I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: A Bathing Ape Camoflauge Vår/Sommar Parkas!

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-20 16:52

Säljes: A Bathing Ape Camoflauge Vår/Sommar Parkas!

Vad mer kan man säga...fit som fan.
Köpt i japan och storleken är large..vilket innebär svensk medium strlk. på ett ungefär.
Sitter skitfint på mig som är 180 cm, och bredaxlad och välbyggd;)
Så köp(!) den nu innan jag själv blir helt och hållet förälskad och behåller den, anledningen är att jag egentligen inte hade råd med en jacka för 3999...

Så vem bjuder högst, den börjar på ynka 1400kr

"There are only two things i can't stand in this world, people who are intolerant of other peoples cultures, and the dutch! Nigel Powers

2005-04-20 16:53
"There are only two things i can't stand in this world, people who are intolerant of other peoples cultures, and the dutch! Nigel Powers

2005-04-20 16:54
det var en snygg modell, fult camo mönster dock...
Graffiti is so last year dude!

2005-04-20 16:57
Samt att den kommer med en händig bag som man kan lägga jackan i och ha den på ryggen istället om man vill sitta i solskenet och chilla..

Annars är den perfekt för er som vill ha med er öl nu när det är så varmt och är minderåriga..eller varför inte några sprayburkar, hur som helst,,jag märker inte ens i spegeln att jag har på mig bagen..

2005-04-20 16:57
äktaäkta?
jag gillar små russinkukar

2005-04-20 17:08
gah va nice. jag älskar a bathing ape men $$$ måste gå till annat (: DU kan få byta den mot en WE Vinter jacka, görn i Large om du vill :P
"i never risk the fat-man"

2005-04-20 17:25
oj oj oj ... om den är köpt på pimpmylooks.com är den garanterat fake. den sidan säljer iallafall fake icecreams och fake bathing ape skor. men jag vet inte om den där är fake.

2005-04-20 18:05
Nej den är inte fejk.

Deus P19

Bilden kommer från Pimpmylooks där dom sålde den för ett bra tag sedan..dom hade ett ex.
Jag har köpt den genom en japansk vän som köpte den i Bathing Ape butiken i Tokyo*.

*Där man får komma in en gång i månaden och köpa en grej, strikt för att hålla det icke-mainstream.

2005-04-20 18:07
Ni(Fool_kc) som undrar över camoflaugen är det den orginella Bathing Ape camoflaugen som kan ses på Pharells hoodies som han har på sig i "Drop It Like It's Hot" och "Let's Get Blown".

2005-04-21 13:37
ifall man skulle köpa den, var bor du nånstans?
Mjaoo

2005-04-21 15:01
Okej. men du får hålla med om att man blir lite fundersam när du länkar bild från en sida där de säljer fake Bape skor. eller har jag fel?

2005-04-21 15:12
bathing ape är jävlans shoft faktiskt, fast just den tröjan var inget att hänga upp i julgranen. inga vidare färger
12.