I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Välja elabonnemang

Övrigt - Blandat

2013-12-22 21:34

Välja elabonnemang

Ja vilket fan ska man välja? Finns ju hur många som helst, alla verkar ha massa dolda avgifter. Fattar nada förutom att man borde välja Rörligt pris.

Nån som har ett elabonnemang som den kan rekommendera?

Kan tilläggas att ja flyttar till en lägenhet (2a på 50kvm) i uppsala. Och jag är dålig på att stänga av datorn på natten...

Mvh

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2013-12-22 23:45
jag fick 500 kronor på elgiganten om jag bytade så jag bytade. Tanken på att sätta mig in i mitt elabonnemang får mig vilja hoppa av till nordkorea. Sen ringde någon från nått som heter Bara spara de förvaltar elavtalet kostnadsfritt så man får det biligaste, så kolla med dem. vetifanken om det är en scheme men gör de vad de säger är det ju strålande.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2013-12-23 00:03
jag är dålig på att stänga av datorn på natten

tanka "Movie Sleep Timer"
det spar dig en peng och naturen en liten men ack så viktig resurs ;)

för övrigt är elavtal en riktig jungel. ta tid på dig innan du tecknar något pissavtal bara....finns nog ingen genväg(läs fråga-på-whoa) till det perfekta elavtalet idag...

lycka till!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain