I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: stone island tröja

Övrigt - Köp & Sälj

2007-01-09 00:31

säljes: stone island tröja

som sagt säljer en stone island tröja med luva
hade tänkt mej 1000 kr helt ny orginal med serie nr och allt
adda min msn vid intresse är aldrig inne på whoa så ser inte gb inlägg

www.Myspace.com/theandena

2007-01-09 00:40

Ni dödar S.I!

2007-01-09 07:50
har du bild?

2007-01-09 07:50
storlek?

2007-01-10 02:16
alla säljer si på whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-10 11:58
det tråkiga är att man inte längre kan gå runt ute med ett SI plagg utan att folk tror att man e med i nån firma och de som är med i firmor blir snea för att man går runt med det
va?

2007-01-10 15:05
men hör man inte hemma i en firma så bör man inte bära ett SI plagg!
413

2007-01-10 15:58

"men hör man inte hemma i en firma så bör man inte bära ett SI plagg"

Jävligt skön grej det där med att firmorna har paxat Stone Island som varumärke. 

Själv tänkte jag paxa Blåkläder, göra det till mitt märke och glida omkring och spöa upp hantverkare och byggarbetare...

Idioter...

"Bara för att du är ful ska du inte tro att du slipper undan"

2007-01-10 16:11
Men vad ska man göra åt saken? ska du gå fram till diverse Firma medlem och säga
-Hörru du! jag vill använda Stone Island!
Det finns inget vi mänskliga kan göra åt saken!
413

2007-01-10 17:48
cerg //

om du var lite påläst skulle du fatta att jag var aningen ironisk och att de flesta riktiga huliganerna börjat använda SI allt mindre eller tar bort kompassmärket på armen och fler vanliga som helt enkelt gillar casualmodet har börjat använda det mer.. har inget emot att de använder Europeiska märkeskläder, som casualmodet är baserat på, men medlemmar i firmor osv. borde inte hysa agg mot de som bara gillar klädstilen.. visst, det har ju blivit något av en tillhörighet med casualkläder ifall man e huligan, men det betyder väl inte att andra inte får gå runt klädda så, samma sak om du gillar baggyjeans men inte lyssnar på hiphop.. det är ju ingen hiphopdude som kommer och tjaffsar med dig för det
va?