I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Kläder och Skor

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-12-05 17:34

Säljes: Kläder och Skor

Tänkte sälja av lite kläder som jag inte använder/aldrig har använt.

Vi börjar med ett par jeans av märket Energie.
Modellen heter Loose Morris, och är mörkblå med snygga slitningar.
sz: W32L34 och jag hade tänkt mig typ 300:- för dem
Jeansen är använda 3 - 4 gånger.

Sen har vi en WE T-shirt som jag tror att jag har använt två gånger.
Den är olivfärgad och har ett stort coolt tryck på baksidan i gul.
Storleken på den är M och priset är 150:-

Jag hittade även en Adidas tröja som jag aldrig har använt, den är så ny så att prislappen fortfarande sitter kvar.
Den är vit/svart med neon gröna detaljer.
Storleken är S och jag hade tänkt sälja den för 250:-

Och så har vi skorna, ett par helt nya Nike Delta Force, helt oanvända. Som dessutom är LTD. färgerna är vit/blå/röd så ni kan hokka upp dem med era sixers kläder. det är SZ:9. Och jag hade tänkt mig att ta 400:- för de här rackarna.

sist men inte minst har vi en stilren och schysst huvtröja av märket Etnies. Den är använd någon gång bara och är som ny. Men med tanke på att det är ett skate märke och det här inte är ett skateboard forum så landar väl priset på 150 svenska kronor. Tröjan har ett snyggt märke på fronten, typ upp noppade trådar? Storleken är Medium.

Här kommer en länk med bilder på alla kläder.
kläder
Har ni frågor om något av plaggen så är det bara att fråga, och jag är inte omöjlig när det gäller priser. Skulle de vara så att ni är intresserad av mer än ett plagg så kan vi nog göra ett skönt paketpris.

http://soundcloud.com/skv18