Sista Whoa-awards 2000-2013
Vemodigt skriver man detta, men ja. Det vore väl kul en sista gång? :) Tänker vi börjar idag den 16:e december. Sista datumet att lägga sin röst blir 31 december. Efter det räknar vi rösterna och ser vem som vunnit respektive kategori :P _______________________________________________Medlemmar .... Årets nykomling: Årets aktivaste: Årets klokaste: Årets smartass: Årets snyggaste whoait (kille): Årets snyggaste whoait (tjej): Årets antagonist: Årets whoait: _______________________________________________Forumet ... Årets mest tänkvärda tråd: Årets mest urspårade tråd: Årets tråd: ________________________________________________Hiphop : Årets internationella album: Årets svenska album: Årets låt: Årets artist: Åretsproducent: Årets battlare: Årets battle: Årets kvinnliga rappare: Årets manliga rappare: Årets awkward: ________________________________________________Övrigt ........ ..... _________________________________________________Specialkategori Lifetime Acheivement award: Whoa's mest saknade användare:
At the gates of Eternity...
Jag röstar blankt på alla som nån form av protest mot idioti.
Redline!
Battlerappare
2013-12-16 15:06
Medlemmar.... Årets nykomling: SofiaBayo Årets aktivaste: Ingen är väl aktiv här längre Årets klokaste: Vi säger trixie för lols Årets smartass: Sofiabayo? Årets snyggaste whoait (kille): Jag Årets snyggaste whoait (tjej): Jag Årets antagonist: Årets whoait: Boddastudio _______________________________________________ Forumet... Årets mest tänkvärda tråd: Då och Nu! Årets mest urspårade tråd: Whoa läggs ner - dela med er av era minnen! Årets tråd: till älskling ________________________________________________ Hiphop: Årets internationella album: My name is my name Årets svenska album: Mitt hjärta är en bomb Årets låt: Tre legender Årets artist: Abidaz Åretsproducent: Academics Årets battlare: Årets battle: Årets kvinnliga rappare: Årets manliga rappare: Årets awkward: ________________________________________________ Övrigt ........ ..... _________________________________________________ Specialkategori Lifetime Acheivement award: Whoa's mest saknade användare:
årets mest saknade är iaf mabande eller mellanöl för mig beroende på hur man ser det. mabsan pga forumen har nog aldrig behövt honom mer. mellanöl pga...ja ni vet ju :(
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Dude. Move On.
Vi blir aldrig som dom från stan!
Årets artist och årets manliga rappare: Abidaz
_______________________________________________ Medlemmar.... Årets nykomling: vem är ny? Tänker då inte rösta på Janco iaf Årets aktivaste: Sofia Bayo? Årets smartass: Dr Octagon Årets antagonist: Metastrof(/Jaget) Årets whoait: BC99 _______________________________________________ Forumet... Årets mest tänkvärda tråd: Me, Myself and I Årets mest urspårade tråd: nån brb2009 tråd ________________________________________________ Hiphop: Årets internationella album: Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (eller släpptes den 2012?) Årets battlare: Charron Årets kvinnliga rappare: Linda Pira Årets manliga rappare: fan svårt… Årets awkward: Robyns del av Abidaz låt 'nitti5' _________________________________________________ Specialkategori Whoa's mest saknade användare: NuMessiah (RIP)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Medlemmar.... Årets klokaste: finns inga kloka människor på whoa Årets smartass: dr octagon Årets snyggaste whoait (tjej): Sofia Bayo Årets whoait: BC99 _______________________________________________ Forumet... Årets mest tänkvärda tråd: den där som Brazen startade med att hon ville ha barn Årets mest urspårade tråd: de flesta i blandat ________________________________________________ Hiphop: Årets svenska album: tycker inte någon lyckats klassa ut Max Pezays fas 3 Årets kvinnliga rappare: Cleo Årets awkward: att empire skrev ut mig som årets nykomling när jag har hängt här i 6 år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag röstar blankt på alla som nån form av protest mot idioti. +1 på den
What I said, yo!
Lifetime Acheivement award: Whoa's mest saknade användare: Shoolen.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Hangaround
2013-12-17 23:57
Den snubben var tard på riktigt alltså.
