I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoaträff i Göteborg lör. 31/8

Övrigt - Blandat

   
Admin

2013-08-16 16:48

Whoaträff i Göteborg lör. 31/8

På allmän begäran styr jag härmed upp en whoa-träff i västkustens pärla, GBG. Datumet är två veckor fram i tiden och kan ni inte då är det väldigt synd, men om vi ska hålla på och skifta blir det massa meck och av erfarenhet av flertalet whoa-träffar blir det ändå inte fler som kommer. Det är helgen efter löning för alla (många får inte lön förrän 27:e, GBG:s största arbetsgivare, kommunen, inkluderat) och jag tänker mig att ni inte har bränt alla cash på öl och iPad-appar tills dess.

När: Lördagen 31/8 klockan 18:00
Var: Kellys (Andra Långgatan 28)
Klädkod: Har ni whoa-tisha på er får ni några limiterade klistermärken, annars får ni bara en bunt vanliga stickers. (Man kan även komma över specialutgåvan genom att bjuda undertecknad på öl eller hångel.)
Om ni inte bor i GBG: Flytta hit! Annars kan jag lösa sängplats åt några och det finns säkert fler som ställer upp i Sveriges gemytligaste stad. Skriv i tråden så löser vi det.

Skulle det vara så att det är många under 20 som vill komma kan vi ändra lokal då det är gränsen för att komma in på etablissemanget. Anledningen att vi kör så tidigt är för att vi ska få plats och för att några kanske vill göra annat senare. Dessutom kan man ta sig en bit mat i lugn och ro så dags (jag rekommenderar vegan-kebaben).

Skriv gärna här om ni kommer.

Väl mött!

I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.