I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost users

Övrigt - Blandat

   
Poet

2013-08-28 09:34

Lost users

Finns några användare som jag alltid undrat vad som hände med de. Visst, vissa dessa hängde här för 10 år sedan och förmodligen fallit ur de flestas minnen, men man vet aldrig :)


DJ Zap - Ingen jag var tight med, utan undrar bara då och då vad som hände med han haha.

Lillstrumpa - Har dåligt samvete för den här användaren. Jag var helt dryg och otrevlig, i tron om att hen var någon helt annan som var bara ute att trolla med mig. Självklart var fallet inte så och denna användaren fortsatte bara vara trevlig, trots att jag var helt defensiv. Om någon känner Lillstrumpa så får ni hälsa att BC ber om ursäkt och jag hoppas livet behandlar hen väl.

??? - Kommer inte ihåg snubbens användarnamn, men han hette Ahmad i verkliga livet. Han var väl kanske 87/88:a, iranskt ursprung. Han var mer tight med min syrra, men en astrevlig lirare som jag fick äran att träffa i verkliga livet också :) Tappade kontakt med han sen jag flyttade från Stockholm. Alltid undrat hur det gick för han.


Anyhow, lost users! Någon annan som undrar hur det gick för vissa Whoaiter?

At the gates of Eternity...