I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lose controll

Övrigt - Blandat

2013-12-20 15:27

Lose controll

Sista posten i blandat!

Ge mig lite tips på vad man kan göra för att släppa kontrollen,

Tex Stanna när det blir grön gubbe och vänta med att gå tills det blir grön gubbe igen. Börja prata med någon okänd. Bjud in till fest en måndag. Betala räkningarna några dagar för sent. Gör ingen stavningskontroll innan du skickar iväg ett mail.

Hit me!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-12-20 17:44
Bli full o snacka skit om paradise hotel-deltagarna på flashback! För att lyxa till det kan du ha Estrellas jordnötter som tilltugg, extremt salta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-20 18:22
man kan ju äta tacos en tisdag...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Producent

2013-12-20 19:19
Strunta i att skölja frukten innan man äter den
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-12-20 19:49
VRGNHNS skrev:
Bli full o snacka skit om paradise hotel-deltagarna på flashback! För att lyxa till det kan du ha Estrellas jordnötter som tilltugg, extremt salta

Haha... av någon anledning så får jag för mig att det du skrev är självupplevt ;)

Fler saker på listan

- kom försent på alla möten du planerar in
- släng kalendern
- plocka aldrig undan dina kläder
Poet

2013-12-20 21:46
Skit i att planera saker?

Att göra en post om hur man släpper kontrollen hjälper ju inget, gör vad fan du vill när du vill bara.

Livet är en hora och pengar är bara överflödigt
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-12-20 22:05
Haha... av någon anledning så får jag för mig att det du skrev är självupplevt ;)

Jordnötterna är det faktiskt, okontrollerat mkt salt. Jag har tappat kontrollen för länge sen

2013-12-21 15:23
Onanera public.
Don't!

2013-12-21 16:42
man kan ju äta tacos en tisdag...

haha, började skratta högt på riktigt. det är så VILT!
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Battlerappare

2013-12-21 17:46
Ser inte riktigt att gå 1min senare vid nästa grön gubbe som att släppa loss, man vill väl inte prata med nån random då kan man bli shankad i en gränd efteråt.
Folk som orkar festa på en måndag har för slappa jävla jobb.

Betala räkningarna några dagar för sent. Gör ingen stavningskontroll innan du skickar iväg ett mail.

Dom är ju ganska lätta att gå loss på iofs, börja där.

2013-12-21 18:07
Ring Aftonbladet och "rasa".
Don't!

2013-12-21 19:43
Borsta dina tänder med hundskit och sök kontakt med främlingar på gatan.
pistol

2013-12-21 22:20
haha... fick mig några skratt när jag läste vissa inlägg. jag har inte skrivit att det handlar om mig :)

2013-12-22 02:12
Näthata SofiaBayo.
Vi blir aldrig som dom från stan!

2013-12-22 10:54
Ja! Hata henne som fan. Hoppas hon begår självmord för hon är helt värdelös.
Producent

2013-12-22 11:29
^Värdelös på vadå?
Alla är bra fast på olika saker. Bara pumpa SofiaBayos senaste banger så får man svar på det, you dig!?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-12-22 11:56
Äh, jag tänkte bara känna på hur det känns att vara en mobbare ( så som cripplarn, empire, misery chick, bounty boo och några andra till på detta forumet ) och kom på rätt snabbt att man måste vara väldigt känslomässigt avtrubbad för att kunna bete sig så som dom gör utan att må dåligt av det.
Battlerappare

2013-12-22 19:05
Så sant, alla är vi döda inombords.

Poet

2013-12-22 21:02
Empire skrev:
Så sant, alla är vi döda inombords.

Jag sörjer din insida´s död

R.I.P
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-12-23 09:15
"Borsta dina tänder med hundskit och sök kontakt med främlingar på gatan. " haha kanske är morgontrött men denna fick mig att fnissa

2013-12-25 00:43
@SofiaBajo ; Har dessa namn du nämner näthathatat dig? Jag hänger faan inte med.
Men släpp kontrollen, kissa på ringen, skit utanför toastola! Begå ett bankrån. Vad tycker du själv änna?
Låt kärleken slå rot..
Battlerappare

2013-12-25 12:39
Ja vi är alla hemska människor och döda inombords som jag tidigare skrev.

2013-12-25 18:42
Baze skrev:
@SofiaBajo ; Har dessa namn du nämner näthathatat dig? Jag hänger faan inte med.
Men släpp kontrollen, kissa på ringen, skit utanför toastola! Begå ett bankrån. Vad tycker du själv änna?

Nä, de är internt. Men jo, dom har inget bättre för sig än att sitta och bajsa på internet.

Dansa på ett kalas där det enbart finns stela människor!

2013-12-25 20:01
en tjej kan ju alltid dra upp kjolen så anklarna syns...

-Mark Twain
Moderator

2013-12-26 01:15
Kör på "YOLO!"-tänket fullt ut, tryck på alla knappar i hissen, gå mot röd gubbe, kör enbart på 1a växeln om du kör bil osv
//TW

2013-12-29 18:14
bjuda mig på öl!
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Moderator

2013-12-29 19:18
Ignorera alla sms, samtal, facebook och lägg dig i sängen eller soffan och glo på tv, har du ingen tv, läs en bok.
Stäng av internet helt och hållet.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-12-29 20:19
stänga av internet?!
fatta hur många lacka jävlar som skulle vara efter en om man gör det? :)
(prank of the year)

en vacker dag ska jag stänga av internet.

-Mark Twain
Moderator

2013-12-29 22:50
sitt eget nät förstås, typ modem och sånt där.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?