I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljer en Adk 51S Hamburg Edition & en kompressor!

Övrigt - Köp & Sälj

2006-04-20 13:33

Säljer en Adk 51S Hamburg Edition & en kompressor!

Mikrofon:
Adk 51s Hamburg Edition

Också en ny version av Model S, men byggd med Neumanns klassiska K67-kapsel som förebild. Ger ett lite fetare sound med mer markerat mellanregister än Vienna Edition.
Pris: 1800 (kan sänka till 1600)

Kompressor:
Behringer Composer-pro MDX2600

Interactive reference-class 2-channel expander/gate/compressor/peak limiter with integrated dynamic enhancer, de-esser, tube simulation and low contour
Pris: 800 (kan sänka till 600)

MICKEN!

www.goldenagemusic.se

KOMPRESSORN!
www.soundnmusic.com

Interesserad? hör av dig till medd!

One!

If you get there before i get there get a fuck outta there, peep my words! ! www.myspace.com/ruztel

WWW.SIXTEENBARS.SE
Rappare

2006-04-21 21:14
fick du inte den såld igår??
jag e så RAK att du blir SNE!

2006-04-21 22:58
låter kanske dumt men.....va e en kompressor, va e den tillför? alltså blir det renare ljud med den ellr vad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-22 00:53
lil_Moe P15
Om man ska förklara så enkelt som möjligt kan man säga att ljudet jämnas ut. Så alla låga ljud blir lite högre och tydligare medan de höga ljuden sänks lite. Man får lite mer tryck i det man spelar in liksom :)

2006-04-22 01:52
Jag har kompressor modellen innan 2600'an och jag kan verkligen rekomendera den, mycket kompressor för pengarna och den nyare modellen lär ju antagligen vara bättre så passa på medans ni har chansen.
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se