I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost users

Övrigt - Blandat

Poet

2013-08-28 09:34

Lost users

Finns några användare som jag alltid undrat vad som hände med de. Visst, vissa dessa hängde här för 10 år sedan och förmodligen fallit ur de flestas minnen, men man vet aldrig :)

DJ Zap - Ingen jag var tight med, utan undrar bara då och då vad som hände med han haha.

Lillstrumpa - Har dåligt samvete för den här användaren. Jag var helt dryg och otrevlig, i tron om att hen var någon helt annan som var bara ute att trolla med mig. Självklart var fallet inte så och denna användaren fortsatte bara vara trevlig, trots att jag var helt defensiv. Om någon känner Lillstrumpa så får ni hälsa att BC ber om ursäkt och jag hoppas livet behandlar hen väl.

??? - Kommer inte ihåg snubbens användarnamn, men han hette Ahmad i verkliga livet. Han var väl kanske 87/88:a, iranskt ursprung. Han var mer tight med min syrra, men en astrevlig lirare som jag fick äran att träffa i verkliga livet också :) Tappade kontakt med han sen jag flyttade från Stockholm. Alltid undrat hur det gick för han.

Anyhow, lost users! Någon annan som undrar hur det gick för vissa Whoaiter?

At the gates of Eternity...
Hangaround

2013-08-28 09:51
Turkish_raki (?) Blev hon kameluppfödare och framförallt, vad hände med hennes katt?

2013-08-28 14:23
Har har ju redan en egen tråd, men värd att nämna även i denna.
Svettet!

http://www.whoa.nu/forum/ovrigt/blandat/658372/1.aspx
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Redaktionen

2013-08-29 10:26
BC99
Jag känner en som heter Ahmad, född 87, som har iranskt ursprung och är astrevlig! :) Kommer dock inte heller ihåg vad han hette på Whoa. Ska kolla med honom!
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Poet

2013-08-29 11:05
370: Please do! :)

2013-08-29 17:10
Jag saknar mabande å sättet han kom in å rättade nån angående det korrekta måttet på tandpetare å sen blåste röken från revolverpipan å drog sig tillbaka in i skuggorna.

10-4 over
Ridå

2013-08-29 18:49
korrekta måttet på tandpetare

det finns ett korrekt mått på dessa????!!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-08-29 20:45
hah de bästa har ni redan nämnt. Mabande, Svettet o Turkish_Raki

riktiga karaktärer

"I lay chicks like mother goose"

2013-08-29 21:05
EMIL_BRIKHA !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-08-29 21:20
Mabande har jag på Facebook, så jag får min dos av 10-4 visdom där :)

Men ja, jag saknar han här på Whoa också.

2013-08-29 23:04
Mabande finns inte här längre?

Min värld raseras.

Detta är mitt andra inlägg här på typ .. flera år

Så jag har väl ingen vidare koll på whoa längre

Poet

2013-08-30 23:12
QanA: Tänkte på dig häromdagen faktiskt :D
Admin

2013-08-31 09:33
Rätt kul hur vissa gamla användare bara återuppstår i trådar som denna :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-08-31 09:54
fast svettet har väl ändå aldrig varit användare här, han var väl mer av vårt egna lilla svettiga driftkucku...

hej Q&A!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Poet

2013-08-31 14:08
Jag saknar när whoa var väldigt aktivt och de där klassiska trådarna skapade av gammalt härligt whoa folk. Jag minns dock inte hälften av deras namn.
What I said, yo!

2013-09-03 14:56
Finns IRC kanalen kvar förresten?

Tänkte se hur fort jag kan bli bannad igen.

Redaktionen

2013-09-03 16:08
BC99
Jävligt oväntat, men det va fan han! :)
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2013-09-03 16:29
Sjuuukt BC, har inte snackat med dig på säkert 6-7 år, men snackade faktiskt om dig häromveckan med tjejen, haha!
Vi snackade om hur keff betalt man fick på jobb när man va liten.. Minns du att jag tog ditt gig som coach? :)
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you
I got more heads in the hood than pagan rituals

2013-09-03 18:51
Candide var skön.
Walking the street of dreams
Poet

2013-09-03 19:57
370: Hahaha! FETT!

Rucser!!!!!!!!!!! Där är du fan! :D Allt väl min vän?

2013-09-03 21:57
Bara bra fan.. hur e det själv? mår syrran bra?

On topic:
Saknar Alpha-Omega. e han kvar som Emil_brikha?

mest saknar jag BCs battle med han, aldrig fattat hur å varför det starta... minns mest din frukostvideo, haha

2013-09-03 22:17
Herre Gud känns som man blivit för gammal för whoa när jag var 17 till 22 var whoa hela mitt liv. Hängde på bofils typ efter så ofta jag bara kunde och träffade en jävla massa

2013-09-03 22:18
Vad hände med hon maisaa tror jag hon heter och fredros_nukklz? Och vad heter han nu igen alpha_omega?

2013-09-03 22:19
Och du BC99 jag fattar inte att du fortfarande är så aktiv här helt jävla fantastisk ..

