I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Smygbög? Var är mina Dr. Phils på Whoa?

Övrigt - Blandat

2013-08-27 14:20

Smygbög? Var är mina Dr. Phils på Whoa?

Innan jag börjar på mitt inlägg vill jag påpeka att jag är pro kärlek, oavsett hur den yttrar sig och vem som använder sig av den. Alla får göra som de vill! :)

En polare till en polare är lite speciell, har försökt lista ut vad grejen är med snubben.
På fyllan är han tafsig av sig, skriker på brudar att de är sexiga och är desperat efter att få ett sexuellt utbyte (ganska normalt kanske ;) ...

...han gör så med killar också! Han tar på sina polare (som är straighta) och säger hur "snygga och heta" de är... när manl skämtar om att han kanske borde hitta sig en pojkvän säger han inte emot.. å andra sidan kan han bli lack om man säger att han är gay: "Jag är inte bög, fan är det med dig!" säger han då.

Fattar mig inte på honom, nån som har erfarenhet med detta? Det är skitsamma om han är gay eller inte, skulle dock vilja förstå mig bättre på honom.

That´s it!

P.s ordet "smygbög" lånades från sidan "slangopedia".

You are not your fucking Khakis!

2013-08-27 17:00
Be han gå in i en garderob, sen be han gå ut..

å så säger du "åh så skönt, nu klev du äntligen ut ur garderoben. Då slipper vi alla undra"
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Producent

2013-08-27 17:02
*honom
*honom
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!

2013-08-27 17:04
Ville du rätta mig eller? Isåfall så är det ganska meningslöst. Jag är norrlänning och jag kommer inte ta det ifrån mig. På min gata i stan där säger vi han hon du jag. Inget honom,henne,dig,mig.
Producent

2013-08-27 17:06
Touched a nerve.
Boom bap lives!

2013-08-27 17:09
såklart han säger emot om du påstår att han är gay när han inte kommit ut.. han kanske är bi?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2013-08-27 17:19
Låt honom ta den tid han behöver, om det nu är så att han inte är hetero. Se bara till att han kan känna sig säker nog att komma ut, om så är fallet, som gay eller bi. Detta är något han måste känna sig bekväm i själv. Ni är vänner. Stressa inte, stötta istället.
Boom bap lives!

2013-08-27 17:29
Det finns en i staden där jag bor, han umgås bara med tjejer, han blir lite generad när vissa killar tar på honom, han är väldigt feminin och ingen har sett han gå hem med nån tjej förr i staden, alla har frågat han sjuhundra gånger om han är bög. Men han säger bara nej det är jag inte. Vissa brukar sneeka å fråga hans tjejkompisar men dom blir bara sura å säger "nej det är han inte". medans andra tänker nehe varför har han bara tjejkompisar då, varför har han tjejkläder på sig (vissa byxor brukar han låna av sina tjejkompisar), varför går han inte hem med nån brud, varför har han aldrig haft ett förhållande med en brud, varför blir han generad om nån kille tar på han, varför är han så feminin?

Folk väntar år på år att han ska säga "jag är gay" för att det blir som inget som förvånar en, mer bara att alla tror att de blir en lättnad för honom om han bara just do it för det är inte så att han skulle behövas skämmas eller nån skulle typ tänka "whaaaaat är det sant?"
Men nepps.. han är inte gay.

Poängen är väl att det är inte bara att kliva ur garderoben, när han kanske inte ens är säker själv. Jag menar de är inte bara så bara att ta en dude och strula med honom för att lista ut om han gillar det eller inte. Sen så är det nog ett väldigt känsligt ämne att kalla en kille för gay bög osv. Då det används som ett negativt ord "åh jävla bög" "fan vad gay du är" osv.. inte många gånger man har hört "åh jävla lesbisk".

Tjejer är nog mer öppna på den delen att testa gå hem med en annan tjej och ha sex för att bara testa, men sen så finns de dom som inte vill testa för de kanske inte ens vill acceptera tanken för sig själv att man är gay eller bi. Det kanske bara skulle kännas konstigt. Jag är lite sån, tycker många tjejer är skit snygg, tycker tjejer i allmänhet är sjukt vackra och utstrålar väldigt mycket. Men å andra sidan så känner jag inte att jag vill gå hem med en annan tjej bara för kolla om jag gillar det, för om jag hade gillat de hade jag haft svårt att acceptera det för mig själv. Jag gillar kuk, jag gillar killar, jag tänder på killar och trivs bra med det. Jag känner inte för att jag ska testa den andra delen bara för att testa.. När jag trivs med den läggningen jag har. Men såklart skulle jag nångång i mitt liv bli kär i en tjej, så är det ju en annan sak då går de ju inte att neka.
Producent

2013-08-27 17:37
*honom
*honom
*honom
Boom bap lives!

