fimp: hahaa det är nog ingen fara.. ska du plugga juridik här? jag som hyr ut min lägenhet i andra hand till en kille... han komer imorrn
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Om ni 2 ska hooka så ska fan jag vara med..Jag är väl lika mkt whoit som ni är?
Vet inte alltså, kolla på hemsidan typ... Jag har boende, dock inte möjlighet att bjussa på det :/
old-fashioned om du vet ngn annan som ska hyra ut kan du väl hojta till? jepp, juridik blire. asdöd klart du får komma!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
asdöd: bor du ens i närheten?? fimp: kan faktiskt höra mig för..
old-fashioned neat!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
när kommer du.. kurserna börjar juh nu på måndag.. i alla fall min juridik institionen är här döööda vill jag tala om stelare personer får man leta efter plus att de inte kan hålla tider
Old-Fashioned. Östermalm! 10 minuter från stan..
asdöd: coolt.. umeå bo.. high five!
old-fashioned jag åker imorgon. läser du också juridik? ska läsa europarätt
Bor du också på Östermalm? Världen är liten...
fimp: har läst förvaltnings rätt och civilrätt där bara
gör du det? Vilken gata? FAN! Jag som trodde jag var den enda whoaiten i den här stan. förutom demento. ska vi dra ihop ett gäng nån dag och lära känna varandra lite då? Umeå-Whoa träff.?
hörstedt: vare inte du som hade nå spelning eller jam med min syrra?
asdöd: jag har fett tråkigt jag går med på at träffa vem som helst
Jag också.. Bäst vore ändå om man kunde skaffa sig lite whoa-vänner i verkligheten.. Vad säger ni, ska vi ta och hooka nån dag?
asdöd : jag känner inte igen dig hur gamal är du ?
Jag har en vän vars familj brukar hyra ut ett rum men dom har ett uppehåll nu, så jag har ingen aning. kfumgård osv är bara för gymnasieelever eller?
JUST DET, vafan tänkte jag inte på det. Kfum, kan du ju kolla upp FIMP.. Där brukar det vara lätt att fixa, det är riktigt sunkigt, men det funkar om man bara ska va där ett tag.. Va det Kfum du tänkte på förut?
men alltså de har akutboenden.. varför inte ta dem ?
blunt: är du på bra humör idag?
Asdöd: Sjukhusgatan, vid grusplanen på rätt sida järnvägen. Hoppas du sett "Öst på stan" klibborna, ska iofs peta upp lite fler... Old-Fashioned: Kanske, vem är din syrra?
kfum är ju mitt i stan iaf.. Men det bor mest gymnasielever där och ja.. rätt sunkigt.
hörstedt:Måne
Old-Fashioned.. Jag har inte bott här så länge.. Och hr inte varit så social. Så du har nog aldrig sett mig.. Och dom kretsar jag umgått i är 23+.. Men vad säger du? Jag du och fimp, fika på waynes nån dag? Hörstedt.. Grusplanen vid Östra gymnasiet? Vafan jag kan ju se dig från mitt fönster isåfall.. Jag bor precis vid järnvägen.. ser grusplanen frånmitt fönster..
asdöd: jag är på !
Vilken dag? Fimp måste ju ha kommit upp och installerat sig lite? så kan vi ta henne på en runda i stan..Nån gång nästa vecka?Fredag,Lördag?
jag har inga som helst planer.. .. förutom på torsdag typ.. am on ! vart har du bott innan o vad gör du här?
alltså jag är också på men vill gärna ha mig ett hem först.
fimp vart ska du bo imorrn da?
Var har jag inte bott innan menar du? Somalia, Afghanistan och Skåne. Innan jag flyttade hit bodde jag i Syrien i 2 år, innan det Linköping, och innan det Sthlm.. Just nu, vet jag inte vad jag gör.. Är ensam och uttråkad typ, försöker hitta en stadig vardag..Lite andra grejer som jag inte vill ta offentligt.. Men vafan, det är bara att vi scickar mess till varandra så hookar vi när vi får för tråkigt.. aight?
old fashioned ö-vik
fimp, jo det är klart.. Old.... Är du uppskriven i bostadens kö?Om du är det kan du inte kolla om det finns nåt ledigt till fimpen? Min funkar inte nu..
fimp: aaahaa.. !!! asdöd.. am on.. jag gör vad som helst för att träffa folk just nu är feeeeeeett utråkad o alla människor ( många som jag faktiskt känner) är tråkiga är less på dem
Samma här.. Var bor du? Ska vi göra en flippad grej? Jag kommer ändå inte sova inatt.
asdöd: jag har redan en lägehet som jag gett ut till en kille... så jag kan inte lägga mig på någon bostads kö tyvärr... hah jag bor på ersboda
shit, hade det inte varit långt borta hade vi kunnat köra snöbollskrig nu.. aja, vi får planera nåt nästa vecka..
asdöd: hahaha fna va kul.. eller !! så åker vi pulka på bräntis imorrn kväll eru på?
Asdöd, haha, som sagt, liten värld (och stad). :) Old-Fashioned: Yes, korrekt, hon och Nathalie anordnade ett jam vi spelade på.
hörstedt: känner igen dig på kortet du spelade common när du hämtade artistena med bilen
JA!!! ÅKA PUlKA! Fasen vad kul, men ska vi inte börja med något lite mer "friskt" haha, jag har ingen pulka förresten, men visst kan man köra i sånadär stora svarta säckar?
asdöd.. haha JAAAAAA då gåre skit snabbt !
kan man bo i en pulka? O_o
Inte i Norrland kompis. Se tilla tt ha med dig varma kläder.. Det var minus 16 häromdagen, men nu är det plussgrader..
Har du kollat på blocket? Finns några där, men dom kanske är för dyra.
Reality has become a commodity
jag har kollat blocket.... men ingen lycka än så länge
Old-Fashioned - Grymt minne! :)
Nu har jag i alla fall mailat 7 st privatpersoner.