I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Suboxone i blodet

Övrigt - Blandat

2013-09-19 22:13

Suboxone i blodet

yo tog i måndags kväll suboxone en halva o dela den med 2 polare, vi snorta skiten. o sen tog vi nån hela nån dag innan det.

Idag ainasiz stanna mig när jag skulle göra en grej o dom tog in mig på blod analys. Min fråga är då kommer de med sannolikhet att synas i blodet? Och lär jag bli av med körkortet (satt i bilen när dom stanna mig) ?

För övrigt så tar jag inte sub alls mkt, de är 2-4 ggr/månaden. Jag väger ca 95 - 185 lång om de spelar nån roll..

Plz help a fellow G out here!

Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
Poet

2013-09-20 09:05
Yo, yo. Wazzahp money mr.motherfucker G pimp hoes bitch car$$$.

Hahaha
At the gates of Eternity...

2013-09-23 15:10
Han den där Mr. Motherfucker...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-09-24 03:38
Säg walla mannen?

2013-09-27 13:26
Kanske lite sent nu men:

Var det en tvåa eller åtta?

Om det var en åtta är det nog kört. Sub har en väldigt lång halveringstid.

Hade du lämnat urinprov istället kunde du hoppas på att de skulle använda en sticka som inte har buprenorfin på sig. Dom allra vanligaste stickorna har inte det.

Men man vet aldrig, har du en bra lever å rör på dig mycket så kanske du kommer undan.. men skulle inte tro det, faktiskt..
och ja, med största sannolikhet torskar du körkortet.

Backa från opiaterna man.. på behandlingshemmet jag jobbade på var det alltid opiatfolket som det gick sämst för..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you
I got more heads in the hood than pagan rituals