Moderator
2013-12-18 01:20
Medlemmar.... Årets nykomling: har det ens dykt upp nån nykomling? Årets aktivaste: ingen jävla aning faktiskt Årets klokaste: misery_chick Årets smartass: Är det när folk försöker visa sig smarta men är motsatsen? Eller va? Lär mig någon. Årets snyggaste whoait (kille): gnaget_90, alltid. Årets snyggaste whoait (tjej): Brazen Årets antagonist: vet inte. Årets whoait: Jag!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
är inte smartass typ en liten viktigpetter som ska kunna allt och märka ord och ha rätt alltid typ?
smart ass 1. A person who, by means of purpsose or not, uses sarcasm to have a laugh. A person who, on a regular bases, annoys the hell out of people with their sarcastic-attitude. 2. Someone who is sacastic, in a cutting yet witty manner. A person capable of making a remark that could be interpreted as a insult or a joke depending on the sensitivity of the listener and the specific situation. A smart ass is not necessarily a bad person just usually perceptive. ( For terms to refer to an offensive, cruel and asinine person see Jerk, Asshole , idiot, fool etc.)
"smart ass" är något som själv kan koppla loss sig själv och kabla utan att man behöver vara med.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Årets whoait: BC99Årets mest urspårade tråd: Hetsen om Hästen (roligaste också)Årets tråd: Vad är din EQ? Testa! Lifetime Acheivement award: OracleWhoa's mest saknade användare: Mabande
such hate
Whoas mest saknade: Hela forumdelen som handlar om musik. Resterande kan ta sig i arslet.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.
______________________________________________ Medlemmar.... Årets nykomling: Janco, han är väl den enda? Årets aktivaste: SofiaBayo Årets klokaste: Brazen Årets smartass: Blweria Årets snyggaste whoait (kille): Boddastudio Årets snyggaste whoait (tjej): Finns för många Årets antagonist: Årets whoait: Empire _______________________________________________ Forumet... Årets mest tänkvärda tråd: Alla som Bodda skapat Årets mest urspårade tråd: Den där efterblivna bruden lackade på bögar Årets tråd: Alla av Boddastudios ________________________________________________ Hiphop: Årets internationella album: RA The Rugged Man - Legends never die Årets svenska album: Allt som Organismen släppt Årets låt: Vinnie Paz - Is Happiness just a word Årets artist: Organismen Åretsproducent: ?? Årets battlare: Den scenen är död Årets battle: nej Årets kvinnliga rappare: Hahahaha nä.. Årets manliga rappare: Organismen Årets awkward: ________________________________________________ Specialkategori Lifetime Acheivement award: BC99 Whoa's mest saknade användare: Marvingaye
I.C.T.W Ill be heading out soon
Egentligen vore det kanske mest värd att ha en sån här tråd som en avslutning över totala Whoa-eran. Inte bara för 2013. Om man nu ska göra något vettigt av idiotin. Specialkategori Lifetime Acheivement award: Stuck & Howser för att ha lagt grunden för Whoa!
Priyan har rätt! Admin(s) vill ni ändra rubriken? Det borde omfatta hela Whoa-eran. Whoa-redaktionen borde utan tvekan ha LFT priset. Utan dem, inget Whoa.
Stuck & Howser för att ha lagt grunden för Whoa! De förtjänar, i mina ögon, ett "riktigt" pris så därför tyckte jag att det kändes lite fånigt att sätta dem under den kategorin. Men Stuck och Howser har inte alltid fått den cred de förtjänar.
Moderator
2013-12-22 13:09
Bäst på whoa genom alla år: Misery_Chick. Finns inte ens utrymme för diskussion.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Bäst på whoa genom alla år: Misery_Chick. Finns inte ens utrymme för diskussion. +1
Skivsamlare
2013-12-22 18:16
Årets antagonist: DiggeriDoo
"I never made a pretense, of living with good sense. It's really not my strong suit"
omg printscreen ^^
mycket ryggdunk av whoa "maffian".. LOL eller ska man säga den intre kretsen haha
Dra åt helvete
Fan, glömde bästa beef på Whoa haha. Vet ej vad man ska nominera? Critical vs Kingsize Magazine Crome vs BrB2009 Fronda vs T.R/Öris Whoa vs Bilingual Och MÅNGA fler :P
bästa beefen: peaches vs typ alla. eller raki vs sanningen.
eller jafari/zittla vs psykvården. herrelol.
Peaches och Raki hahahhaha!
KaptenKrok skrev: Bäst på whoa genom alla år: Misery_Chick. Finns inte ens utrymme för diskussion.Jag håller med! Misery borde bli årets whoait, med tanke på att hon verkligen verkar avsakna kärlek och behöver all bekräftelse som hon kan få.
med tanke på att hon verkligen verkar avsakna kärlek och behöver all bekräftelse den som sa det eller nåt....
