I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era ragghistorier bästa/sämsta

Övrigt - Blandat

2013-04-12 13:51

Era ragghistorier bästa/sämsta

Så! Nu gör jag om det här.

Vad är de sämsta/ bästa sättet någon raggat på dig? Hur föredrar ni att någon raggar på er??

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-04-12 18:05
Ser verkligen fram emot att läsa denna tråd. Önskar också att jag kunde bidra med något, verkligen. Men faktum är jag inte är någon raggare.

Jag vet också att en del tjejer varit intresserade utav mig men antingen raggar de inte på mig eller så förstår jag mig bara inte på det. Jag sägs vara väldigt disträ.

Du då? Du kan väl bidra med något?

2013-04-12 19:14
Oj, här var det tomt. Har du ingen historia där du verkligen inte fattat att en tjej raggat som du kan berätta?

Okej jag kan bidra med en :)

För någon månad sedan var jag på en klubb då en kille kommer fram till mig och börjar prata. Han har på sig ett kors och det visar sig att han är kristen och vi börjar prata religion, och jag tänker: fan va rolig han är att prata med! Men efter en väldigt kort stund så byter han helt plötsligt samtalsämne för att ge mig jättemycket komplimanger om mitt utseende hur man gör för att fånga mitt intresse. Jag blir smickrad och säger typ att det räcker med att han visar intresse för mig som person och ställer frågor, och att religion-konversationen var intressant och försöker återgå till den. Men han blir bara ännu mer konstig och pratar om vilket utstrålning jag har och att han inte fattar att jag vill stå och prata med honom när jag kan få vem jag vill. Jag försöker bara säga tack och börja prata om andra saker men han bara fortsätter. Till slut blir det inte ens smickrande längre, han står bara där och det känns typ som att han pratar över huvudet på mig eftersom han inte verkar ett dugg intresserad av att prata om något annat. Så jag bara går.

Det låter sjukt, men det var så synd om honom att jag typ mådde dåligt när jag gick därifrån. Vid det laget så trodde jag aldrig att komplimanger skulle göra mig avtänd, men han lyckades väldigt bra med det.

Summan av kardemumman. Jag gillar killar som lyssnar och går på djupet direkt. Detta händer väldigt sällan, men en gång var jag med om att en av d första saker en kille frågade mig var vad jag drömde om. Han hade mig i sin ficka väldigt snabbt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-04-12 20:50
Bästa/sämsta är väl hur jag träffade mitt ex. Jag och några polare var och festade på Gretas. Var där med en tjej jag hade dejtat ett par månader innan, men vi skulle bara vara vänner. Vi hånglade väl lite och sa att vi skulle tänka på det, ifall det var något mer eller om det var en fyllegrej.
Lite senare stod jag i baren och tjötade med en kompis-kompis-kompis, och såg hans kompis. Pekade på honom och sa till min kompis-kompis-kompis att: Han vill jag ha! Så ordnade K-K-K (oh, well, fuck it) det åt mig. Sen var vi ihop i åtta månader. That was fun. For a while.

Ibland däremot, är det bara helt underbart. Som hon tjejen jag dejtade ett tag. Första gången vi träffades var det bara helt klockrent. Kom överens direkt (även fast hon är moderat och jag grön!), pratade om allt från politik till adoption till musik, böcker och film. Skulle ha stannat med henne. Hon är en fin tjej :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Hangaround

2013-04-12 22:09
Bästa: "DU ska inte sova på min soffa inatt." Well, I did not.

Kassa raggningsrepliker har jag nog aldrig blivit utsatt för men å andra sidan faller jag för självsäkerhet och humor, så en kass replik skulle antagligen gå hem hos mig.