I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butiksbiträde jobb i göteborg sökes!!

Övrigt - Blandat

2013-10-02 19:33

Butiksbiträde jobb i göteborg sökes!!

Hejsan , efter lite drygt 1 år som assisterande butikschef i Norge på en street & skate/snowboards klädesbutik så känner jag mig rätt klar med den staden som jag bor i. Staden har bara alkohol att erbjuda vilket är sjukt oskön hälsa, det är vääldigt dött och jag flyttade hit för att få det lugnt och hämta mig själv. Men efter drygt 1 år så känner jag mig klar och fortsätter jag bo här blir jag deprimerad, Jag är sjukt redo för en stor stad!!

Jag är ansvarig i butiken då bossen är borta, jag har ansvar för skor så allt om skor är jag kung på. Jag är ju fruktansvärt lust att fortsätta jobba i en sån klädaffär som jag jobbar på, för det är där jag har mitt ämne. Som skateboard åkare och snowboardåkare så använder jag dessa kläder och jag blir en ärlig och bra säljare efter detta. Men självklart HM, Carlings osv går också bra.

För att få koll på vilken butik jag tänker på så kan jag namedroppa märken jag säljer som ni kommer känna igen och därefter kanske ge lite tips på fina butiker.

Acapulco Gold ,Adidas, Arkaiv, Bits and Bobs, Björn Borg, Brixton, Carhartt, Cityfellaz
Converse, DC, Clarks, Dickies, Dovre, Dr. Martens, Dr. Denim, Eastpak, Fjällräven,Flat Top, HAN Kjøbenhavn, Havaianas, HUB, Insight, Johnny leave home, Kiwi, Levis, Majestic, Noodles, New Balance,New Era,Nike,Nixon,Nudie,Obey,Paez,Pedag,Penny Skateboards,Pointer,ShoeBiz,Rascals,The Hundreds,Timberland,Vans,Volcom,WeSC
WinWin.

Ja dessa var alla märken, Är det någon i göteborg som vet om något? som känner någon som jobbar i nån sån här klädaffär? eller någon som har hört av en bekant, eller vän? Snälla GÖTEBORG ( och ni andra som har koll på läget)!!! HJÄLP MIG <3

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Moderator

2013-10-03 10:12
Jag vet inte något ledigt jobb, men du kan ju alltid höra av dig till Hollywood. Har två butiker i Göteborg och antar att det är typ något åt det hållet du söker.

http://www.hollywood.se/content/view/stores

Bor inte i stan så det finns säkert annat folk som har koll på mer ställen. Var bara det första jag kom att tänka på.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2013-10-03 14:49
Ja jag har tänkt tanken också tack :D

2013-10-03 15:12
http://shelta.se/stores

Kanske kan va något?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2013-10-04 11:09
hört av mig till dom typ två tre gånger.. dom är inte så snabb på svara..
Men kan även tänka mig typ några second handbutiker :)

Elias jag kommer till ezzztoockhoolmoooooooo nästa vecka en snabbis! :D :D

2013-10-04 11:19
Kom inte till Göteborg staden är hälften av vad El Stockholmo, till och med luffare har det bättre i big capitalo!

2013-10-04 19:15
jag är en luffare så he gå nog bra
Moderator

2013-10-04 20:39
Något off-topic, men jag måste fråga: LillJ var det dig jag såg cykla mot Strömpilen för ett par dagar sen?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2013-10-04 22:28
Hör med Daub Store. Försöka kan man ju alltid göra iallafall.

Moderator

2013-10-05 06:44
Squirtle skrev:
Något off-topic, men jag måste fråga: LillJ var det dig jag såg cykla mot Strömpilen för ett par dagar sen?

Är du umebo? Det kanske är läge att styra upp en whoaträff här uppe, vi verkar ju vara några stycken ändå.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-10-07 22:48
Squirtle - nej jag cyklar typ aldrig.. men om du och kapten är lediga imorgon så kanske vi kan ses på en liten fika? jag är hemma i umeå tills på onsdag sen åker jag till usa sen blir de back to norge igen!! hallååå? vi göre ba!!!!!