Säljes: Hundratals dancehall skivor
Hej jag har sålt mina turn tabels och tänkte sälja skvorna nu jag har samlat på mig ett antal reggae dance hall skivor några hundra för o vara mer exakt vill nån kolla på min skiv samling kan du kontackta mig via privat mess. det finns allt mellan lightnig riddim fram till steps jag börjar med albumen sen tar jag tolvorna och sist 7orna
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat
tok: my crew my dawgs bollywood riddim #30 bloodclott breaks and smpel tools red alert#51 rice and peas (har aven några 7or med samma riddim) penthouse party mix volym 8 feat buju banton reggae gold 2001 vybz kartel: up 2 di time clappas#35 bounty killer: the art of war bounty killer :the mystery bounty killer:ghetto gramma wayn marshall:marshall law elephant man: good 2 go ward 21 :u know how we roll sizzla :rise 2 the occasion red rat:im a big kid now mr vegas :damn right time bomb#20 mad ants#33 pressure cooker(2001) rat patrole riddim (pink lotion) proddad av red rat. chiney gal and blazing riddims lightning#7 stepz 2004 bigga judgement#19 saddam birthday party/jalebrake#16 mud up#11 hip hop+reggae vol2 nice up the dance ragga ragga ragga 16 solid gold frome the vaults volume 3
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat
priser på dom? är intresserade av några stycken.
http://www.iamthereasonwhy.com/
allt e på vinyl här kommer 12 orna bad man refixes (hip hop ragga ) bad man refixes vol2 loue ranking: put on your negligee wildcat"just cool" cutty ranks :a who seh me dun red rose :this is not a fantasy elephant man: log on (tekno remix) sister nancy :bam bam elephant man:war war war remix mad peopleremix:capelton,cobra, sean paul killer remix:bouny killer (top a top ,resturant) capelton :hunt you bronx bad man presents federation remix projekt 1 benie man :tell me yardie & yankee remixes(elephant cobra kiprich rist benji) admiral baley: punnani bounty killer :babylon shabba ranks :lets get it on bronx bad man presents federation remix projekt phase 2 mad peopleremix 3 (elephant cobra beenie man) busta rhymes: make it clap av8 (2 tolvor med massa ragga remixes) dub plate exlusives vol 1 (tok,tanto metro ) classic reggae remixes vol1 pon di river :elephant mm
Är intresserad helt klart! Priser? Och framför allt, har du någon ska i högen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
här kommer lite till tolvor priserna kan vi ta sen hellst vill jag sällja allt för ett klump pris men den vill jag räkna på när jag har skrivitt upp allt fire freternety dub plate 2 (baby cham o foxy brown) elephant :the anthem. blingdawg:risen to the top liquid riddim 4 cuts elephant &marshall :weed smoke massive sound(spragga bens ,sizzla bounty) promotional sampler diwali riddim dj´s running things#10 sean paul: give me the light fire freternety dub plate 1(sizzla capelton) sizzla: solid as a rock mm
du måste ange pris. 3 - Ange utgångsbud! För att undvika skambud och diverse andra problem, ange alltid ett utgångsbud då du ska sälja en vara till högstbjudande. Gör du inte detta finns det risk att din tråd kommer att tas bort.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
nu kommer det jobigga jag har 300-400 7or somm liger huller om buller men jag ska flrsöka skrivu up artis och låt men det kommer ligga huller om buller inte efter riddim eller artist priset på allt skulle kunna diskuteras efter jag har skrivit upp allt side a side b scare dem crew: girls segment . swade: lets talk aboute it bounty look war (ugly ) version sizzla pritty woman (ugly remix) bounty top a top (punnany) elephant man :it good (raw) edit alozade fat till it swell chrome spragga guns girls ganja version ching chong cobra wah happen to dat version ching chong assasin girls gone wilde h20 zumjay moving up the line round head pound 4 pound asassin step pon dem millitary riddim anthony b vybs ninja man where is the love + version elephant man shizzle medley virsion capelton bug my phone version tenor saw ring the alarm version bounty hip hop remix stush war version lexxus bun dem hip hop remix ver... wayne marshall viktim purple skunk sizzla babylon cowboy version vybz cartel bus me tool peenie peenie cobra gal look good version sizzla long live the king version hawkeye de ses ima tabla wayne marshall smoke career mad anju use to bust gun bun a fire buju banton keep and care panty rade buccaner boochaa curfew franky paul pas the tusungpeng version elephant man nah bow (parodi på rkellys egnition) capelton log on girls dot com tempo tee version beenie man be quiet scarface bennie man fool hip hoprmx bounty (på worlds gratest beatet)
A B assasin nuh wrek (bollywood) instrumental assasin wanymarshall lock the gun got your self a gun capelton buss it rmc benni man ? genaral b harrytodler hiphip medly wait a minut shabba ranks love punnany bad version scare dem crew start a war version sirial kid little shotta remix slim shady version capelton/elephant/sizzla mixmania sweat alozade dem nuh like kiprich wrong move bounty killer run (oh boy) version elephant escalade (worke it) version capelton i love them (worke it) version harry toddler vidio light (worke it) virsion beeni man worke it blank frisko kid wrong up version k-i-l-l-e-r bounty edit elephant fat her up bounty sizzla red pon dem bounty assasin our style (pass the courvorsier) instrumental ele war fair (pass the courvorsier) version vybz wayne new melenium(move bitch) up to di time (whoa) frisco kid mash up... (pass the courvorsier)bounty look good bounty killer full surface edit bounty delivery elephant romeo must die elephant miss twiddle it version capelton weh dem gone sizzla crush dem oute
jag köper nog ett par album om du lägger upp vilka priser du vill ha.
