I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"freebird" custom longboards

Övrigt - Köp & Sälj

2005-07-02 19:38

"freebird" custom longboards

custom longboards
tänkte kolla och det finns folk som e intresserade
av att ha en egen "freebird longboard handgjord av mi
jag började shapa longboards i australien råkar bo i sundsvall nu och d e inte så lätt att få kunder i en cpstad utan backar.. kan fixa blider om nån vill 3pap kostar dom ready to role jag gör bara en bräda pår mall och design så det blir en helt unik en i hela världen cruzing surf skate
pace

In the Big Rock Candy Mountain
The cops have wooden legs

2005-07-02 20:06
cool
nu de dom ja e färdig me i skylltfönstret på mojo store
men jag kan fan d e stängt i morron
på månda ska jag ta bilderna

2005-07-03 02:44
e de enabart brädan så e jag intersserad. har en egen sector 9 cloud 9 bräda så ja kan tänka mig å köpa en bräda utan truckar å hjul :)
skicka medleande ifall de e enbart bräda!
tjo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-03 19:40
skulle kunna göra bara brädan men de jag gjort hitils e för Randall ll 180 truckar och e bäst lämpad för dom lixom
men vill du klart jag kan göra en bräda åt dig
drar jag bara av priset truckar lager hjul

2005-07-04 00:02
oh n by the way
Knäpptuta ska få jättefina bilder från alla vinklar
och även några fula med blixt som slår i skyltfönstret så att man inte ser nått höhö sverker 5år

2005-07-04 00:07
erorone: jag förstår dig sector 9 är ju inte mycket att hänga i julgranen..

Tre papp är lustigt mycket pengar sverker..Jag fick min lush bahari bräda med randall 180 och kryptonics hjul för under 2 000..På kalahani gör dom brädorna efter din vikt för ungefär 2500 - 3000...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-04 00:18
zenil

nja de e inget fel på dom egentligen. eller den passar mig. men skoj å pröva nått nytt :)

2005-07-04 01:41
Erorone tycker inte om dem alls designen är ofta fräsch men gillar inte flexen på dem

2005-07-04 03:08
priset på en kahalanibräda är 1500 utan truckar och hjul. och om du ska ha tre lök för din så tycker jag att det är lite saftigt.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"

2005-07-04 13:04
zenil
ne de vet ja inte så mkt om,har själv en helt i trä som ja tycker e asskön. stabilare du vet.

2005-07-04 15:26
touch Vem vet, det kanske är fett med *bling**bling* på den. Lager av mahogny, diamant rims och platina truckar?

2005-07-04 21:24
http://www.spelamedossonline.com/freebir d-longboards---surf-.jpg

tadddaaaaa

2005-07-04 21:26
eeeeh
den blev cp
http://www.spelamedossonline.com/freebir d-longboards---surf-.jpg
så ska det vara

2005-07-04 21:28

2005-07-04 21:30
va faaan
okei där det står "freebir d-ongboards" ska det inte vara nå mellanslag, ta bor det sp det står "freebird-ongboards"
då funkar det jävla "#%¤4$€&...

2005-07-04 21:33
hahaha tackar erorone P17

2005-07-04 21:46
gör dom i 13lager björk vackum pressade varannat lager e horisontellt/lodrätt

och jo sector nine e billigare och de e kalahani me
men det finns en miljon sånna redan, men bara en avde jag gör.
Så jag vänder mig inte till er då fan de första surfarna gjorde sina egna brader av balsa och helt för hand. Inga maskiner fick vara me lixom. soul surfing. fan fabriker spyr ut longboards på löpande band. De här e äkta på någe vis