I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt i-landsproblem!

Övrigt - Blandat

2013-05-10 09:57
TeKoNe skrev:
skaffa någon som du gillar å är sexet kefft så övar du upp honom bara.

Min fråga är. Går det att öva upp vilken kille som helst? Väldigt många killar tar illa upp av att man säger till hur man vill ha det eftersom dom förlorar bilden av sig själva av att vara bra i sängen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-10 15:55
Fame skrev:
Jag tycker det är konstigt att du säger att du inte är attraherad alls, hur kom det sig att du låg med honom från första början? Ja här har jag en kille som är schysst men jag är inte attraherad alls, jag tror jag knullar honom han är säkert bra på det.. It doesn't add up men du kanske har en rimlig förklaring till det

Har ju känt honom sedan innan, eller a, det är en polares kompis. Sov där med båda två och shit went down. Sen kom vi överens om att ett KK förhållande kunde vara bra (båda hade kommit ur dåliga förhållanden nyligen och ville inte ha ett nytt, bara sex). Det gick skitbra i början, men nu vill jag helt enkelt inte längre.
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-05-10 17:39
Väntar med spänning på vad som kommer hända
 Haters gon' hate...

2013-05-12 14:48
Har pratat med honom nu, gjorde det igår. Han var förstående och allt det där. Ska fortsätta umgås som polare och får se ifall det blir mer sex eller inte. Men vi ska chilla på det ett tag :)
- Dexter Morgan

2013-05-12 15:38
Tycker det är rätt synd att t ex en sån här tråd får mer än trippelt så många inlägg än t ex tråden om RA The Rugged Mans nya platta, på ett hip-hop forum…

(menar inte att den här tråden borde ha färre inlägg, utan att RA borde ha fler)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2013-05-12 16:14
Metastrof skrev:
Tycker det är rätt synd att t ex en sån här tråd får mer än trippelt så många inlägg än t ex tråden om RA The Rugged Mans nya platta, på ett hip-hop forum…

(menar inte att den här tråden borde ha färre inlägg, utan att RA borde ha fler)

Blir du gladare om jag berättar att jag faktiskt lyssnar på den just nu? Och typ hela tiden.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-05-12 17:31
Metastrof skrev:

Så mycket finns det väl inte att säga om en platta, hur bra den än är? Jag kan för övrigt tycka detsamma om andra trådar jag skapat, som tex Lauryn Hills öppna brev om vad hon tycker om musik-industrin. Sex säljer helt enkelt fortfarande mer :P

2013-05-13 08:51
Håller med Fame faktiskt... Tycker fortfarande det hela låter lite märkligt... Någonstans måste det ju funnits någon form av bakomliggande attraktion som fick en att faktiskt inleda något...

Btw... Har R.A. släppt nytt!?!?!
Det har jag missat.
God damn, jag borde tacka den här sextråden för den värdefulla infon.... :D

Poet

2013-05-13 08:58
Brazens sexliv räddar folks musik öron ;)
Rugged man ft Eamon - Luv to fuk ;) Så tung
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-13 17:00
Alkohol löser det mesta, särskilt när man inte fått något på ett tag :).

Bra att mitt sexliv duger till, öhmn.., något? :p
- Dexter Morgan

2013-05-13 17:24
Good job girl!

För övrigt så förstår jag inte riktigt poängen med att bara ligga med någon och sen gå hem. En orgasm kan man fixa hur lätt som helst tillsammans med en dildo och sig själv. Många gånger blir det dessutom bättre jämfört att göra det med någon man knappt känner. DÄREMOT så kan man inte ersätta närheten och myset med någon, men där behöver du verkligen ha någon som du faktiskt vill vara nära, för att få ut något av det.

2013-05-13 18:03
^_^

Alltså, jag brukar ju sova där och dra till skolan på morgonen efter i sådana fall. Ibland blir det ju att bara ligga och sedan dra, ifall jag har saker att göra och så. Men ja, vi är ju polare så :p.

För mig handlar det mer av att ha sex _med_ någon, det är en helt annan sak än att köra solo. Gillar att (okej, nu blir det väl lite personligt, men jaja) tyngden av någon. Liksom. Aja. Haha :p
- Dexter Morgan
Poet

2013-05-13 18:29
Nu börjar det ju bli bra här ju, låtsats inte om alla andra och kör på
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-13 18:32
Haha jo, men med tanke på att du verkar vara rätt bra på att blunda och tänka på något annat så kan du ju lika gärna göra det by your self. En orgasm är alltid en orgasm oavsett om du har en kropp ovanför dig eller inte :P

Min poäng är:

Kuk= kan ersättas med en dildo och fantasi

Mys= kan inte ersättas med något

2013-05-13 18:46
SofiaBayo:

Du får köpa en såndär japansk kudde som är formad som en överkropp = mys ersatt det med.

2013-05-13 18:58
Fiyah skrev:
SofiaBayo:

Du får köpa en såndär japansk kudde som är formad som en överkropp = mys ersatt det med.

Haha... fast mys innefattar ju lite mer än en tung sak bredvid en. Det är värmen av någon annans kropp, händer som tar på varandra, tungor som möts. Nu låter jag som en erotisk novell haha... man kan helt enkelt inte få det av något annat än en riktig kropp. För att det dessutom ska vara njutbart och inte ge upphov till kräkreflexer så måste det vara med någon man är attraherad av.

2013-05-13 19:56
Sofia:

Du har för höga krav ;)

2013-05-13 20:28
Fiyah skrev:
Sofia:

Du har för höga krav ;)

Klart jag har! Varför ge sig själv något annat än det bästa? It's called self-love ;)

2013-05-13 21:57
HAHAHAHA vafan :D Spårat much? :p
- Dexter Morgan

2013-05-13 22:14
Lite roligt måste man väl få ha? :D

Ett annat tips är annars att inte ligga alls. Ju mer man får desto mer vill man ha. Man kan tro att en helg fylld av sex skulle göra en tillfredsställd för ett tag, men det gör bara behovet ännu större :O

2013-05-14 07:21
Inte ligga? Vadå, jag förstår inte. Vad innebär det? Nej, det går ju inte! Haha :D
- Dexter Morgan

2013-05-14 09:09
hahaha! Eller inte!