http://www.klubbsolid.se
vi kan säga en hundring per album /riddim 50 per 12 a och 30 per 7a men jag vill hellst sälja allt till sammans för ett klump pris som blir betydligt mycket billigare
mitt internet fakkade sig så 21 skivor från denna lådan komm inte med men vi skiter i de jag har 3 lådor med sjuor kvar som jag kan börja skriva upp sida A sida B wayne marshall taking the music time travel vybs kartell send on time travel bounty killer many gal time travel elephant nah mix up time travel shabba holla fi buddi (grymt fet remix) assasin wha gwan (ugly rice and peas)edge remix sizla bounty frisco kid talaban mix version elephant man how di fire oute version capelton keep it burning (ugly) capelton? mad cobra /keke funt lazy gal 20 cents wayn marshall 20 cents tok goodas 20 cents elephant bun fi bun 20 cents bounty killer pum pum edit elephant all oute danny english why bow down mr vegas chop oute the grass version vybz fashionabal gal sanja caan done bounty killer stamina edit sizzla trampel (h to the izzo)version pump the bass night rider mad man vibsz kartel freind of mine mad dem capelton mankinde hip hop remix
captan barkey cant tekit off hawk eye nuture dem (oops) alozade question edit (oops) sizzla/ keri oops edit sizzla karate hip hop remix friscokid mash up the plase bounty killer proceed 97 crew junior kelly if love so nice version bountykiller dub fi dub hawkeye do it woking bounty killer different scene hip hop remix vybs kartell wayne marshall why you dowing it krazy elephant wayne wonder krazy feeling krazy bountykiller angidollars mi nuh force krazy assasin ruffest&tuffest diwali wayne marshall whole world tok that girl masterpiece elephant give her it good edit masterpiece ward 21 gangster in town red square stoking up gs masterpiece danny english &egg nog wine baby wine masterpiece zumjay shake it fast masterpiece alozade vengance hawk eye real good masterpiece bountykiller raging storm masterpiece assasin the awnserwhane marshall chek yoursellf masterpiece
bounty killer plenty gal snake/bagdad capelton bhagdad snake/bagdad wany marshall all night long snake/bagdad vybz kartell storm di gal dem snake/bagdad (stone love) tok dem boy deh the hammer wane marshall this time the hammer beeni man no under age the hammer mega banton fi mi gun tok i spy elephant man chiney thing jagwa dishonor bountykiller naa trace screechie bad man beenie man row hollow point eazy ok de va låda 2 bara 2 kvar om ni hittar nått ni vill ha skri de i ett privat mess
tanya stevens its a pitty doctors darling tok cobra gangsters law h&k mr vegas heads high mr vegas weed day (in the club) elephant man blase cobra hauntid suprise riddim snow cone pum pum fat mr vegas hands in the sky gallop shano war no good wane marshall do it to night gallop earthworm just a baby vybz when bad man drive by gallop elephant man fan dem off k.b. congo gallop kiprich/preditor head nuh good kiprish got it going on gallop sean paul deport dem version capelton evel spell bounty killer war suppen (i get high)hip hop remix elephantman /danny english uprising capelton ? bounty killer bacardi slang remix capelton bad remix (fell the girl) cecile changes accapella mega banton nuff woman rebellus ragga muffin elephant man fuck pussy edit danny english shift the punny edit elephant man betel juce penicillin tok hatred and envy busta elephant man /zyminis addictive bollywood tok shot callers the spy elephant man get mad now
skriver mer imorron
elephantman vybz cartell fish&chicken elephant man new gear (skivan e i igenomskinlig råsa plast)tanya stevensbounce me kurupp man vex ward 21 skettel holocaust edit harrytoddler elephant man throw your hands up version ward 21 nah do that dog pound ward 21 melody of war bellyas red dragon the agony version mikey genaral inna joy version capelton new name rice & peas bountykiller i am who i am rice & peas peppa hot girl beenie man hands up deh rice & peas sizzla gone a war spragga benz bigg b???? gal sizzla bam rush bunji gardin hands up rupee blame it on the music round head high evory day hig grade sizzla guns oute (brake ya neck) sizzla 2 raatid(hip hop remix) dub it shabba ranks trailer load of gils poco mix capelton blaze up di fire hip hop remix shabba ranks bun dem hawk eye man poppy show heavy metal riddim red rat girl with a car italee you better let go beenie man straight prisson tixx