2013-09-03 22:25
BMAN vad hände med han?

2013-09-03 22:35
Så sjukt många som är borta från forumet nu. Breaky_grl, Skunkafied, Mabande, Skitzophrenic, alexxxela, Isons_Tänder, Clever osv osv.
www.nativeswedes.se

2013-09-03 22:49
Kom på några fler som Henkeee, madmadde, syumoan och Old-Fashioned. Gamla natt-trådsfolk!
www.nativeswedes.se

2013-09-03 22:50
Clever mins jag med. Men är det inte så att vissa bara bytt alias

2013-09-03 22:53
Ja så är det säkert. Jag hängde också i bofils runt 2001 och några somrar framåt. Då lär vi ju sprungit på varandra.
www.nativeswedes.se

2013-09-03 22:56
Jo det är möjligt!

2013-09-03 23:03
Men old-fashioned finns väl kvar annars vet jag att honär aktiv med typ ungdomar jobbar med lugna gatan och sånt fryshuset och grejer var ju med på tv om det inte var förra året..

2013-09-03 23:03
Madmadde minns jag med

Poet

2013-09-04 12:59
Rucser: Det är underbart, tack :) Syrran mår bra hon också! Ska hälsa nästa gång. Haha hur gick basketgigget tillslut? :D

Hahahaha! Vet tji, Emil Brikha är en endaste stor gåta för mig haha.

Tjockis: BMAN snackar jag med på Facebook då och då. Han ville tillbaks till Whoa men såg att någon snott hans namn. Vet ej när detta var hehe.

maisaa tror jag hon heter och fredros_nukklz?

Shiiiit! Jag hade totalt raderat dessa användare ur mitt minne haha.

2013-09-04 14:03
Me 2 minns när hans x flickvän fick värsta flipp och skrev ett helt tråd om honom
Om hennes negative upplevelse av honom helt sick alltså om Emil B!
Han i sin tur skrev ju värsta trådet om fredros_nukklz ... Intriger ja..

Har i och för sig alltid tyckt det här stället är så inavel speciellt på den tiden.
Någon var med någons x och den och den tog liksom aldrig slut cirkulerade runt lite
Hahaha

2013-09-05 13:13
Dom va skitnöjda, bc.. va där en hel termin.. Men det va föööör keff betalt å för många jobbiga skitungar, haha

Har du kvar frukost-videon? :)
Poet

2013-09-08 11:57
Rucser: Yeah? Så illa? :) Vad gör nu förtiden? Har du FB?

Hahaha tror inte det! Det var bokstavligen... 10-11 år sedan?

2013-09-08 12:42
Haha, ja, SÅ illa. det va för liten hall för så många ungar. å så kändes det så jävla onödigt å planera träning, med tanke på att dom inte spelade matcher osv... jag fick 3 lax för tre timmar i veckan, i tio veckor.. problemet va att det va typ en timme dit, å en timme hem, två ggr i veckan. Shit sucked.

ja, typ 10.. så sjukt..
Du tänker fortfarande inte berätta hur det hela startade? :P

Yes, har fb. Är inte inne alltför ofta. inne här 24/7 efter den här tråden, haha!
Poet

2013-09-09 12:03
Rucser: Haha det var inte så mycket mer än att jag fick tag i en webcam som 18 åring för första gången i mitt liv. Så jag började göra dessa larviga videos och annat trams :P Tror jag postade en eller två videos på Whoa, resten gick till brudar som jag försökte imponera på MSN. Hängde mycket på Play Ahead på den tiden hahaha

Och den där snutten på typ 30 sek där jag bara tog en tugga på en macka och drack tea, fick ju självklart Whoa's undisputed attention whore, Emil Brikha (Alpha Omega) att känna att hans plats var hotad haha. Så han gjorde någon överdriven video där han pop-lockar och körde typ elecric boogie eller något, kombinerat med lite special effects. Over kill vara bara förnamnet. Folk till och med skrev det i tråden till han haha.

Så det var aldrig någon battle från min sida haha

Moderator

2013-09-09 12:04
Jag saknar TenFingers! Inte bara för hans ormtråd utan för hela hans närvaro.

Vad hette han som startade trådar som blogginlägg? Honom saknar jag också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-09-09 12:47
ksptenktok

phlegm?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator

2013-09-10 08:21
Ja precis han! Jag försvarade alltid hans rätt att skriva bajsnödiga inlägg helt utan mening när alla andra attackerade honom.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-09-10 11:47
Bc99:
hmmppf, minns inte dansvideon faktiskt.. Great times däremot, fan va fett whoa va då.
Lyckades du imponera nån tjej med frukostvideon? isf en keeper :P
Poet

2013-09-10 12:46
Rucser: Haha, en och annan tjej tyckte väl det var gulligt. Fast man var ju inte samma person då som nu. Om något så hade jag velat åka tillbaks i tiden och örfilat mig själv haha

2013-09-11 00:21
Jag saknar maisaa och mellon.

Men jag saknar mig själv som troll mest, det var en god tid.
Rock out with your cock out!