2013-08-27 17:56
MEN HÅLL KÄFTEN!!! SKA VI GÅ HEM TILL DU ELLER SKA VI GÅ HEM TILL JAG?
Producent

2013-08-27 18:02
Vi kan ta det hos dig istället för hos mig.
gettingluckyonwhoa
Boom bap lives!

2013-08-27 18:16
eftersom jag har följt Dr Phil sen han bara var ett litet litet insal i mamma Oprah´s show så anseer jag mig vara whoa´s egen Dr Phil...Jag kan låta er kalla mig Dr Blw.

till saken!

Jag tror han är gay/homo/bög/hemmalagspelare....han "driver" nog med största sannolikhet med sina könsfränder på ett sånt sätt för att han ska få sin omgivning att tro att han inte är gat/blablabla...han är nog lite delad i sin personlighet och kanske känner att han måste driva så för annars syns det att han är gay...

scitzo och rädd för att visa/vara vad han känner att han är...typ.

Dr Blw har talat och en faktura kommer!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-08-27 18:16
insal

...betyder självklart inslag

-Mark Twain
Producent

2013-08-27 18:19
det sista en "smygbög" skulle göra är väl att påpeka för sina polare hur snygga de är.... då är det väl mer smygbög-varning att inte kunna tycka (och säga) att andra dudez ser bra ut
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2013-08-27 18:27
försök att kliva in i en förvirrad skruvad hjärna. se den inte som en vanlig...se den som att två personligheter bråkar lite om utrymmet och samtidigt så den ena personen där inne lite paranoid. den tror att alla redan ser...

det är en skruvad avledningsmanöver det han gör med sina bros

-Mark Twain

2013-08-27 18:27
btw, ifrågasätt aldrig Dr Blw!

-Mark Twain
Producent

2013-08-27 18:45
du har helt rätt!
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2013-08-27 22:17
"Varje individ har rätten att själv definiera vilken sexuell läggning den har" *mörk dr.phil röst*

Om han säger att han inte är gay så får du helt enkelt tro på honom, tills den dagen han säger något annat. Det är rätt jobbigt när andra människor ska definiera vem man är om man inte själv bett om deras åsikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-08-27 22:17
@Blweria .... Right on, du impar! ?? Tack för svaren alla!

2013-08-27 22:19
"??"= smiley ^^
Manager

2013-08-28 09:33
Jag har bara en sak att adressera i den här tråden, nämligen att det är skillnad på talspråk och skrivspråk.

Redline!
Producent

2013-08-28 10:56
Kolla bara på hur lång tid det tog innan Peter Jöback gick ut med att han är gay. Någon som var förvånad? Alla visste det, men förmodligen så var han inte redo eller hade inte lust att komma ut förrän han gjorde det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-28 11:56
Sen kan man ju också vända på det. Jag har haft tjej-kompisar som tafsat varandra på röven och tuttarna hela tiden, men dom blev aldrig ifrågasatta kring sin sexualitet. Det är mer accepterat för brudar att vara tafsiga och flörtiga mot varandra utan att för den delen vara lesbiska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-08-28 11:58
Sen kan man ju vända på det en gång till, det är svårare att hålla händerna borta från tjejers rövar och tuttar än killars.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-28 12:39
haha... sen kan man vända på det en gång till. Alla tjejer som tar på tjejers rövar och tuttar gör det inte för att dom blir kåta av det.
Producent

2013-08-28 13:01
Nä, de gör det för att de inte kan låta bli, förmodligen är de kåta redan innan.

2013-08-28 13:29
Eller så har du bara en väldigt livlig fantasi :D
Producent

2013-08-28 13:39
Dopeness skrev:
Nä, de gör det för att de inte kan låta bli, förmodligen är de kåta redan innan.

+1
Boom bap lives!

2013-08-29 17:04
hahaha den här tråden!
Ridå
Admin

2013-09-01 13:05
Han kanske bara är väldigt bekväm med sin sexualitet och sig själv i största allmänhet att han vågar bete sig som han gör? En del snubbar är ju så rädda att misstas för att vara homo att de inte ens vågar ta i ett nummer av QX, den här killen kanske är raka motsatsen. Eller så är han bara lite bi-curious och försöker lära sig hantera den dubbla marknaden ;)

"Smygbög" tycker jag f ö snarare är de där riktigt homofoba snubbarna. Varför är de annars så jävla rädda för vilket kön andra personer blir kära i?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator

2013-09-09 12:09
SofiaBayo och Evolution har sagt det som behöver sägas.

Låt snubben definiera eller inte definiera sin sexualitet själv. Det behöver inte vara svårare än så.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick