I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klädaffär tips Sverige & Norge.

Övrigt - Blandat

   

2013-06-21 10:46

Klädaffär tips Sverige & Norge.

Hejsan, jag börjar känna mig relativt klar på mo och letar efter andra affärer.
Jag jobbar just nu som "assisterande butikschef" kan man nog kalla det på svenska, norska ordet NK nestkommenderande leder är chef när butikschefen är borta i stortsett + mer ansvar än andra anställda. Jag hjälper butikschefen att driva butiken tillsammans. Jobbar även som skoansvarig. Så kan fett mycket om skor..

Klädaffären jag jobbar i nu är en skate/snowboard & street klädesaffär. Liknande hollywood och caliroots.

Jag är redo för att förflytta mig, har tagit kontakt med hollywood. Dom behövde inga just nu, Kollat på core i örebro men dom behövde inget.. Affärer jag skulle kunna tänka mig är såna affärer. Tex

Wesc
Core
Hollywood
Caliroots

Eller kläder med herrmode för "unga" alltså kläder mellan 22-35. Inte Gaint eller någon brat affär..(missförstå mig rätt).

Nån som har fått humm på ett ungefär vad jag är ute efter MATA!!

Carlings gillar jag också, men finns bara en butikk som carlings typ så det är ganska kört. Finns inga lediga ställningar.

Aja mata på tips om klädaffärer som kan matcha detta.. Vore supersnällt. Jag har börjat tappa fantasin för hitta..

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix