I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Tv-spel - RPG:n till vettiga priser

Övrigt - Köp & Sälj

2006-10-04 14:37

Köpes: Tv-spel - RPG:n till vettiga priser

Jag är intresserad av dina RPG:n.. främst till PS1 men SNES, GameBoy PS2 etc. är också intressant.. exempel på spel som är intressanta är Legend of Mana, Valkyrie Profile, Star Ocean, Shenmue.. har ni några dammiga gamla lir som ligger och tar plats så är det bara att skicka ett Pm till mig.. (spel med Mario, Sonic, Donkey Kong etc. kan också vara av intresse)

Kan även tänka mig att byta mot hiphop vinyl eller andra tv-spel..

"Gens una sumus"

2006-10-05 19:00
Tyckte du sa att du skulle sluta samla :D
Sorry om jag stjäl tråden!

Sälj till grabben, han är en trevlig prick!
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752

2006-10-05 19:06
FF XIII är inte av intresse?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-10-05 19:21
har shenmue 2 (dc), the adventures of alundra (ps1), final fantasy 6 (ps1), final fantasy XII (ps1), vagrant story (ps1). Menv ettefan om jag orkar hålla på att krångla med att skicka o grejjer så jävla jobbigt :/
Suck me beautiful :D

2006-10-05 20:50
Albin: Du menar ffVIII eller? (final fantasy 8) För finalfantasy XIII (dvs tretton) har inte kommit ännu, 12an har precis kommit ut i usa.

2006-10-05 20:58
ah, skrev fel där.

så blir det när man jobbar alldeles för mycket barn!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-10-05 21:06
Vad har barnen med saken att göra? :O Lite lågt att skylla ifrån sig mot mindre ;)

2006-10-05 21:12

nej nej... det skulle stå "så blir det när man jobbar alldeles för mycket, barn!"

jag pratade med barnen helt enkelt. eller så.
kan ju inte uttrycka mig heller. allt över 12 timmars arbete är hardcore!

2006-10-06 10:27
självklart ska det stå XI i mitt inlägg med :P
Suck me beautiful :D