I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: iAudio X5 mp3-spelare med video 20GB

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-08-29 11:05

Säljes: iAudio X5 mp3-spelare med video 20GB

Säljer nu en splitterny X5 med kartong, då jag fick en ny när jag hade tappat den och det vart glapp i hörlursuttaget. Hörlurar finns ej. Laddare, usbkablage och dylikt finns dock. Kvittot är dessvärre förlagt. Spelaren är i princip en iPod, fast med bättre ljud och annan låtsortering. Den sorterar efter filnamnet direkt, efter din egen mappstruktur, istället för att stirra sig blind på ID3-taggar. Man behöver inte heller ha några drivrutiner eller program för den, utan du kan koppla in den i vilken dator som helst och bara lägga över musik via den här datorn eller explorer/utforskaren. Du drag-droppar musiken, eller klipper och klistrar den. Spelaren har mycket högre ljudvolym än en iPod, jag har haft ipods och lyssnade oftast 2 snäpp ifrån maxvolym, på denna lyssnar jag max på volym nummer 22 av 40. Den kan även, precis som ipods, spela upp video, till skillnad från ipods, har denna dock även radio.

Nypris: 2995:-
Prisjaktlänk.
Pricerunnerlänk.


Det finns en billigare variant av spelaren, utan radion, som heter iAudio X5V, billigaste jag hittar den för är 2685:-.

Mitt pris? Vi börjar på 1600.

Jag vill understryka att den är HELT OANVÄND , den har fortfarande kvar den här plasten som sitter över skärmen när man får den.

"The badder you seem, the more lies you tell..."