Eller nä vänta. Kan två personer bli årets whoait? Misery för att hon behöver väldigt mycket kärlek, och Niobe för att hon är den enda personen på whoa som sagt till folk i trådar och inte bara skickat PM till mig och sagt att dom står på min sida och att dom tycker jag är skön. Niobe är fantemej whoas drottning.
Blweria Gud har aldrig fel. Om Misery är den som får mest bekräftelse, så är det för att hon behöver det mest.
Producent
2013-12-26 14:34
Vad har Gud med Whoa awards att göra?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Men kära nån det är inte jag som håller på och spyr personangrepp hejvilt omkring mig här bayo, ok att du inte klarar att bli emotsagd om det inte är inlindat i en herrans massa lager av gull och rosa fluff men att reagera som du gör och börja tjuta om mobbning för att sedan själv börja veva vilt omkring dig är ju bara helrubbat . Det är så sjukt uppenbart att det är du själv som inte klarar av att inte smekas medhårs och det vore jätterart om du kunde sluta projicera dina osäkerheter på mig för detta börjar gå way bortom löjligt. Ha lite värdighet.
Misery Att du har hela din presentation full av kommentarer från folk som säger till dig hur elak och nedlåtande du är, visar bara på hur arrogant du är. Inklusive inlägget du skrev ovan. Jag kan slå vad om att du inte ens är hälften så kaxig i verkligheten, med tanke på att du bara vågar vara tuff på internet. Den fegaste formen dessutom. Du har inte ens vågat ta en privat mailkonversation med mig och faktiskt ta reda på vem jag är. Läs några böcker om vad nätmobbning är innan du öppnar munnen din fega jävel. jag kan även rekommendera filmen "återträffen" Inte för att jag tror att du kommer ta till dig något som jag skrivit, arrogans har den effekten på folk. Att du behöver kärlek är det ingen tvekan om, så jag unnar dig alla priser du kan få.
Att jag inte är intresserad av att ha diskussioner med dig ( läs: vad du kallar att inte klara av att bli motsagd ) handlar om det egentliga ointresset av att ha diskussioner med dig eftersom du inte går in i diskussioner för att diskutera. Du argumenterar inte, antingen för att du inte kan eller för att du är rädd för att faktiskt visa vem du är. Att du inte klarar av när någon säger nej till att diskutera med dig, utan att gå till angrepp på personen, är något som du bör fundera över varför du gör dock.
Nu lämnar jag det här dårhuset. Ni slapp inte mig under de åren ni försökte få mig härifrån med era angrepp, för jag är för stolt för att lämna något på grund av idioter. Men ni slipper mig nu för det är ändå bara en vecka kvar. Njut av tiden utan mig och dunka varandra riktigt i ryggen riktigt mycket för att ni lyckats mobba bort majoriteten av alla användare här. Hejdå.
undrar varför man ska lära känna någon personligt för att diskutera i offentliga trådar... känns väldigt onödigt och tidskrävande. om man har såna krav kan man väl skaffa en vän att prata själv med istället för att puffa upp hönsfjädrarna på nätet... tidernas väderkvarnsslagskämpe; Sofia Bayo
Haha tråden tog ju en intressant vändning Förövrigt märks det att folk behöver en online miljö där du enbart får höra saker som "Faggot" "Motherfucker" "Kill yourself" för att bli avtrubbade Att ens orka lägga ner för mycket energi på en människa du aldrig kommer träffa som ogillar dig känns rätt skevt, Misery kanske inte gillar dig.. Och? Helt onödigt att säga "Du är nog inte så tuff i verkligheten" Om jag ogillade någon på nätet så skulle jag väl aldrig i heeelvete ge dom en minut utanför det Kanske är så simpelt att hon helt enkelt inte finner dig tillräckligt intressant för att bry sig bara, sånt som händer get over it. Tror du behöver lite riktig musik och fokusera på dig själv istället för andra en stund, kan rekommendera Eminem - Just dont give a fuck samt Still dont give a fuck. Alla människor är inte lika värda och därför ska man skita i dom. Jag har varit vaken i 20 timmar och ska kollapsa nu
Battlerappare
2013-12-27 00:30
Moderator
2013-12-27 07:36
Kan inte se bilden!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Jag kan inte se bilden ;(
Redline!
ahmen helvete. hang on ska printscreena
Tror Necro vill läspa henne till sängs utan tvekan
Hahah, läspa henne till sängs..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker