I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge mig era snuthistorier!!

Övrigt - Blandat

2013-03-10 23:39
Jag ha en otrolig historia om min farfar, efter andra världs kriget när han fick fly ifrån sitt hemland Karjala till de finska Österbotten. Han, frugan o hans elva barn kom till ett ställe som låg ca 10 km söder om Vaasa. Men förgäves fick han ingen bostad till sin familj, även han hade råd att efter krigstiden. Så han gick till polis stationen för att söka vapen tillstånd och tillstånd för ammunition. Konstapeln kollade riktigt långt att vad som hade hänt och började fråga honom:

"Nå herr X, varför är du här och söker tillstånd för att bära vapen?"

"Herr konstapeln, jag måste börja skjuta mina barn, för att det inte finns en ända bostad för mig o min familj".

Konstapeln kollade riktigt långt men han var vänlig och sa:

"Herr X, du få inte ansökan gå genom men vi försöker andra medel för att detta skulle gå vidare".

Efter några timmar senare så fick de en bostad. :) Tack av den polis mannen så skulle jag inte vara här. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-03-11 00:10
Blev dryg inne på krogen vakten kastar ut mig, börja bråka med han om varför han slängde ut mig. Blev ett jävla liv och vakten slänger upp mig mot väggen, sparkar sönder en av deras fönster. Snuten anländer och jag försöker hoppa över ett halv meter staket och ramlar in i snut bilen, vidare till fyllecellen. Blev anmäld för våld mot tjänsteman och skadegörelse. Blev tillsagd att skriva under för att godkänna information om jag vill komma ut.
Snacka med polaren som berätta att jag var så jävla full att jag knappt kunde snacka och vägra att gå, så då blev vakten förbannad och slängde upp mig mot väggen så att deras ruta gick sönder.

Satt och vänta på någon dom om anmälan, tror dom la ner det. Var inte kul dagarna efter att veta att man skulle stå för något man inte hade gjort.

Hände inte mig utan X som loskade en snut i ansiktet och fick betala med ett märke i pannan stor som en 5 krona. Vi hade rätt roligt åt den pricken.