I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är jag en psykopat?

Övrigt - Blandat

   

2013-02-05 22:37

Är jag en psykopat?

Jag vet inte var eller hur jag ska börja så jag ska försöka att bara gå rakt på sak.
Jag hatar jag min syster och hatar henne till den grad att jag på sistone tid haft tankar om att ha ihjäl henne och de här tankarna skrämmer mig så jävla mycket för att det är så olikt mig.
Hur mycket jag än har hatat olika människor i mitt liv så har jag aldrig äns tänkt tanken på att skada dem (eller iaf inte till den grad att jag konstant tänker på att omsätta tankarna till handlingar). Nu är det min syster jag hatar på grund av olika saker hon har gjort.
Egentligen är det inte det hon har gjort som jag hatar så mycket, utan jag kan förlåta handlingarna och tror att för att kunna må bra här i livet så är förlåtelse en del av det. Varför jag känner så mycket hat är att allt det här med min syster har förstört min relation med mina föräldrar. Mina föräldrar vägrar acceptera att jag inte längre har någon kontakt med min syster eller äns pratar med henne. Dom menar att familjen är det viktigaste och kan man inte älska sina egna syskon eller föra ett samtal med dessa så är man inte värd mycket här världen. Så mina föräldrar är besvikna och arga på mig och tycker att jag är ”the bad guy” som inte pratar med min syster och det här har gjort att jag och mina föräldrar tjafsar hela tiden nu.

Men mitt största problem är inte att jag inte har någon normal relation med någon i familjen utan att jag så fort hör min systers röst eller ser henne får jag de här tankarna om att döda henne. Jag vill inte tro att jag är en psykopat men just nu känns det som det och att jag är kapabel till att döda eller iaf leja någon för jobbet.

Jag skapade ett nytt konto för att jag egentligen skäms för allt det här och förhoppningsvis kunna vara lite anonym.