I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Boende i Sthlm fre-mån.

Övrigt - Köp & Sälj

2006-08-24 15:50

Sökes: Boende i Sthlm fre-mån.

Tjena mors. Jag är stressad. Åker imorrn bitti till Sthlm och kommer fram ca 15 på dagen. Jag och två polare åker och ska se Pablo Francisco på söndag men åker imorrn för att kunna festa järnet i helgen. MEN...Vi har fan inget boende.

Självklart, som det retard man är, så har vi inte kollat upp boendne försän nu på slutet men enligt olika receptionister på olika hotell så är tydligen alla hotell och vandrarhem uppbokade.

Det handlar alltså om sova fredagnatt, lördagnatt och söndagnatt. Dock så är kanske inte söndagnatt ett måste men helt.

Vad fan gör man? Nån som har en källare att hyra ut? Vi är fattiga men snygga.

Finns det nån park man kan sova i där man kanske överlever?

Är det lika bra att ta livet av mej nu?

Ideas?

Svara bastardos

"Don't schsch me motherfucker"

2006-08-24 15:57
Jag skulle rekomendera Söderhallarna....där finns det ett förråd under trappan som befinner sig sydväst. kanske lite stelt o hårt men definivt inte vått eller kallt.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-08-24 15:59
Parkbänk rekommenderas! Jag sov utanför Berns i somras, en dag då det var rätt kallt, och det var inga problem! En natt fungerar väl, fast fler än så kanske blir jobbigt. Testa ring runt till något vandrarhem/hotell som ligger en bit därifrån, på säg, pendeltågsavstånd - det borde finnas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-24 16:03
ni lär få med er brudar hem om ni kör med "tjena kexet ska du med hem till min parkbänk, jag bjuder på kottar"
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-08-24 16:35
Hm...Ja, det bör nog gå. Speciellt fall tjejerna är ekorrar, vilket de ofta brukar vara där nere i trakterna.

Damn you squirrels
"Don't schsch me motherfucker"