I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Nokia 6280

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-11-27 23:29

Säljes: Nokia 6280

ja skulle det inte va härligt med en ny telefon?

I alla fall jag har en nokia 6280 till salu, låst till tre men kan låsas upp för 300:- på tre eller nån annan valfri butik som sköter detta.

Den gått som splitter ny eftersom jag fick en ny på garantin. inga repor på skärmen och fungerar felfritt. Allt följer med, låda manual skiva hörlurar och usb. Det enda som inte följer med är ett 64 mb mini sd kort som jag har bytt ut till 1 G utan extra konstnad.

Granti finns ett par månader till, så om mobilen går sönder eller så får ni skicka dne till mig så får jag fixa det eller så får jag följa med er om ni bor i Göteborg. För vet inte hur det funkar om man byter ägare på en telefon. Kanske inte är något problem. Kan även ringa tre och höra med dom om det är vid intresse.

Nokia 6280 i korthet

  • Snygg smidig design i lätthanterligt utdragbart format
  • Två inbyggda digitalkameror: 2 megapixel och VGA
  • Videosamtal (dubbelriktade)
  • Högupplöst display med 262 144 färger
  • Ta bilder och gör videoupptagningar i liggande bildformat
  • Snabb WCDMA- och EDGE-förbindelse för surfning i bredbandshastighet plus GSM med trippelbandstäckning för global roaming.
  • Bekväm tillgång till e-post med automatisk nedladdning för att skicka bilder och visa dokument
  • Visual Radio
  • MP3-spelare med stereoljud
  • Direktanrop
  • Stöd för miniSD-kort
Mer info om telefonen finner ni även här.


Bor f.ö i Göteborg så kan mötas upp smidigt, så kan du testa telefonen funktioner så du ser att allt funkar.


Jag har tänkt mig ca 1100-1200:- för telefonen skick och minneskortet..

Peace Peter-pan-komplex

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger