använda bestick så äter allt utom glass med händerna när jag är själv.
Om mina bröder ser detta: nu vet ni det och säg inget till mamma, hon kommer tycka att jag är äcklig.

Word! Synd bara att du äter med händerna när du är ensam,hos oss gör vi det hela dagen varje dag.
När jag började svensk skola så tyckte fröknarna att jag var efterbliven som åt med händerna för jag inte hade använt bestick innan =/
 http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php

2013-02-05 09:24
När jag började svensk skola så tyckte fröknarna att jag var efterbliven som åt med händerna för jag inte hade använt bestick innan =/

Åh! Gav mig ett gott skratt, ber om ursäkt om det var olämpligt.
Don't!

2013-02-08 01:28
Ingenting som jag gör i smyg, men det är väl lite pinsamt..

Jag ÄLSKAR Maria Montazami! så jävla underbar människa!
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2013-02-08 15:06
Maria Montazami beundrar jag också i smyg :D haha