I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömmer om whoaträffar.. eh vad händer med världen?

Övrigt - Blandat

Hangaround

2013-08-15 16:00
JP är på g att styra upp nått i skötet, lugna och fina nu.

Hangaround

2013-08-15 16:03
Hahaha, götet that is.

Producent

2013-08-15 16:24
Jag ska kanske ändå åka till Göteborg, så jag är på på en träff.
Jag gillar Göteborg
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2013-08-15 16:24
Det är göteborgare jag har lite svårare för
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hangaround

2013-08-15 16:43
Majoriteten är inflyttade, så no worries.

2013-08-15 19:09
gbg passar mig utmärkt
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2013-08-16 14:12
Jag är på en whoaträff i Göteborg! Hade varit riktigt trevligt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Admin

2013-08-16 16:50
Såja, nu finns en tråd om träffen uppe. In och anmäl er eller klaga på plats/tid/framförhållning/utformning eller liknande som folk brukar göra när man tar på sig något sånt här. Annars kan ni applådera initiativet och sprida lite kärlek.

Plocka fram whoa-tishorna och ert bästa festhumör för om två veckor smäller det!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2013-08-16 23:13
fan att folk snor min idé styr upp den i göteborg och pissar på mig i mitt egna forum. TACK SÅ HEMSKT JÄLVA MYCKET HA SÅ KUL PÅ ERAN TRÄFF!!!!!!
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Admin

2013-08-17 02:18
LillJ

Oj, jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig att jag tog fasta på ditt initiativ och styrde en träff. Anledningen till att det blev just GBG för den träffen jag styr är för jag bor där och det verkade finnas ett intresse för det. Jag har inte tid att styra något annat någon annanstans tyvärr, men jag hoppas verkligen att någon (kanske du) kan fixa något i någon annan stad. Detta gör jag som privatperson och inte alls knutet till whoa, vilket betyder att du har samma möjligheter som mig att styra din egen träff. Enda anledningen till att jag tar på mig detta är att ingen annan verkar vilja och jag har varit med och styrt många whoa-träffar i mina dar.

Det var ju verkligen inte min mening att vara exkluderande gentemot dig eller några av dina vänner. Jag önskar att du hade haft möjlighet att dyka upp på vår träff dock då jag gärna hade träffat dig.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2013-08-17 11:27
LillJ

HAHA!

1: whoaträffar är _inte_ din idé, fanns långt innan du ens reggade dig här, also, vem hindrar dig från att styra en egen?

2: ditt egna forum? är du hög?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Battlerappare

2013-08-17 17:31
GÖRLFAJT

2013-08-17 18:50
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain