I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Evisu jeans säljes. 36"

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-12-18 14:05

Evisu jeans säljes. 36"

Jag har ett par Evis (evisu) jeans till salu storlek 36x35, endast provade, med lappar och dustbag. Dessa är oerhört ovanliga i Europa, eftersom evis blev evisu och slutade tillverkas 2001. Dessa är gjorda i japan och inte i italien som de flesta nya evisu jeans är. Dock måste jag varna för att de krymper en hel del på längden och även en del på bredden vid första tvätten, som de flesta otvättade jeans gör. Det är annorlunda broderade Logos "vingar" på bakfickorna, inta alls som de flesta man ser i sverige.
Denna modell är jag nog nästintill 100% ensam om att ha i sverige., så om du vill sticka ut från mängden, så är dessa perfekta.

Jag säljer endast dessa p.g.a. ekonomiska skäl.
skickar ej om inte köparen förskottsbetalar till mitt nordea konto och även betalar frakt. Jeansen finns i stockholm.

Nypris på dessa i japan var i svenska kronor 2100:-
och de är köpta på Evisutower i Osaka.
Utgångsbudet ligger på ca 1200:- vilket är otroligt lågt. eftersom dessa jeans är otroligt svåra att få tag på i sverige.

Om du är seriös och intresserad så skicka gärna privatmess.

bilder

bild 1

bild 2

bild3