I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lägenhet i Uppsala sökes!

Övrigt - Blandat

2013-04-11 15:07

Lägenhet i Uppsala sökes!

Hallå!

Nu har jag sökt och sökt och letat och letat i 2 månader efter en lya i Uppsala, står även i bostadskö men no luck, så nu provar jag lyckan här med!

Vi är ett lugnt par på 22 och 28 år som söker efter en 2:a i Uppsala. Jag jobbar heltid och ska efter sommaren börja studera till lärare. Min fästman jobbar fast sen ett bra tag tillbaka samt är delägare i ett företag som genererar bra med pengar. Detta företaget ska han köpa och ta över helt i sommar. Vi har god ekonomi, goda referenser från nuvarande hyresvärd och inga betalningsanmärkningar eller liknande.

/Sofia & André

2013-04-11 16:42
Jag har en kompis som jag vill ska flytta till Örebro som har en riktigt nice lägenhet i Uppsala.

Det är en 2a, ca 50-60kvm
hyra mjaa ca4500kr/mån
Ligger i Salabacke som är ett lugnt och fint område, ca 5-10 min cykelväg till centrum.

Dock så vet inte han om att han ska flytta än, men det borde inte vara några problem. Simma lugnt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-04-11 16:54
Du kan muta honom med att han får 7 för den, 2,5 lök i fickan per månad bara han lättar till Örebro ;)