lady saw ooh yeah lulumba se dem galang bounty killer stray frome war (hip hop remix) beenie man ruff like we mix 1 mix 2 bounty killer hot gal ghetto max elemination elephant man ghetto youth time bountykiller big up the music acid rock monster shock ganja babygeneral b pressure dem harry toddler /mr vegas shame & disgrase lexus boop dem powerman luv elephant man rat patrole degree dont brake the rules yeah man hotta flex my mony is high granty roots rset yu self ward 21 bezel edit steely & clevie days of our lifes spragga benz vanety ward 21 hotta dan dem elephant no way fire ball elephant we nah silenser elephant one and move sniper ras ras crew true nigger tok ready elephant man top a top one pop version sizzla hi there gum youtman bust hard dimond dub zumjay perfekt girl elephant man mr lex merciless (move bitch )
Priser?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu kommer sista lådan sjicka privat mess bounty killer smile up remix (whoa) sean paul b ryhm mek it .. elephant man bring the war on (whoa) assasin ruffest remix (whoa) determine bur dem oute (iget high) elephant man all the style mutton snappa bounty killer wave dem mutton snappa capelton hands up på big pimping och ante up capelton badness adictive bounty killer burn a fire (one minut man) mr lex mail box (work it ) tok tragedy bounty killer sadda dem elephant man bun down dat ward 21 rhyme bling dawg rule the world bounty killer breeda lukie d shake it trifecta bounty killer teflon elephant man chiney thing hip hop remix capelton buss it mr lex enemy bruk yu neck bounty killer beenie man east coast mega mix buju banton nuh lame thing star wars buccaneer feat bounty killer & tok real bad man star wars anthony b dont buss your gun tonight
30kr för singlarna 50 kr för 12orna 100 för albumen sizzla why shoud i just one of those days bounty killer diffrent sense spragga bens hard thunda clap kid kurrup combining bounty killer & asassin dem thing deah thunda clap elephant man dead over it thunda clap looga man huff & puff wayne marshal i dont feel it thunda clap predator have sense kenny &buissi signal shake it fast thunda bounty killer damian jr gong marley educated fools eve guensefani sean paul blow your minde yellow man mr chin josey wales let go mi hand ward 21 mad famaly ward 21 arp grimey buju banton boom bey bey hip hop remix genaral degree trafic blocking tok fire dreamweaver beenie man gratest species dreamweaver bling dawg proppoganda dreamweaver asassin girls alone dreamweaver vybz cartell visa dreamweaver elephant man blessed dreamweaver bounty killer hot like fire jagwa man a bad man dreamweaver elephant man haters wanna war edit bounty killer war lord vex egyptyan
beenie man /ms thang dude fiesta 2004 baby cham vitemen s fiesta 2004 tok unowen languig desperado more gal predator mad me trifecta wayn wonder buss di 45 guns dem plenty diwali vybz kartel faggot corection steps wayne marshall over come diwali bling dawg alright 4u danni english eggnogg party time diwali bounty killer suffura diwali desparado desparado tok galzing gal diwali de va alla nu
100kr per album 50kr per 12 a och 30kr per 7a
ni får gärna lägga bud på alla skivorna
säg nåt cirka pris för alla skivorna.
whoa är inte en community, det är en livstil.
KingsClub> Ett schysst paketpris för samtliga 7"...?
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
alla album mm=32 ¤100=3200kr tolvorna =34¤50=1700kr alla sjuorna(singlarna)=ca 300+¤30=9000kr ---------------------------------------- ----------------- allihopa 13900 men ni kan ju pruta lite på de prisett
skåne lund
vi kan säga 10 000 för allt de e 3900kr billigare en mitt redan billiga pris
ok ingen köper nått eftersom det bliv vist lite dyrt med 30 kr för 7 orna så jag kan gå ner till halva prisett om ni köper allt det blir 15 ¤ 300=4500 alla album mm=32 ¤50 =1600 tolvorna =34¤25=850 6950
vi kan säga 6000 vid en snabb affär för alla skivorna då
kan även tänka mig byta dom mot en bra bärbar dator
jag bjuder på en metallskivcase och ett par koss dj hörlurar om ni köper dom nu?
har du kvar nåt?
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
allt
ok 5000 för allt
du kan ju inte sälja ditt liv ditt homo....
Graffiti is so last year dude!