I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem fan va den där sexiga jäveln!?

Övrigt - Blandat

2013-08-24 20:06
chokladocigg skrev:
"Oh...no"

Oh no? Var det inte du som tyckte jag borde se var jag sårar folk och be om ursäkt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2013-08-24 20:31
Oh no? Var det inte du som tyckte jag borde se var jag sårar folk och be om ursäkt?

Det var ett svar till Dopeness. Ungefär som "ÅH NEJ VAD JOBBIGT MED UPPHETSADE MÄNNISKOR". Ironi då, därav citationstecknena.

2013-08-24 20:34
A fan. Sorry. Jag blev visst lite känslig där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2013-08-24 20:34
"Lite"

2013-08-24 20:35
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-08-24 21:58
Sen slutar det så här:

Producent

2013-08-25 14:42
Seriously vad fan är detta? Ville hooka med lite sköna B-boys and B-girls men sidan är full av hatiska svennebananer
sofiebayo jag älskar alla kvinnor men jag förstår varför snubbar ger dig uppmärksamhet för du är väldigt vacker på din bild och ovanpå det så har du något i huvudet av det jag läst. Kvinna låt dom inte komma åt dina tankar. 2013 my ass. I'm out.

Producent

2013-08-25 16:36
chokladocigg F24

Det var ett svar till Dopeness. Ungefär som "ÅH NEJ VAD JOBBIGT MED UPPHETSADE MÄNNISKOR". Ironi då, därav citationstecknena.

Det låter på dig som att du aldrig har varit riktigt upphetsad, för jag tror inte att du då skulle vara "ironisk". Jag tror inte du vet hur jobbigt det kan vara att vara riktigt upphetsad.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hangaround

2013-08-25 16:51
Det låter på dig som att du aldrig har varit riktigt upphetsad, för jag tror inte att du då skulle vara "ironisk". Jag tror inte du vet hur jobbigt det kan vara att vara riktigt upphetsad.

Det låter på dig som att du behöver ligga alternativt onanera mera.

2013-08-26 07:05
onthebeat P26;lilla grabben, du fattade verkligen inte...

-Mark Twain
Groupie

2013-08-26 07:59
Föresten. Inte för att jag har någon aning om vem du är, men med tanke på att din kommentar var menad att vara elak mot mig så har jag väl antagligen skrivit något som sårat dig i en tråd nån gång. Jag ber om ursäkt för det

Nej du har faktiskt inte sårat mig. Det var inte meningen att vara elak mot dig, och dessutom sa jag aldrig om jag tyckte du var ful eller snygg. Det är bara en iakttagelse jag har gjort, det är oftast dem som ser lite sämre ut som måste låta folk veta varje gång någon kallar dem snygg.

2013-08-26 11:22
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-08-26 17:26
LillJ, asså, det är exakt den där känslan som ska slängas in i den här tråden!

stewe got it! who else?

-Mark Twain

2013-08-26 19:59
Var ju bara tvungen innan tråden blir låst av admin pga alla sura negativa människor & dåligt sämning.

2013-08-26 22:12
och jag älskar mig själv ännu mer för att du gjorde det!

men jag måste säga att trots en jobbig dag så såg jag mitt nyduschade hår i spegeln idag...fyfan, vad jag är snygg!
jag skulle våga ta 5 laxar för en lock om någon har intresse för lite magi.

-Mark Twain

2013-08-27 00:14
kändes dock som jag dödade tråden... men jag dödade tråden på rätt sätt iaf. och inte offtopic!

2013-08-27 07:25
eeee, va fan, skit i det!

ta en titti spegeln, vänd på´re och berätta om det ;)

-Mark Twain

2013-08-27 16:57
(Ahhh) Boy look at that body
I-I-I work out
(Ahhh) Boy look at that body
I-I-I work out

When I walk in the spot, (yea) this is what I see (okaay)
Everybody stops and they starin' at me
I got passion in my pants and I ain't afraid to show it, show it, show it, show it...
I'm sexy and I know it

2013-08-27 18:21
haha...om någon någonsin ska länka en låt i någon tråd så finns det ingen som passar bättre

-Mark Twain

2013-08-31 12:31
vit och blond är ju skittrist om man kollar på den uppsjö av vackra drag en människa kan leva inuti liksom

och så stöts den stackaren som är smal, vit och blond...snälla, självgodhet ska inte behöva trampa på någons tår ;)

jag förstår hur du menar men att hänga ut något specifikt som "tråkigt" är inte så snyggt.
we can do without it, i självgodhetens anda va?

-Mark Twain
Hangaround

2013-08-31 13:02
Jag vill prisa min kropp i största allmänhet, men jag är väldigt tagen av att jag har gjort barn. En livmoder som skapar perfektion, en vagina att trycka ut skiten ur och tuttar som producerar trolldryck är ett fantastiskt privilegium som jag är oerhört stolt över.

2013-08-31 15:09
evolutionens krona

är inte samma sak som "tråkig" :)

ta till dig och acceptera att det var lite utanför topic och lite ovänligt. som vit, smal och "blond" (på vissa lockar iaf) så känns det stötande att veta att det är ett tråkigt drag(trots att det är tre).

en del personer klarar faktiskt av att älska sin spegelbild utan att häva upp den mot annat. typ, "blond, smal och vit" är itne lika fint som blablalbalbla...get it?

och det är väl klart att jag inte vill se tråkigheter i en tråd som är dedikerad för självgodhet....no? yes? kanske eller?

att jag klankar ner på de ideal vi ständigt ser överallt

det har inte med tråden att göra heller :)

och var du fick in självgodhet i relation till smal, vit och blond

vänd på det hela. tråden var dedikerad till att älska sig själv. självgodhet i dess drygaste form. var du fick in att klanka ner på något förstår inte jag :)

...men jag är beredd att förlåta dig om du förstår vad jag menar :)

-Mark Twain